Duran Duran vs. Sixx A.M. mash - Come Undone In My Funeral, Life Is Beautiful

10 posts, 1 page, 4,024 views

epicuros

Posts: 7,734

#2 • • epicuros
hmm..

--
Valid criticism does you a favor.

epicuros

Posts: 7,734

#3 • • epicuros
Aika jännä miksaus ja molemmat biisit hyviä. Tykkäsin :)

--
Valid criticism does you a favor.

antOn°

Posts: 1,094

#4 • • antOn° 02200
DD on jtn niit mitä moon diggaillu niitte alusta saakka (poislukien jotkut noi viimeisimmät), ja meinasin eka et oon jäävi sanoo tästä mtn otsikon perusteella. Mut kuitenkin tipahdin kiskoilta tän kans.. mitä nyt on oikeastaan tehty muuta Q megamix tms.. Missä se teh oma_biisi tai rmx oli?
5ose

Posts: 22

#5 • • 5ose

Epicuros, 17.3.2008 20:23:
Aika jännä miksaus ja molemmat biisit hyviä. Tykkäsin :)


Ktoksia. *joo*

antOn°, 17.3.2008 21:15:
... tipahdin kiskoilta tän kans.. mitä nyt on oikeastaan tehty muuta Q megamix tms.. Missä se teh oma_biisi tai rmx oli?


Jaa-a. Periaatteessahan wikipediamääritelmän mukaisessa puhtaassa A vs B mashupissa/bootlegissa ei paljoa ole sellaista "omaa", jota on ihan kunnon remixissä, jossa voidaan tehdä vaikka ihan kaikki alusta alkaen. Kunnon remixejä ja kokonaan omia teoksiahan täältä klubituksesta löytyy kasapäin --- kumarrukset ja propsit niille, arvostan ja mielenkiinnolla olen kuunnellut. Tiedä sitten, kuuloisiko tällaiset mashupit oikeastaan tälle palstalle laisinkaan (?). Ei ne oikein kai tuonne miksaukset ja setit -puolellekaan kuulu. Ehkä näitä ei tänne kannattaisi pistää (?).

Tässä mashupissa työtä tuotti tuo pellan suodattaminen, biisien rakenteiden yhteensovittaminen, efektointi, 90-luvun DD hitin masterointi lähemmäs 2000-lukua, jne. Yksi tavoitehan A vs B mashupin teossa on toki se, että biisi kuulostaa alkuperäiseltä A:lta kunnes B:n pellat tulevatkin kehiin. Toivottavasti tuossa edes onnistuttiin jotenkin. *hymy* On tämä jonnekin ainakin otettu levitykseen, joten ehkei ihan pieleenkään mennyt.
Avatar
#6 • • Edited Kauno Saario Guest
Jep, hyvin onnistuttu. Vaikka oli mulle uusi toi Sixx A.M...
Kuullostaa hyvältä. *aplodit*
Jinx

Posts: 2,615

#7 • • Jinx Superfeminine
Tykkäsin! *hihu*

--
Pyllykkä

5ose

Posts: 22

#8 • • 5ose
Ktoksia!

Kauno Saario, 20.3.2008 18:02:
Jep, hyvin onnistuttu. Vaikka oli mulle uusi toi Sixx A.M...
Kuullostaa hyvältä. *aplodit*



Sixx A.M. on tosiaan meikkiorkesteri Mötley Crüen basistin bändi. Heidän hittizibale taisi menneenä vuotena saada jonkin verran radiosoittoa Suomessakin kaikenmaaliman rokkikanavilla. Idea oli siis tuoda tuo pop-metalli DD-tunnelmiin. Olihan noissa kappaleissa aika paljon samaakin..
Avatar
#9 • • Kauno Saario Guest

5ose, 25.3.2008 23:06:
Ktoksia!


---
Kauno Saario, 20.3.2008 18:02:
Jep, hyvin onnistuttu. Vaikka oli mulle uusi toi Sixx A.M...
Kuullostaa hyvältä. *aplodit*

---


Sixx A.M. on tosiaan meikkiorkesteri Mötley Crüen basistin bändi. Heidän hittizibale taisi menneenä vuotena saada jonkin verran radiosoittoa Suomessakin kaikenmaaliman rokkikanavilla. Idea oli siis tuoda tuo pop-metalli DD-tunnelmiin. Olihan noissa kappaleissa aika paljon samaakin..



ja nyt ku oikein tarkkaan muistelee ni toi Sixx A.M:n biisi on tosiaan soinu joskus työauton radiosta...*hymy*
ja noissa biiseissä on aika paljonkin samaa... *lainaus*
Kuullostaa hyvältä, silti. good work
Chimika

Posts: 45

#10 • • Chimika Otori
Hyvin oivallettu

--
The Hidden speak of being reborn through water
I had been reborn through the sword