Tässä vähän kuunneltavaa päivän menoksi

2 posts, 1 page, 1,090 views

Lazarsh

Posts: 3

#1 • • Lazarsh
Tervehdys :)

Tässä on ensimmäinen projektini, jota en aikaisemmin vaivautunut postaamaan tänne. Mutta nyt tulin toisiin aatoksiin ja ajattelin, että jos täältäkin saisi rakentavaa palautetta. Ensimmäiset kunnon elektroonist jumputukset sain tuossa joulunaikoihin valmiiksi ja siitä tämä sitten lähti. My beat tuli valmiiksi tammikuussa ja lähti ihan huvin vuoksi studioon, jotta sieltäkin puolelta sitä kokemusta saisi ja näkisi, millaista se oikeasti on. Ja pakko sanoa, kyllä tämä on niin minun juttuni <3 :)

Ensimmäiseksi biisikseni olen aika tyytyväinen lopputulokseen, vaikka minua jäi harmittamaan nyt näin kovan harjottelun jälkeen, että niitä niksejä ja kikkoja olisi kyllä voinut ahtauttaa enemmän tuohon biisiin. Tuolloin, kun tämä kyseinen jumputus tuli valmiiksi, uupui minulta niin paljon tietoa verrattuna tämän hetkiseen tietoon, että vituttaa oikein. Mutta, varmasti väsään tuosta biisistä vielä remixin, mutta minulla on tällä hetkellä paljon muuta ajateltavaa.

Yritän nyt kehittyä ja opiskella mahdollisimman paljon softiani, samassa sitten saada ulos jotain pientä kivää, ennen kuin alan työstämään oikein urakalla. Tämä voi jopa jotain ihmisiä naurattaa, mutta todellakin tämä tulee olemaan se, mistä tienaan elantoni ja tätä tulen tekemään. Jos ei miellytä, niin kerro ihmeessä ja toivon, ettei täältä tule samanlaisia vastauksia kuin mikseristä "en kuuntele trancea tai elektroonista.. ihan täyttä paskaa" :)

Arvostan joka ikistä kommenttia ja kritiikkiä, joten älä pelkää pistää negatiivista palautetta. Kaikki palaute on kuuntelemisen arvoista, jos se on asianmukaisesti tehty.

Kiitän kaikille kuuntelijoille ja toivottavasti myös kuuntelette tulevaisuudessa uusia projektejani!
www.mikseri.net/lazarush tai www.myspace.com/lazarush
Jinx

Posts: 2,615

#2 • • Jinx Superfeminine
Ensimmäiseksi biiseiksi varsin oivallisen kuulosia tuotoksia *joo*

--
Pyllykkä