Vähemmän tärkeät uutiset

796 posts, 40 pages, 267,025 views

Displacer

Posts: 1,828

#24 • • Displacer
Iranissa 22-vuotias mies on tuomittu kuolemaan viinan juomisesta.
http://www.yle.fi/uutiset/24h/id81853.html

"Iranissa vallitsevan sharian lain mukaan henkilö, joka on saatu kiinni juomisesta neljä kertaa ja tunnustaa tekonsa, voidaan tuomita kuolemaan."

Kiva :O
-V-

Posts: 587

#27 • • -V-

ezzy, 5.2.2008 09:32:
---
violet_angel, 4.2.2008 21:11:
Myyjät muuttivat espoolaismarketin valtavaksi dominoradaksi - video

uutinen IS:sta

*lmao*

"Pojat" olivat kauppiaan oma poika ja tyttären mies. *eiei**eiei*

---


En kyl tajua mitä paheksuttavaa tossa on, veikkaan, että tosta tulee vaa loistava mainos kaupalle, kuten K-kauppias itsekin varmaan huomaa. Hyvä asenne ainakin kauppiaalla :D

Ja oli hienosti tehty pätkä :)



Itse asiassa en paheksunut vaan pyörittelin lähinnä päätäni etten voisi uskoa et joku on antanu luvan tollaseen... Kaikki kaupat joissa mä oon ollu töissä ni tekijä olis varmasti saanu potkut tollasesta...

Mut joo ehkä vähän väärät noi vikat hymiöt siihen *vink*
tiiplis

Posts: 1,043

#31 • • tiiplis also available in sober

Miinapiina, 7.2.2008 09:18:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802077212172_uu.shtml

OMG, häkkiset eroo *whaat* !!!


*nauru*



No onhan toi nyt kansainvälisen uutiskynnyksen ylittävä juttu hyvänenaika *igor* *nauru*

Vakavasti puhuen: ero ei varmaankaan ole ikinä mikään kiva jutt, hienoa kun sitä sit repostellaan lehdissä... Vaan eivätpä toisaalta taida olla täällä noita otsikoita pälläämässä.

--
italia litania nainati lailati

Miinapiina

Posts: 3,494

#32 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

tiiplis, 7.2.2008 09:22:

Vakavasti puhuen: ero ei varmaankaan ole ikinä mikään kiva jutt, hienoa kun sitä sit repostellaan lehdissä...



totta *uuh*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#39 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200802077212654_ul.shtml
Al-Qaida värvää lapsia Irakissa

*whaat* *eiei* *uuh*

"Irakilaisviranomaisten mukaan taistelevat joukkiot sieppaavat nuoria poikia ja kouluttavat näitä terroristeiksi. Sisäministeriön tiedottajan Mohammed al-Askarin mukaan poikia ei siepata vain taistelijoiksi, vaan heistä vaaditaan lunnaita al-Qaidan operaatioiden rahoittamiseksi."

sotketaan nyt sit lapsetkin tuollaiseen *eiei*

--
pinkki on pop!!!

Lyylikki

Posts: 2,975

#40 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Vittu tää on tätä NIIN aina.

Klubituksessa on topic, jonka annista aletaan kiistellä (tässä tapauksessa siis liian hömpät "tärkeät uutiset" uutistopiciin). "Hävinneet" perustavat oman vastatopicin ("vähemmä tärkeät uutiset"), joka kuitenkin kohta näyttää ihan samalta, kuin alkuperäinen topic.

AlQaida ja Atlantin jätteet kuuluisivat mielestäni "Tärkeisiin uutisiin", mutta esim. tämä 70-luku on nyt muotia uutinen Hesarissa selkeästi tänne.

Joskus voisi ehkä miettiä hetken ennen viestin tallennusta (eikä meikäläisen ihan vähiten, ainakaan tänään). Ihan jokaista uutista ei varmasti tarvitsisi tuoda klubbarin nähtäville. Jos on uutisia, jotka haluaa jonkun muunkin lukevan, voisi silti miettiä vaikka sitä kohderyhmää - eli ei aina klubbariin. Iso osa jengistä varmasti seuraa perusuutisia ihan itsekin, joten uutisen postatessaan sitä voisi myös ehkä vähän mehustaa. Mikä siitä tekee niin ihmeellisen, että sen haluaa jakaa muidenkin kanssa.

Mut joo. Tämä on vain minun mielipide ja itsehän täällä olen postailemassa muotiuutista. Oli vain niin hassua nähdä moinen otsikko Hesarin verkkosivulla ja varsinkin kun eikös se 70-luku ollut juurikin muotia (ainakin kertaalleen viimeisen 10-vuoden sisään).