Beliar - Finlandia 2007

108 posts, 6 pages, 39,867 views

Homegrove

Posts: 2,102

#61 • • Homegrove Further
Jep jep.

--
Forward thinking house music

m1kk3

Posts: 5,560

#62 • • m1kk3 no-life

Individual, 22.1.2008 18:34:
---
KittyCleo, 22.1.2008 18:18:
Öö mä tykkään trancetyylisestä musiikista joten mun mielest kaikki klassinen ylipuuduttava vanhusten musa saatais kyllä muuttaa kunnon pirteeks polkaks, ei tässä missään hautajaisissa olla.

---

*lohduttel*


:D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

CM

Posts: 1,507

#63 • • CM
Hahah :D Vittu mitä läppää.. Juu piripolkka over sibelius anytime
Avatar
#65 • • astaroth Guest

KittyCleo, 22.1.2008 18:18:
Öö mä tykkään trancetyylisestä musiikista joten mun mielest kaikki klassinen ylipuuduttava vanhusten musa saatais kyllä muuttaa kunnon pirteeks polkaks, ei tässä missään hautajaisissa olla.
Ja maamme-laulu on muuten ihan hirveää kuraa, joku oman aikansa darude vääntäny sellasen saksalaisen marssibiisin ja sit siitä tuli iso hitti.
Häpeän olla suomalainen.


pitkästä aikaa joudun laittamaan harkintaan, vaihdanko signatureni
Holle

Posts: 793

#68 • • Holle Beach X Member

KittyCleo, 22.1.2008 18:18:
Öö mä tykkään trancetyylisestä musiikista joten mun mielest kaikki klassinen ylipuuduttava vanhusten musa saatais kyllä muuttaa kunnon pirteeks polkaks, ei tässä missään hautajaisissa olla.
Ja maamme-laulu on muuten ihan hirveää kuraa, joku oman aikansa darude vääntäny sellasen saksalaisen marssibiisin ja sit siitä tuli iso hitti.
Häpeän olla suomalainen.

-tooking apaut offtopik-

*jahirveekasahymiöitätähänperään*

"tuleeko puhelu kenties filosofian laitokselta?" (Raid)
liikkuva muna

Posts: 2,652

#69 • • liikkuva muna an egg on the move
Vois ottaa muute klubbarissa skaban: Remiksaa USA:n kansallislaulu. Siitä tulis varmaan semmosta hupia mikä ei loukkais ketään (jenkkejä ei lasketa).
Juhgu

Posts: 7,921

#70 • • Juhgu Virnistelijä

KittyCleo, 22.1.2008 18:18:
Öö mä tykkään trancetyylisestä musiikista joten mun mielest kaikki klassinen ylipuuduttava vanhusten musa saatais kyllä muuttaa kunnon pirteeks polkaks, ei tässä missään hautajaisissa olla.
Ja maamme-laulu on muuten ihan hirveää kuraa, joku oman aikansa darude vääntäny sellasen saksalaisen marssibiisin ja sit siitä tuli iso hitti.
Häpeän olla suomalainen.



Repesin.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

domi

Posts: 7,069

#71 • • domi Työn sankari.

KittyCleo, 22.1.2008 18:18:
Öö mä tykkään trancetyylisestä musiikista joten mun mielest kaikki klassinen ylipuuduttava vanhusten musa saatais kyllä muuttaa kunnon pirteeks polkaks, ei tässä missään hautajaisissa olla.
Ja maamme-laulu on muuten ihan hirveää kuraa, joku oman aikansa darude vääntäny sellasen saksalaisen marssibiisin ja sit siitä tuli iso hitti.
Häpeän olla suomalainen.


Tuliks tää sydämestä?
KittyCleo

Posts: 205

#72 • • KittyCleo PiweHiwe
JAHIRVEEKASAHYMIÖITÄPERÄÄN siellä lukee urpot!! Harmi jos kellään ei ollu hauskaa, eiks OT:t sitä kuuluis olla, siis ylinaurettavaa.

--
Rouva Korpela*hymy*

loremipsum

Posts: 260

#74 • • loremipsum Furth3r
komppaan laitetta.

mä rakastuin tohon biisiin heti alussa. ja meininki tossa suvantokohdassa oli just hieno. Mä voisin polttaa ton levylle ja soittaa seuraavalla keikalla, ihan salettii tulee hitti ja floorfilleri.

keep up the good work *plur*
Snaggo

Posts: 1,147

#75 • • Snaggo ;__;

alek száhala, 22.1.2008 19:09:
Vois ottaa muute klubbarissa skaban: Remiksaa USA:n kansallislaulu. Siitä tulis varmaan semmosta hupia mikä ei loukkais ketään (jenkkejä ei lasketa).



Täähän herätti mun inspiraation! tjeu

--
bojoing.

Caro²

Posts: 5,301

#76 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Mitä vittua!

Onks tumpsi tykänny tästä kun se ei o vielä(kään) ehtiny kommentoimaan *ding*
yana

Posts: 877

#77 • • Edited yana That Rules from the Centre of the Ultraworld
uh., toihan on oikeesti kiksupolkaks ihan mainio =D


ps kukas tekee nitkuversion?
Juhgu

Posts: 7,921

#78 • • Juhgu Virnistelijä

Snaggo, 23.1.2008 00:23:
---
Täähän herätti mun inspiraation! tjeu



Kohtis tiukka! *joo* *jammail*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

m1kk3

Posts: 5,560

#79 • • m1kk3 no-life
Jos itse biisiin mennään vielä, niin täytyy sanoa että ilman tota Finlandia-nostatusta tää olis ollu ihan pätevä peruspolkka. Näin amatöörin korvaan soundit kuulostaa ihan laadukkaille ja kolmenollakolmosetkin pärisee mallikkaasti :) Ite biisissä ei oo kyllä mitään valittamista, tota Finlandia-osiota lukuunottamatta.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

RiD

Posts: 2,817

#80 • • RiD Nukemi
:D

--
*super* *possu*