choon! - pitch black | 2.2.2008 | klubi, turku

69 posts, 4 pages, 12,028 views

Homegrove

Posts: 2,102

#41 • • Homegrove Further
SIIS MITÄ MÄ LAITAN PÄÄLLE, MUN BOOTY NÄYTTÄÄ IHAN KAUHEELTA MUN KAIKIS KLEDJUIS

--
Forward thinking house music

serotonot

Posts: 3,137

#42 • • serotonot Paul Easy

Homegrove, 2.2.2008 11:24:
SIIS MITÄ MÄ LAITAN PÄÄLLE, MUN BOOTY NÄYTTÄÄ IHAN KAUHEELTA MUN KAIKIS KLEDJUIS


jätä booty himaan ja pistä kaikki alle?
akiapina

Posts: 2,729

#43 • • akiapina apinaki

Bio, 1.2.2008 22:12:
---
JussiS, 1.2.2008 21:59:
Mul on jotenki sellanen olo, et näist bileistä tulee jotain harvinaisen hyvää.

edit: kyse voi olla myös siitä, et mun tipaton tammikuu loppu tänään.

---


Mä harkitsen tulemista selvinpäin ni voin nauttii musasta paremmin :)



Raatihuoneellakin onnistuit melko hyvin :p

Näitä on kyllä odotettu! Soittaisko Olli vielä teeman mukaisesti jonkun Pitch Black-lafkan julkaisun :)
Nescio

Posts: 181

#44 • • Nescio Antti-Veikko
Sellainen kuuri päälle tänään, että epäilen syyllistyväni vakavaan alkoholin ja musiikin sekakäyttöön *vink*
Rocca

Posts: 3,064

#45 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
kaiketi paikalla näyttämässä ruhoo!

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Bio

Posts: 4,429

#46 • • Bio The Bullies / Pinky

JussiS, 2.2.2008 10:21:
Ei kannata, lääkärikin suosittelee mörköprogea runsaalla alkoholilla :P



akiapina, 2.2.2008 11:58:
Raatihuoneellakin onnistuit melko hyvin :p



En taida onnistua tälläkään kertaa, koska lääkärin suositusta kannattaa noudattaa *hihu*
Sin_nombre

Posts: 203

#50 • • Sin_nombre
jeb. kympiltä liikkeellä
*aplodit*
Bio

Posts: 4,429

#52 • • Bio The Bullies / Pinky
Kannatti kyllä tulla ajoissa paikalle, koska Easy Coman soundi oli kyl huikeaa. Etenkin setin loppuosa oli aivan mieletöntä, vihaista ja raastavaa soundia. Illan paras setti :) PA oli myös hemmetin hyvä, muutamissa biiseissä tuli sen verran jyrinää et oli vaikea pysyä pystyssä (eikä se johtunut alkoholista :D).

Kiitos!
akiapina

Posts: 2,729

#53 • • akiapina apinaki
Joo hyvää jytää tuli läpi illan sen verran mitä muistan, ens kerralla sit reilusti iisimmin :( Paikalla oli jo alkuillasta tosi hyvin porukkaa ja kiva kun Helsingistäkin oli lähtenyt noin iso poppoo :)
Sin_nombre

Posts: 203

#54 • • Sin_nombre
kyllä easy coma oli jees:) tuli tanssahdeltuakin...mitä siinä örveltäjien keskellä nyt pysty tanssimaan.
Homegrove

Posts: 2,102

#55 • • Homegrove Further
Loistavat bileet. Kaikki veti hyvää soundia, jopa Jussin soundi tippui mulle tällä kerralla.

--
Forward thinking house music

Metsäpiru

Posts: 418

#56 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Bileet pääsi yllättämään mun jalat, aiii *hih* En tiennyt koko kemuista edes mitään, onneksi vaisto ohjasi Koloon istumaan niin oli helppo bongata, että ylhäällä tapahtuu jotain mielenkiintoista. Kivaa oli *hihu*
Budgie

Posts: 6

#57 • • Budgie Tamppaa!
EasyComan setti oli kyllä aivan mahtava, tulikin senverran nautiskeltua siitä tanssilattialla että yhdestä eteenpäin piti istua enimmäkseen kun oli jalat aika rikki jo perjantaisesta. Lisää tätä vain *joo*
stefanus

Posts: 192

#58 • • stefanus B.O.B.
Harmi et Aki oli selvinpäin... *iloinen* Mut EasyComa rokkaili ja Olli myös. Choonit toimii myös näköjään vaikka olis iha kokis linjalla. :)
Tapi

Posts: 1,437

#59 • • Tapi Dreamstate
Turun klubi & Choon! omistavat. Loistavan nousujohteiset ja hienosti rakennetut setit kaikilta levyjukilta. Varsinkin Easy Coman ennakkoluuloton meininki vaikutti, vaikka ihan noin hämärä soundi ei kovin lähellä omia musiikkimieltymyksiä olekaan.

Ainoa miinus olit sinä vitun runkkari, joka päätit vetää etuilusta huomauttanutta kaveriani turpaan narikkajonossa - toivottavasti päädyt painot jaloissa Aurajokeen.
OlliS

Posts: 3,999

#60 • • OlliS Further
Oli taas ilo tulla Turkuun soittamaan. Kaikki toimi moiteettomasti ja Klubin PA oli kyllä aivan käsittämättömän dynaaminen ja kirkas!

Easy Coma otti hommat haltuun mallikkaasti ja pisti omankin jalan vipattamaan heti alusta lähtien.
Synkempää saundia tilattiin allekirjoittaneelta ja sitä tarjoiltiin. Muutama teknompi runttaus näytti menevän ohisektoriin, mutta muuten varsin kiva tunnelma ja meno lattialla koko illan ajan!

Jussi sitten hoiti ilmeisesti tapansa mukaan loppuliekityksen Turun keisarin arvolle sopivalla tyylillä kruunaten koko illan :)

biisilistaa kaipaleville löytyy eilisen träkit täältä:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=8960;pid=1083097#1083097

- Olli