MEKANIXX Launch Megaparty 19.1.2008 @ helsinki

108 posts, 6 pages, 16,090 views

Canyin

Posts: 179

#81 • • Canyin
Ainii! Jos joku ei vielä tienny, Break soitti aikataulusta poiketen vikana.
daffy

Posts: 737

#82 • • daffy duck and cover

uniqe, 20.1.2008 23:15:
Yläkerta oli perus hytky-meininkiä eli vitusti stoboa ja savua, ei siis epilepsia-väsymys-kohtauksen pelossa oikein siellä pystynyt olemaan, vaikka olii ja karel soitti kutkuttavaa musiikkia.


Eihän siellä vielä tossa vaiheessa edes ollu savua verrattuna siihen loppuun, en tiä meniks se kone rikki vai mitä mut riittävästi sitä ainakin oli *pepsodent*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

wammi

Posts: 627

#83 • • wammi
olipas paljon tuttuja paikalla. myönnettäkööt että ehkä sen takia musiikki jäi vähän taka-alalle... mutta mitä ennätin kuuntelemaan, ni hyviä raitoja sateli! tosin korvatulpat ois tuntunu olevan tarpeen aika-ajoin.

tänks, tykkäilin!
wammi

Posts: 627

#84 • • Edited wammi

uniqe, 20.1.2008 23:15:
...vitusti stoboa ja savua...



jotenki kummasti iski mieleen parin vuoden takaiset gays, geeks'n'giggling whores-bileet!:D..vähän samanlaiseks harhailuks meni välillä ton savun kanssa siel ylähuoneessa.
Amuck

Posts: 2,396

#85 • • Amuck dub-i-dub

nuance, 20.1.2008 06:08:
orgastista.


Mielenkiintoinen kommentti, olettaen että iso osa bileistä kului naistenvessan ovella
:o

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

nuance

Posts: 1,963

#86 • • nuance cov ops, combat, sunrise

2la, 21.1.2008 12:26:
Mielenkiintoinen kommentti, olettaen että iso osa bileistä kului naistenvessan ovella
:o



haha. zing. no ei siinä ny lopulta parkkeerattu ku muutama minuutti.
terraluna

Posts: 1,270

#87 • • Edited terraluna Agentti

d3lValomies oli joko sokee tai ei paikalla ollenkaan, tol arsenaalil ois luullu irtoovaan muutakin ku epilepsia stroboo ja presettei.



Tais olla jälkimmäistä lähinnä, kyl sillon ku siel joku oli ohjaamas ni tuli peräti mukavaa shöytä. :)

Ihan jees bileet, ääni oli kyl aika puurosta alhaalla välillä. Nuance veti hyvän setin, samoin Olli ja Karel, voisinpa jopa sanoa että ehkä parhaimman keikkansa tähän mennessä. Kavereita vähintään riittävästi ja oli hiki. Pojat jatkakaa. Ei mulla muuta. :)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Snaggo

Posts: 1,147

#88 • • Snaggo ;__;

Canyin, 21.1.2008 08:39:
Ainii! Jos joku ei vielä tienny, Break soitti aikataulusta poiketen vikana.



Oliks tää joku vitsi?!

--
bojoing.

Forehard

Posts: 113

#91 • • Forehard
Oli kyllä kekkerit voi morjens. Olin aivan päissäni jo tullessani ja pää kainalossa kotiinlähdön aikana. Yläkerrassa oli lämmitä ja savuista kuin heroiiniäidin vatsassa. nams. Soundas ehkä vähän puurolt mut osaks myös johtu mun säröpaskaplatoist. Alhaalt en saanu kauhiasti irti ku ei tuommoinen III maailmansota humanoidirummuttelu oikein toimi. Dak oli kyl poikkeus ja vittu hyvä. Jee

--
Tekno syntyy tekemällä, lapsi vahingossa.

Avatar
#92 • • niomic Guest

Snaggo, 21.1.2008 22:10:
---
Canyin, 21.1.2008 16:54:
---
Snaggo, 21.1.2008 16:26:


Ei.


---


Kiva.

Jäi sitten ulkomaanstara lähes kuuntelematta *nauru* ..vissiin.


epäilenpä etten ollut ainoa. tai sitten olen tyhmä/sokea.



Ollaan sit kumpiki. Itse sain tietää ku joku runpupoliisi two-la sattu asiaa valaisemaan ku totesin et soittaapa tää Break streittii shittii. Noh Dak tai Break, streittii oli kumpiki vaik Breakiltä löyty pari kappaletta parempaa lättyä omaan makuun.
Canyin

Posts: 179

#93 • • Canyin
Tässä taas nähään et ei sillä nimellä nyt niin paljon välii oo! ;)
Physics

Posts: 831

#94 • • Edited Physics Radio - suckers never play me!
en tiedä mitään näistä kemuista koska olin kuumeessa himassa, mut viimeks kun kuulin breikin se kyllä soitti jotain ihan muuta kun "Streittiä shittiä" , mitä ikinä se nyt sit ikinä meinaakaan. Harmi et kaveri missas lennon, näitä juttuja käy, sen tiedän itse monesti uusia lentoja jengille buukkaneena.
pinza

Posts: 85

#95 • • pinza
Yeo, olihan nää pirullisen jees geggerit.

Ehkä nyt tanssilattiahulluna otti päähän hieman se suuren yleisön taka-alalla nysvääminen; on se ihme et sitä junkkaa kaikki kuunnella jaksaa mut taisi ehkä puolet olla lattialla vaan. Go figure. Ei pitäis olla soundikysymys nyt, sirkusviidakon ystävät varmaan karttoivat bileet kaukaa kuitenkin. :)

Timppa veti kyllä taas ällistyttävän setin tyylistä joka on helppo pissiä tylsäks epädynaamiseksi kokonaisuudeksi, so yeah.

Break oli kanssa jees, ja varsinki samettinen lopetus. Ja se Dakin syvä settikin vielä hyvä välipala neuroahdistukselle. Analle myös kiitokset alkulämppäämisestä.

Hyvä meininki, Kotka(t) kuittaa.
Avatar
#96 • • Edited niomic Guest

Physics, 21.1.2008 23:56:
en tiedä mitään näistä kemuista koska olin kuumeessa himassa, mut viimeks kun kuulin breikin se kyllä soitti jotain ihan muuta kun "Streittiä shittiä" , mitä ikinä se nyt sit ikinä meinaakaan. Harmi et kaveri missas lennon, näitä juttuja käy, sen tiedän itse monesti uusia lentoja jengille buukkaneena.



Enpä tiedä miten sitä muuten luonnehtisi. Hyvin vähän erikoisempia melodioita tai muuta hookkeja mihin tarttua, lähinnä semmosta missä pelkkä minimalistinen synkkä basso ja aika tasainen rumpukuvio vaihtuvine rumpusetteineen pyöri koko setin ajan. Juuri lopussa tuli tuohon hieman muutosta, mutta muuten tuntui menevän aika tasaisesti tuolla kaavalla. Ja tuo setti olisi sopinutkin paremmin ehkä aiemmaksi esiintyjäksi vaikka tunnin slotilla ja sit telamurskanuancerobotti ois voinu viimeistellä kinkerit.

En tiedä miks niin paljo jengiä lähti Dakin ja sit Breakin setin aikaan, mut eiköhän nuo streitit tyylit siihen ainakin jokseenkin vaikuta. Harvemmin tuollaista kuulee ainakaan 2.5h putkeen, jos ei ole erikseen semmoset teemat päällä.

Edit: ettei nyt tarvitse uudestaan selkeyttää asiaa, niin kyseessä ei todellakaan ollu huonot setit. Itse kun olen enemmän tanssijatyyppiä, niin hakee vähän enemmän variaatiota, cooldownia ja älyttömiä puristuksia, hienoja vokaaleja(sämplejä) ja selkeämpiä melodioita. Noin suoraa kamaa on vaan pidemmän päälle raskasta vääntää, vaikka tulikin oltua lattialla 90% ajasta ~23->03:30
docius

Posts: 533

#97 • • docius viidakkorumpu
kuulostaa ihan teknolta
Physics

Posts: 831

#98 • • Edited Physics Radio - suckers never play me!
no siis harva jaksaa kuunella tikitystä koko illan. Ihmettelen vaan että kun Silent Witness viimeks kävi Beatnikseissä nii kyl näytti jengille uppoovaan ihan kympillä. 700 maksanutta meinaa oli silloin talossa, ja niin erillaista settiä en olis breikiltä odottanu. Tosin siinä illassa tuli kyl kans aika monenlaista saundia loppupeleissä. En siis näissä bileissä ollut itse paikalla mut line upin perusteella kaikki tuolla on suht samaa linjaa varmaan vetäny??en tiedä. Jos Break nyt on vetäny joku 100% neurosetin tuolla niin olen aika yllättyny tai sit se on vaan päätelly et se on sitä mitä jengi haluaa kuulla. Näin herran ite Birminghamissa pari kk sitten mis soitettiin samoissa kemuissa ja siel tuli todella laajalta skaalalta settiä.

anyways mennet on nämä kemut! kohti uusia. Harmi kun en pääsy paikalle.
rjv

Posts: 731

#99 • • rjv neuron tuoppi kiitos
breakilla on ehkä tuotannonkin suhteen pikkusen jääny semmonen tasapaksu vaihde päälle imo :)
hyviä biisejä kyllä mutta vähän turhan samanlainen meininki joka biisissä, oli sit diipimpi tai ei niin diippi niin aika samanlaiset biitit yms, mut sehän on sen oma tyyli. täytyy kyl myöntää et eihän se jätkä ikinä oo paskaa biisiä tehny.

kyllähän sieltä tuli muutamia diipimpiäkin biisejä breakin setin aikana, mut ehkä sitä ois toivonu biitteihin variaatiota.

dakin setti taas oli just aika "täydellinen" ettei jääny kyllä yhtään puuduttamaan vaan piti oikein kunnolla otteessa, eikä yhtäkään viipaletta juustoa mukana <3