Club Colors presents Elements of Life Helsinki 2007 with DJ Tiësto. 9.12.2007 @ Helsinki

76 posts, 4 pages, 37,900 views

Sinza

Posts: 2,227

#21 • • Sinza
Oli oikein kiva ilta. Studiosta tykkään paikkana yhä edelleen, nykyinen dj-kopin asettelu + muutkin tilan muutokset olivat huomattavia parannuksia edelliseen *aplodit*. Ja musiikki oli tietysti loistavaa *plur*, kuten myös seura. Vesipulloa tuli täyteltyä koko ilta vessojen hanoista, hyvin pärjäsi sillä.. *joo*

Mutta sitten negatiivista: Jengiä oli kyllä taas hippusen liikaa.. Oon yhä sitä mieltä, että tällaset suuret nimet pitäis ehdottomasti saada Kaapelille, sitten ei toivottavasti olis ahdasta! Ilmanvaihto ei pelannut kuin aulassa *eiei*. Liikaa huumehemmoja liikkeellä, esim. avokilta yritettiin taas tulla ostamaan jotain kamaa miestenvessassa *dissaa**eiei*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Arismus

Posts: 277

#22 • • Arismus
Tässä minun plussat ja miinukset bileistä:

+ Videoscreenit (Oli kyl hienot)
+ Kunnarin setin loppuosa (alku ei oikein toiminu)
+ Tiëston setti (oli kokonaisuudessa hyvä, muutama biisi sai kyllä jalat toden teolla liikkeelle)
+ Studio paikkana parempi kuin viimevuotinen Bank
+ Henkilökunta

ja sitten ne miinukset...

- Valot
- Lasinsirut lattialla
- Veden hinta


Mutta jäi hyvä maku reissusta, kiitoksia!!
jak3

Posts: 12

#23 • • jak3
Oikein hienot bileet oli, kiitokset järjestäjille.

Päällimmäisenä jäi mieleen tuo Kunnarin "Lifter" biisi, se upposi todella hyvin. Oli ihan pakko käväistä tuolla nettikaupassa kun kotia ehti ;)
devochka

Posts: 31

#24 • • devochka
Loistavat bileet! Tiësto oli kyl vähän pettymys.. mutta kunnari ja käpä onneksi paikkasi.. (varsinkin lifter!!) *aplodit* jäi kyl hyvät fiilikset, vaikka edessä olikin liikaa jengii, lasia joka puolel ja hinnat taivais muttamutta..

arminia odotellessa *sydän*

--
Silence

Brasil

Posts: 65

#26 • • Brasil
4. kerta Tiestos ja eka kerran petti ja pahasti. Omaan makuuni toimi vain 1.tunti. Sen jälkeen ihan samaa settii. Kunnarin oma lifter nostatus oli illan parasta ihan selkeästi.
Ako

Posts: 11

#27 • • Ako
Pakko kyllä myöntää että Tiësto se van osaa hommansa, vaikkakin ehkä hieman jäin odottelemaan näitä tunnettuja hittibiisejä. Käpältä ja Kunnarilta kanssa loistavaa settiä, nyt on jalat niin kipeet että ei oo koko päivänä voinu muuta tehä ku maata sohvalla.

Studio 51 kyllä ihan hyvä paikka muuten, mutta se tupakkakoppi on kyllä aivan uskomaton. Ei mikään ihme että ihmiset polttaa röökit siinä kopin ulkopuolella kun kopissa sisällä ei pysty hengittämään eikä ulos saa mennä.

Eipä tuo kyllä suuremmin iltaa haitannut, loistava ilta ja Tiësto = Jumala. *aplodit*
Josba

Posts: 322

#28 • • Edited Josba Anjunadiggari
Oli kyllä tosi maukas ilta... Käpä aloitteli mukavasti ja Alex soitti todella hyvän setin ja sai todellakin porukan lämpimäksi Mr. T:tä varten. Lifterin nostatukset ovat kyllä omaa luokkaansa! Hyvin toimi muiden muassa myös Alexin seuraava sinkku ja PvD:n Let Go-remix. Ja se Fragman Toca's Miracle-remix! *sydän*

Tiësto oli omasta mielestäni huikeasti parempi kuin viime vuonna. Siinä missä viimeksi tuo soitti sillisalaattia hittimausteilla, niin nyt setti oli selvästi paremmin rakennettu. Alun ISOS 6:n ekan levyn kevyistä tunnelmista siirryttiin elektromurinoiden kautta lopun kiksukimaraan. Paljon erittäin hyviä biisejä, joiden julkaisua tosin tavalliset sukankuluttajat taitavat joutua odottelemaan pitkälle kevääseen. Ja hyvin suuri plussa tuli siitä, että Adagio For Strings, Love Comes Again, In The Dark ja Break My Fall maltettiin jättää soittamatta. Lopetus oli tosin hiukan tönkkö - äijä jättää levyn pyörimään ja häipyy itse paikalta turvamiesten ympäröimänä.

Tila oli sinällään parempi kuin Bank, koska tunnelma oli tiiviimpi. Tosin tolla ihmismäärällä ehkä liiankin kanssa. Ylätasanteen baaritiskin lähellä oli kuitenkin tilaa ja tuuletustakin oli hiukan. Äänentoisto ja videot toimivat loistavasti.

Kiitokset Colorsin poppoolle - ja Arminia odotellessa!

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

C-Hill

Posts: 1,141

#29 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
Jees, kiva oli treffailla muutamia tuttuja ja tutustua Studio 51:n, kun ei ollu aiemmin tullu tsekattua.
Käpää en ehtiny kuunteleen, tulin just kun Alex aloitti. Kunnarin setti oli loistava, päiviteltiin tosin Thomasin kanssa jääkö Tiëstolle mitään soitettavaa kun ISOS 6-trackkeja tuli jo illan siinä vaiheessa. Mutta kuten Tapsakin arveli, miehellä oli aika kattavasti uutta musaa... ylläri *lmao*

Joo mut mä kyllä taas OLISIN halunnut kuulla esim. Break My Fallin tai jonkun "niistä" biiseistä, harmi ettei tullut ainuttakaan ainakaan ennen kuin lähdettiin kolmen kieppeillä hotellille. Tiësto oli kuitenkin huisin paljon parempi kuin viime kerran perusteella odotin!

+ Kunnari
+ VJ ACA
+ Tiësto
+ Venue (pihalla pitäis kyllä saada käydä, hemmetti!)
+ toisen puolen baaritiski - ei tarvinnu jonotella
+ jengi aikas banaaneina

- ne lasinsirut
- PA ei tainnu ihan piisata?
- en löytäny KimmoKoota *känni*

Ehdottomasti 720 edestakaisen kilometrin arvoinen reissu!
alex kunnari

Posts: 604

#30 • • Edited alex kunnari
Tiësto oli omasta mielestäni huikeasti parempi kuin viime vuonna. Siinä missä viimeksi tuo soitti sillisalaattia hittimausteilla, niin nyt setti oli selvästi paremmin rakennettu. Alun ISOS 6:n ekan levyn kevyistä tunnelmista siirryttiin elektromurinoiden kautta lopun kiksukimaraan. Paljon erittäin hyviä biisejä, joiden julkaisua tosin tavalliset sukankuluttajat taitavat joutua odottelemaan pitkälle kevääseen. Ja hyvin suuri plussa tuli siitä, että Adagio For Strings, Love Comes Again, In The Dark ja Break My Fall maltettiin jättää soittamatta. Lopetus oli tosin hiukan tönkkö - äijä jättää levyn pyörimään ja häipyy itse paikalta turvamiesten ympäröimänä.

[/quote]

Aamulla kun Tieston vein lentokentälle oli hän hyvillä fiilikseillä siitä ettei aina tarvitse soittaa niitä samoja yllä mainittuja kappaleita.. Hän piti eilisestä illasta+teistä, koska pystyi soittamaan paljon muutakin kuin niitä isoja kipaleitansa.. Osa tietenkin pettyy kun ei tule aina niitä tuttuja/turvallisia ralleja mutta täytyyhän välillä tulla muutostakin setteihin.. Musiikki muuttuu vuosi vuodelta ja soittajienkin on hyvä pysyä mukana missä mennään.. : ) Monelle taas oli ja on hienoa kuten itselleni ettei samaa soundia tule vuodesta toiseen vaan kuulee välillä jotain uuttakin.. sitäpaitsi ne isot Tiëston hitit on täällä jo kuultu moneen kertaan.. : ) Klubit ovat intiimejä ja musiikillisesti djn kannalta parempia soittaa kuin isot massatapahtumat.. ; )

Äänentoistosta.. ei taida olla koskaan ollut Studiossa noin järeää systeemiä DB ääntä paikalla sekä dj kopissa Tieston vaatimuksen mukaan L'acoustics DV-Doscia.. Tilassa en halua jotta soitetaan paljon luempaa ettei ääni kantaudu rakennuksesta ulos sekä jotta ei tule liian lujaa.. klubi meininkiä.. ; ) ääni miehellä oli tarkat ohjeet sekä mittarit jotta ääni soi muttei liian lujaa.. : ) Nyt kukaan ei ole sanonut ettei ääni kuulunut tai se olisi ollut liian lujalla.. : )
Duukkis

Posts: 627

#31 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Hyvät bileet oli. Jos (ja kun) Tiesto vielä tulee Suomeen, voisin olla paikalla.

Siinä Alex Kunnarin aikana meni bilevaihde päälle, kun tuli sen verran hyviä kappaleita, kuten Lifter. Mutta oli vähän turhan ahdasta, kun ei voinu tanssii kunnolla. Jos olis parisataa lippua myynyt vähemmän, niin olis varmaan mahtunut hyvin. Järjestäjät ei voi kuitenkaan tarkkaan tietää, kuinka paljon väkeä on missäkin paikassa (lähes tyhjä pienen puolen tanssilattia ja aula), joten turha valittaa.

Tiestolta en osannut odottaa oikein mitään, koska en ole pahemmin kuunnellut mitään sen settejä. Ihan hyvältä vaikutti, mutta en kutsuis jumalaks sentään ;)

Lasinsiruja oli minusta aika vähän verrattuna joihinkin muihin bileisiin Studiolla ja ihmiset käyttäytyivät aika hyvin, kuten osas sunnuntailta odottaa.
Brasil

Posts: 65

#32 • • Brasil
En nyt tiedä tosta Tieston muutumisesta, mitä noita tieston club lifejä olen kuunnellut, niin aika rauhallista materiaalia se kyllä suurimmaksi osaksi on. Kiitos kuitenki Alexille kun tuli muunmuassa falling ja lonely..*joo*
C-Hill

Posts: 1,141

#33 • • C-Hill Syna / Deck Jagger

alex kunnari, 10.12.2007 22:57
Äänentoistosta.. ei taida olla koskaan ollut Studiossa noin järeää systeemiä DB ääntä paikalla sekä dj kopissa Tieston vaatimuksen mukaan L'acoustics DV-Doscia.. Tilassa en halua jotta soitetaan paljon luempaa ettei ääni kantaudu rakennuksesta ulos sekä jotta ei tule liian lujaa.. klubi meininkiä.. ; ) ääni miehellä oli tarkat ohjeet sekä mittarit jotta ääni soi muttei liian lujaa.. : ) Nyt kukaan ei ole sanonut ettei ääni kuulunut tai se olisi ollut liian lujalla.. : )


Joo, en mäkään tarkoittanut että olis lujempaa pitänyt soittaa... Jostain syystä vaan välillä tuntui, ettei PA oikein jaksanut. Liekö johtunut Tiëston soittamasta kaikki-sidechainattu-basariin matskusta. Ehkä mun korvat väsyi vaan ei PA, dunno?
Samu81

Posts: 1,224

#34 • • Edited Samu81 kokolihaa

dj scilla, 10.12.2007 19:50:
Tässä minun plussat ja miinukset bileistä:

+ Videoscreenit (Oli kyl hienot)
+ Kunnarin setin loppuosa (alku ei oikein toiminu)
+ Tiëston setti (oli kokonaisuudessa hyvä, muutama biisi sai kyllä jalat toden teolla liikkeelle)
+ Studio paikkana parempi kuin viimevuotinen Bank
+ Henkilökunta

ja sitten ne miinukset...

- Valot
- Lasinsirut lattialla
- Veden hinta


Mutta jäi hyvä maku reissusta, kiitoksia!!




*whaat*

Boldattu osa. Aika käsittämätön väite :D Minusta missään näillä ns. starbakeikoilla ei ole ikinä missään ollut yhtä mahtava fiilis kuin Bankissa 2006 *sydän* Ja omaan fiilikseen vaikuttaa todellakin moni muu asia kuin promillemäärä veressä :)

Eipä juurikaan valittamista ottaen tilarajoitukset ja muut oheisilmiöt huomioon. Ihan rokki ilta.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

C-Girl

Posts: 162

#35 • • C-Girl
Jeps, hyvät kemut, kannatti reissata 800km *iloinen*

Käpältä hyvää settiä, tykkäsin! Mistäs herraa sais enemmänkin kuulla?

Kunnari soitti varmaa nostatuskamaa (jos näin voi asian ilmaista) ja osasi kyllä ottaa yleisön, mutta mua jäi vähän häiritsemään se Tiestolta "pöllitty" liike, joka mm. promokuvissa.. Kädet ylös sivuille ja etusormet pystyyn. Toivottavasti joku tajuaa...

Ja Tiesto... Mitä siihen voi lisätä, UPEAA! Ainakaan en itse jäänyt kaipaamaan niitä hittibiisejä, setti oli huolellisesti valmisteltu ja toimi *plur* Loppu oli kyllä hieman pettymys, mutta semmostahan nyt sattuu.

Miinuksia:
-valot
-veden hinta (5e/pullo!)
-lasinsirut
-liian känniset (no miten näitä nyt voi välttää), jotka kaatuilivat päälle tansslattialla

Mistä ne "esitanssijat" löytyivät? Oli melko r'n'b-henkistä!

Kuvia ja videoita vaan!

Kiitos Colors *hih*

Vaikkei Armin mun henk.koht. suosikkeihin kuulukaan, niin vois melkeen tulla senkin katsastamaan...

P.S. Isompi tila totta tosiaan olisi ollut plussaa! Esim juuri Kaapeli...
Hotblood

Posts: 387

#36 • • Hotblood
Kokonaisuutena hieno keikka... Eritellään kuitenkin asioita hiukan

Tieston setti hyvä vaikka hiukan tasapaksu. Koko hittikimaraa ei olis tarvinnut soittaa ja hyväkin niin mutta loppuun olis voinut vetää jonku noista kauniilla naisvokaaleilla varustetuista "illan viimeiseksi hitaaksi" nyt loppu vähän lopahti kun vika biisi loppui 0327 eli aikaa olisi vielä ollut yhdelle kyllä ihan kohtalaisesti


+Mukava aloitella iltaa pienemmällä porukalla Priven puolella, kiitos Alex
+Screenit yms rakennelmat olivat hienoja ja tunnelma erityisesti dj ympärillä lavalla ison maailman tuntua vahvasti
+ Käpä ja Alex lämmittivät porukan hienosti, Käpä ehkä olisi toki voinut aloittaa samantien porukan piiskaamisen tanssilattialla, nyt meni reilu tunti ennenkuin alko polvet nousta useimmilla
+Studio pääasin varsin toimiva, pahin pullonkaula liikkumisesa oli valopöydän edestä taaksepäin änkeminen
+"Esitanssijoilla" olisi voinut enemmän virtaa ja asennetta
+järjestyksenvalvontahenkilökunnan asiallinen ja ripeä puuttuminen ongelmatilanteisiin ja kuitenkin tilaisuuden luonne ymmärrettiin (esim. paidatta tanssiminen sallittiin)
+äänentaso sopiva, ei liian kovalla mielestäni, korvat eivät soineet aamusta, silti ääntä riittävästi
+siivoojat jotka kiersivät ja korjasivat esim. aulatiloista hajonneet lasit yms, tehtävä olis ollut tanssilattialla mahdoton
+Klubi parempi kuin Kaapeli, tunnelma intiimimpi

Narikan ruuhka lopussa ei varmaan vältettävissä mitenkään, kyllä pojat tyhjensi naulakkoa niin nopsaan kuin kerkisivät

-kovin vähän tuttuja ja ns. vanhaa bileporukkaa, mahdollisesti sunnuntai tähän syynä
-ei kuitenkaan totaalituristeja hirveästi, tähänkin syynä lieni sunnuntai ja lipun hinta, itse maksan mielellään lipusta hiukan enemmän kun se karkoittaa pahimmat turistit
-missä ihmisten bilepukeutuminen?
-jengi tanssilattialla kireän oloista, ei paljon hymyjä näkynyt
-liian pieni röökikoppi
-ilmastointi ei riittänyt
-ylläoleviin liittyen se ettei pihalle päässyt röökille / vilvoittemaan
-hiukan liikaa porukkaa, tilana vetäisi ton jos porukka jakautuis tasaisesti mut nyt kun kaikki oli tanssilattialla ja sen ympärillä niin esim. vedenhakureissut olivat hankalia ja tuntui ikävältä häiritä muita hyvillä fiiliksillä tanssivia juhlijoita tunkemalla
-vedenhakureissujen venyminen tungoksessa pitkiksi katkaisi tanssimisen pahasti
-ajoittain joillain tiskillä hiukan hidas palvelu (Priven alatiskillä vierähti puolituntia jossain vaiheessa)
-tanssilattialla röökiä vetävät
-tanssilattialla liian kännissä örveltävät/tönivät/heruttajat
-liikaa juomia ja rikkonaista lasia tanssilattialla
-istumapaikkoja liian vähän
-vessat välillä karmeassa kunnossa ja hiukan ruuhkaiset ajoittain
-Martina Aitolehti tanssimassa baaritiskillä "näkeehän kaikki että MINÄ olen täällä" -asenteella

Kaikenkaikkiaan kuitenkin onnistunut ilta eikä vähiten aivan ihanan ihmisen tapaamisen johdosta *pihkassa* Mikä onni että olin sen verran Villen kanssa hintahtavan oloinen että neiti uskalsi tulla juttelemaan "söpölle homopariskunnalle" :)

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Mio

Posts: 1,010

#37 • • Edited Mio

C-Girl, 11.12.2007 08:56:
"...." mutta mua jäi vähän häiritsemään se Tiestolta "pöllitty" liike, joka mm. promokuvissa.. Kädet ylös sivuille ja etusormet pystyyn. Toivottavasti joku tajuaa...





*hymy**jeesus*
sts

Posts: 7,969

#38 • • sts Sama pyynti aitta!

C-Hill, 10.12.2007 22:56:
- PA ei tainnu ihan piisata?



Wat? :D

Siel oli niin paljo D&B audiotechniciä (pelkkiä B2-subei oli 6kpl) että isompaaki pelotti. Ja tiestolla monitorina L'acousticsin dV-DOSC:eja 8kpl ja 2kpl dV-SUB:ei
C-Girl

Posts: 162

#39 • • C-Girl

Hotblood, 11.12.2007 11:27:

-Martina Aitolehti tanssimassa baaritiskillä "näkeehän kaikki että MINÄ olen täällä" -asenteella



Haha, mä en ainakaan nähnyt sitä ONNEKSI.

Mitä unohtui mun äsköisestä vuodatuksesta sanoa, että bilepukeutujia oli oikeasti tosi vähän?

Ja sorry, että mun teksti on varmaan aika amatöörimäistä. Puhukoon ne, joilla on sana hallussa! *pepsodent*
sheDevil

Posts: 30

#40 • • sheDevil
*plur*

Jep, oli kyllä kiva ilta. Kun tiesi Tieston olevan Elemets of Life-kiertueella,
oli turha edes odotella mitään supermegamix vol 4.-settiä.
Mutta lopussa Alexin Lifter osui ja upposi loistavasti! Jengi oli ihan liekeissä,
meteli oli melkoinen.

Vaikka oli ryysistä, niin kummasti sitä paikkansa löytää,
ei siihen pahimpaan sumppuun tartte aina ängetä.

Oli jonkun verran noita "hiukan huonossa kunnossa" olevia.
Onneksi heitä keräiltiin nopsaan pois ja ulos.
Ja oudon paljon tappeluita ja nahisteluja. Turisteja vai mitä?

Paidatta tanssiminen on ok, ei häiritse ollenkaan, mutta nämä mukamas ladonovet appelsiinit kainaloissa olis saanu jäädä kotiin.
Älytöntä provoo koko ajan!
Ja kun muita näytti tuo patsastelu vaan huvittavan, eikä herrat saaneet haluamaansa ihailua, niin saihan siitä sit eräs onneton tuntea, millaista on kun testosteroni jyllää ja kun se kaurapuuro ei ole enää riittänyt. Toivottavasti teki rikosilmoituksen!

Studio on tilana ihan ok. Kaapeli olisi jo liian iso, me no like..
Onhan nämä hyvät paikat aika vähissä.

Alexin käsiä en paljon katsellut,
mutta eikö tuo nyt ole ihan sama miten se niitä heiluttaa. *piis**jeesus**piis*
Ai jai, kuka keksi "kiksu sormen". Hyi me, kun ollaan aina sormi pystyssä...


Tänks, helmikuuta odottaen! *sydän*