Colors presents nro. 1 dj of the world Armin van Buuren 16.2.2008

449 posts, 23 pages, 94,494 views

djani

Posts: 17

#362 • • djani
Aikas hyvät tsempalot. kaikilta näppärät setit, etenkin kunnarilta! mahtavaa! *joo*
illan parhaista piisuista oli kyllä omasta mielestä jarrelin soittama Tracey Thorn - Grand Canyon (Dirty South Remix) uppos ku isä äitiin! : p *aplodit* lisää!
Josba

Posts: 322

#363 • • Josba Anjunadiggari
Tota... Oliko meikäläisen korvissa vikaa, kun mun mielestä Burned With Desire ei ollut se tuttu Rising Star-versio?

Muuten täytyy taas kiitellä Colorisin porukoita, että näitä maailman huippunimiä saadaan tänne periferiaankin!! Fiilis oli huikea sekä dj:llä että yleisöllä. Siitä baaritiskin edustan korokkeelta oli kiva seurata, kun koko sali piti käsiä ilmassa ja itselläkin oli hiukan hengitystilaa.

Alexin setti oli myös jälleen kerran huippuluokkaa - herraa toivoisi näkevän kunnon klubikeikoilla paljon enemmän.

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

pördis

Posts: 1

#364 • • pördis wnb







Kaipailisin biisintunnistusta, useesti oon ko. raidan kuullut mut en koskaan nimeä. Videolla alkaa neljän minuutin kohdalla ja kestää sen puolisen minuuttia.

Kiitän jo etukäteen *sydän*
m1kk3

Posts: 5,560

#365 • • Edited m1kk3 no-life

pördis, 19.2.2008 23:09:
---





---


Kaipailisin biisintunnistusta, useesti oon ko. raidan kuullut mut en koskaan nimeä. Videolla alkaa neljän minuutin kohdalla ja kestää sen puolisen minuuttia.

Kiitän jo etukäteen *sydän*


Lemon & Einar K - Anticipation [Flashover Recordings] :)

on kyllä parhaita tranceja mitä oon kuullu tänä vuonna

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Daniel Braun

Posts: 1,626

#366 • • Daniel Braun wednesday?

mikke, 19.2.2008 23:12:
---
pördis, 19.2.2008 23:09:
---





---


Kaipailisin biisintunnistusta, useesti oon ko. raidan kuullut mut en koskaan nimeä. Videolla alkaa neljän minuutin kohdalla ja kestää sen puolisen minuuttia.

Kiitän jo etukäteen *sydän*

---

Lemon & Einar K - Anticipation [Flashover Recordings] :)

on kyllä parhaita tranceja mitä oon kuullu tänä vuonna


Kyl.
Vaikka normaalisti en mikään suurin trancen ystävä olekkaan, ni tollanen reilu menevä kiksu on rokkaavaa.
Tykkäilen... :)
Tarsu

Posts: 2,449

#367 • • Tarsu

Daniel Braun, 19.2.2008 23:29:
---
mikke, 19.2.2008 23:12:
---
pördis, 19.2.2008 23:09:
---





---


Kaipailisin biisintunnistusta, useesti oon ko. raidan kuullut mut en koskaan nimeä. Videolla alkaa neljän minuutin kohdalla ja kestää sen puolisen minuuttia.

Kiitän jo etukäteen *sydän*

---

Lemon & Einar K - Anticipation [Flashover Recordings] :)

on kyllä parhaita tranceja mitä oon kuullu tänä vuonna

---

Kyl.
Vaikka normaalisti en mikään suurin trancen ystävä olekkaan, ni tollanen reilu menevä kiksu on rokkaavaa.
Tykkäilen... :)



hitto, alkaako trance kuulostaan tältä?
voiskin ostaa jos löytyy 12" (ja varmaan löyty)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Nastja

Posts: 4

#368 • • Nastja
Tulipahan tanssittua. Hiki virtasi selkää pitkin, vaikka rytkyjä ei ollut päällä liikaa ja lasimurskameressä oli vähän kehno kopsutella tinakengissä. Pimu vielä mokasi vetämällä laittisiideriä janojuomana ja eihän tällainen kohtalaisen raitis, rietas ja urheilullinen nuori nainen montaa kestä ennen kuin polvet alkavat notkua. No mutta musiikki sentään oli hyvää, Arminin setti etenkin loppua kohden, ja Priven puolella oli kiva poiketa viilentelemässä.
tomii

Posts: 3,594

#369 • • tomii kallion herttua

Tarsu, 20.2.2008 00:28:
---

Lemon & Einar K - Anticipation [Flashover Recordings] :)

on kyllä parhaita tranceja mitä oon kuullu tänä vuonna

---
Kyl.
Vaikka normaalisti en mikään suurin trancen ystävä olekkaan, ni tollanen reilu menevä kiksu on rokkaavaa.
Tykkäilen... :)

---

hitto, alkaako trance kuulostaan tältä?
voiskin ostaa jos löytyy 12" (ja varmaan löyty)



(OT)
Miten niin "alkaako"? Tolta se on kuulostanut monta vuotta, jostakin kumman syystä monet dj:t ei vaan (ainakaan Suomessa) paljoa soittele tollasta menevää trancea, vaan sitä ainaista vokaalipaskaa (jota en kehtaa edes tranceksi kutsua), jossa tempo on jossakin välimaastossa etana ja kilpikonna.

--
reivaan kunnes kuolen

ezzy

Posts: 8,060

#370 • • ezzy Droid-pappa

tomii, 20.2.2008 09:17:
---
Tarsu, 20.2.2008 00:28:
---

Lemon & Einar K - Anticipation [Flashover Recordings] :)

on kyllä parhaita tranceja mitä oon kuullu tänä vuonna

---
Kyl.
Vaikka normaalisti en mikään suurin trancen ystävä olekkaan, ni tollanen reilu menevä kiksu on rokkaavaa.
Tykkäilen... :)

---

hitto, alkaako trance kuulostaan tältä?
voiskin ostaa jos löytyy 12" (ja varmaan löyty)

---


(OT)
Miten niin "alkaako"? Tolta se on kuulostanut monta vuotta, jostakin kumman syystä monet dj:t ei vaan (ainakaan Suomessa) paljoa soittele tollasta menevää trancea, vaan sitä ainaista vokaalipaskaa (jota en kehtaa edes tranceksi kutsua), jossa tempo on jossakin välimaastossa etana ja kilpikonna.



Arminin ASOT-ohjelmassa soineet biisit on ollu kyl enimmäkseen aivan täyttä kultaa jo pidemmän aikaa. Iskeneet muhun ainakin täysillä. On siellä sitä kolinaa ja tota etanamatskuuki, jotka ei iske, mut mukavan melodista ja menevää enimmäkseen.
MRC

Posts: 1,346

#372 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

tomii, 20.2.2008 09:17:
---
Tarsu, 20.2.2008 00:28:
---

Lemon & Einar K - Anticipation [Flashover Recordings] :)

on kyllä parhaita tranceja mitä oon kuullu tänä vuonna

---
Kyl.
Vaikka normaalisti en mikään suurin trancen ystävä olekkaan, ni tollanen reilu menevä kiksu on rokkaavaa.
Tykkäilen... :)

---

hitto, alkaako trance kuulostaan tältä?
voiskin ostaa jos löytyy 12" (ja varmaan löyty)

---


(OT)
Miten niin "alkaako"? Tolta se on kuulostanut monta vuotta, jostakin kumman syystä monet dj:t ei vaan (ainakaan Suomessa) paljoa soittele tollasta menevää trancea, vaan sitä ainaista vokaalipaskaa (jota en kehtaa edes tranceksi kutsua), jossa tempo on jossakin välimaastossa etana ja kilpikonna.



Ku tulis ees sitä vocal trancee niin olisin iloinen mut ei dj:t soittaa täällä proge paskaa. Kuten Armin nyt viime keikalla :S

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Daniel Braun

Posts: 1,626

#373 • • Daniel Braun wednesday?

bastian|, 20.2.2008 09:37:


Ku tulis ees sitä vocal trancee niin olisin iloinen mut ei dj:t soittaa täällä proge paskaa. Kuten Armin nyt viime keikalla :S


Tunge nyt toi sun "progepaska" hevonkuuseen...!
Sä et vissiin edes ymmärrä mikä on termin "proge" tarkoitus/merkitys.

Ja toiseksi, opettele yhdyssanat, kiitos!

Kolmanneksi.
Kiva että diggaat polkasta ja muusta räimeestä, hyvät sulle.
Mut ei sitä tarvi mollata muita musiikkityylejä.
Voi voi jos sua ei miellytä, meitä muita ei kiinnosta.

Hitto, ignone on kiva.
dOrKA saa kaverin.
Kiitos ja hyvästi bastian ;)
Individual

Posts: 10,942

#374 • • Edited Individual HYPNO!

Daniel Braun, 20.2.2008 10:50:
---
bastian|, 20.2.2008 09:37:


Ku tulis ees sitä vocal trancee niin olisin iloinen mut ei dj:t soittaa täällä proge paskaa. Kuten Armin nyt viime keikalla :S

---

Tunge nyt toi sun "progepaska" hevonkuuseen...!
Sä et vissiin edes ymmärrä mikä on termin "proge" tarkoitus/merkitys.

Ja toiseksi, opettele yhdyssanat, kiitos!

Kolmanneksi.
Kiva että diggaat polkasta ja muusta räimeestä, hyvät sulle.
Mut ei sitä tarvi mollata muita musiikkityylejä.
Voi voi jos sua ei miellytä, meitä muita ei kiinnosta.

Hitto, ignone on kiva.
dOrKA saa kaverin.
Kiitos ja hyvästi bastian ;)



Joo, aika samoilla linjoilla. Alkaa aikuisten oikeesti pikku hiljaa palaa käpy, kun tota "proge sitä ja proge tätä"- mantraa pitää tunkea joka vitun viestiin. Helvettiä sitten ostaa lippuja kotimaisiin tapahtumiin, jos kerta kaikissa tulee vaan prokea. Jos tää kyseinen tapaus ees tunnistaa koko musiikkia. Epäilen vahvasti. Muuta sinne vitun Hollantiin, niin saat kuunnella 24/7 sitä muovista leffasämple haartstylee.
Avatar
#375 • • Dorka Guest

bastian|, 20.2.2008 09:37:
Ku tulis ees sitä vocal trancee niin olisin iloinen mut ei dj:t soittaa täällä proge paskaa. Kuten Armin nyt viime keikalla :S


...ajat muuttuu *nauru* 3-5 vuotta sitten Hallut ja muut ei soittanu muuta kuin tuota "vokaali trancea". Nyt sitä ei kuule enää missään, hyvä vaiko huono? Noh... ite kyl kaipais välillä kunnon juustoa, mutta toisaalta suoraan sanottuna Euro dance rupes jo olemaan aika lähellä sitä et ehkä sun pitäis mennä johonkin sedulaan ennemmin, siellä on paljon todennäköisempää et soi "vokaali trancea" kun missään "trance" konemusabileissä .
Individual

Posts: 10,942

#376 • • Edited Individual HYPNO!
Joo-o, todellakin ajat muuttuu. En mä sitä sano, etteikö mua ottais kupoliin, kun nykyään tekno on tätä sexy mnml 2007 whateva-huttua sen sambateknon ja pesukonerunttauksen sijaan, mutta sen kanssa on elettävä. Tuota kaikkein mieleisintä tesnoa kun kummiskin vielä jonkin verran julkaistaan ja sit voi keskittyy keräilemään noita vanhoja raitoja, unohdettuja ja klasareita. Ja samalla keskittyä myös löytämään näistä uusista tyyleistä niitä juttuja, mitkä miellyttää. Yks konemusan hienouksista onkin juuri se, että se kehittyy koko ajan, eli ei jäädä junnaamaan siihen yhteen ja samaan.
MRC

Posts: 1,346

#377 • • Edited MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Individual, 20.2.2008 11:03:
---
Daniel Braun, 20.2.2008 10:50:
---
bastian|, 20.2.2008 09:37:


Ku tulis ees sitä vocal trancee niin olisin iloinen mut ei dj:t soittaa täällä proge paskaa. Kuten Armin nyt viime keikalla :S

---

Tunge nyt toi sun "progepaska" hevonkuuseen...!
Sä et vissiin edes ymmärrä mikä on termin "proge" tarkoitus/merkitys.

Ja toiseksi, opettele yhdyssanat, kiitos!

Kolmanneksi.
Kiva että diggaat polkasta ja muusta räimeestä, hyvät sulle.
Mut ei sitä tarvi mollata muita musiikkityylejä.
Voi voi jos sua ei miellytä, meitä muita ei kiinnosta.

Hitto, ignone on kiva.
dOrKA saa kaverin.
Kiitos ja hyvästi bastian ;)

---


Joo, aika samoilla linjoilla. Alkaa aikuisten oikeesti pikku hiljaa palaa käpy, kun tota "proge sitä ja proge tätä"- mantraa pitää tunkea joka vitun viestiin. Helvettiä sitten ostaa lippuja kotimaisiin tapahtumiin, jos kerta kaikissa tulee vaan prokea. Jos tää kyseinen tapaus ees tunnistaa koko musiikkia. Epäilen vahvasti. Muuta sinne vitun Hollantiin, niin saat kuunnella 24/7 sitä muovista leffasämple haartstylee.



Kukaan mistään Hardstylestä ole edes puhunut. Pirun hyvää musaa en kiellä.
Arminin keikalla olisin halunnut kuulla kunnon melodista up lifting trancea. Tyyliin Armin van Buuren ft Jan Vayne-Serenity tai C - Quence & Fictivision -symbols ja Marc & Claude & Maria Nayler- Free spirit: (Marc Van Linden Remix)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Holle

Posts: 793

#378 • • Holle Beach X Member

tomii,
(OT)
Miten niin "alkaako"? Tolta se on kuulostanut monta vuotta, jostakin kumman syystä monet dj:t ei vaan (ainakaan Suomessa) paljoa soittele tollasta menevää trancea, vaan sitä ainaista vokaalipaskaa (jota en kehtaa edes tranceksi kutsua), jossa tempo on jossakin välimaastossa etana ja kilpikonna.

Kuunteleppas tosta alhaalta toi mun kiksumix, jos siitä vaikka olis ensiavuksi.*iloinen*
tomii

Posts: 3,594

#379 • • tomii kallion herttua

Holle, 20.2.2008 11:33:
---
Kuunteleppas tosta alhaalta toi mun kiksumix, jos siitä vaikka olis ensiavuksi.*iloinen*



Noniin! Tässä on jo meininkiä! *joo* Vähän tätä meininkiä mä hain tolla meuhaamisellani! *nauru*

--
reivaan kunnes kuolen

Individual

Posts: 10,942

#380 • • Individual HYPNO!

bastian|, 20.2.2008 11:27:
Kukaan mistään Hardstylestä ole edes puhunut. Pirun hyvää musaa en kiellä.


Jaa-a, jotenkin tuosta sun ulosannista on vain välittynyt sellainen kuva, että täällä kaikki soittaa progea, tiedä sitten viittaatko ulkomaanvieraisiin vai kotimaiseen dj-kaartiin ja kaikki musa mikä ei ole joko tuota vokaalipitoista ihqukiksua tai lekaa, on prokea ja auttamatta paskaa. Onkos tuossa nyt jotain, mitä olen ymmärtänyt väärin?