Cosmic City - New York Calling :: proudly presents :: DENNIS FERRER (Objectivity, NYC) 2.2.2008

52 posts, 3 pages, 9,094 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#43 • • Aurinkoneiti

samlainio, 3.2.2008 20:13:
---
Kon-tiki, 3.2.2008 20:05:
---
Aurinkoneiti, 3.2.2008 17:28:
Ferrer soitti junnaavan raskasta musaa.

---


*täh* Ollaankohan me oltu ollenkaan samalla keikalla?

---


Tota mäkin vähän kummastelin. Tulihan siel ny muutama junnaava biisi, mut...
[/q

Luulin olleeni siellä. Mutta eihän se ole niin varmaa; autonikin käyttäytyi kummallisesti. Ehkä näin unta.
Pääsylippu todistaa kuiteskin olleeni siellä. En pitänyt erityisemmin Ferreristä...makuasioita. Mun mielestä se oli vaan junnaavaa.

Peppermint

Posts: 325

#44 • • Peppermint
Yllättävän orgaanista housea soitti New Jerseyn poika, mutta mikäs siinä, leppoisa tunnelma. Seuralle kiitos, no, hyvästä seurasta *iloinen*

--
Oldschool, baby

stelmo

Posts: 173

#45 • • stelmo

^T^, 3.2.2008 17:46:
"Open up your mind..." Kenen biisi kun en nyt muista..? (Tonyn vika tai Ferrerin eka, olin "toisaalla" siinä vaihteessa...)



Josh One - Contemplation (King Britt Funke Mix) oli tonin vika ja oli kyllä hieno nostatus ferrerille, josta ulkomaanvieras jatkoikin erittäin potkivasti luurit otsalla. :> Kaikki propsit taas Tonin warmup-taidoille!
paupau

Posts: 655

#46 • • paupau Tuhma Bambi
Kannatti ehdottomasti lähteä mestoille ja voittaa väsymys. En muista milloin olisin viimeks ollu noin innoissani tanssilattialla. Tykkäsin soundista tosi paljon. Kiitos!
AdonisHercules

Posts: 596

#47 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Väkeä oli paljon ja musa toimi mulle, sen hetken kun sitä pääsi/jaksoi liekittää.
Sitten seuraavan päivän työpäivä pakotti kotiin nukkumaan halityynyn viereen *nauru*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Zapa

Posts: 1,393

#48 • • Zapa Mr Wrangler
Ihan hyvää setitystä Verreriltä, odotin kuitenkin hieman tummempaa ja ehkä räväkämpää settiä. Mutta toimi noi useat klassikotkin aika mukavasti. Pokeille terkkuja, se "pipopää" on asiakaveri, keep that guy at the door ;)
and3rs

Posts: 31

#49 • • and3rs

Peppermint, 4.2.2008 09:20:
Yllättävän orgaanista housea soitti New Jerseyn poika, mutta mikäs siinä, leppoisa tunnelma.



Varmaan aika orgaanista soundia näin Suomen klubirintamalla, mut kyllä house voi olla vielä paljon orgaanisempaakin. ;)

Odotukset ei ehkä ihan täyttyneet Ferrerin setin kohdalla, mutta jouduin lähteen kolmelta, joten saatoin missata jotain hienoa. Kiitettävän monta Quentin Harris -tuotosta ainakin tuli setissä. :)
GERTY

Posts: 411

#50 • • GERTY
mä kanssa muistin lukeneeni jostain että pääsisi sisään hieman halvemmalla ennen klo 23, mut ymmärtäähän sen, ei varmaan herra ollut hirveän halpa...

mää nautin musasta ihan hemmetisti, sellasia klassikoita tuli mitä ei välttämättä itse osaisi enää kaivella *iloinen* thumbs up!
and3rs

Posts: 31

#52 • • and3rs
the glow of love <3

(hemmetin yöbussi)