DJ Orkidea 23h set 1.1.2010 @ Helsinki

356 posts, 18 pages, 162,910 views

KooKie

Posts: 4,338

#301 • • KooKie aka. Petress Pan
10967889593d4.jpg

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Jokke L

Posts: 1,203

#302 • • Edited Jokke L [GoodMusic]
Joo-o, olihan ne. Saavuttiin paiikalle n. klo 16 ja oltiin joku tunti jonka jälkeen lähtiin syömään ja suorittamaan lisää nestetankkausta. Takaisin n. klo 20.

Päivällä koin ehkä itse hienoimmat hetket, tuli loistavaa musaa, porukkaa oli sopivasti ja ihmiset oli mukavia, ja liekö pienellä nousuhumalalla myös asiaa. :)

Illalla oli myös todella mukava meininki. Aluksi;

kaikki alkoi oikeastaan siitä kun eräs pyöreähkö, pissismainen naishenkilö jolla oli ilmeisesti suhteellisen kova haku päällä jo päivällä mutta ei sitten ilmeisesti löytänytkään ketään, yritti tehdä vielä viimeistä vaikutusta tanssimalla kolmen metrin sivuttaissäteellä. (n.klo 24) nooh, siinä sitten taisin hipaista häntä hieman kyynärpäällä jota pyysin anteeksi vaikka hänen vikahan se oikeastaan oli. Yritin tanssia mahdollisimman vähän tilaa viemällä, mutta sekään ei riittänyt. Naikkonen huitaisi kaksi kertaa kädellään jonka jälkeen hän tuli huutamaan korvaani "Vittu jos tönäset viel kerrankin, lyön sinuu turpaan!!"

Vaihdoin paikkaa puoleksi minuutiksi mutta olin ilmeisesti liian selvinpäin koska tuo rupesi v*tuttamaan. Tiskille hakemaan juomaa, mutta eihän sielä mitään saanut toisin sanoen oli niin kovat jonot ja pari tunkeilijaa siihen päälle niin minulle riitti.

Hotellihuoneeseen jatkoille ja oli parhaat jatkot ikinä.. ;DD

+ monipuolinen musiikki
+ mukavat ihmiset
+ hienot valot ja pikkulaserit :)
+ copacabana
+ se viileä savusuihku päin yleisöä oli ihana :)

- juomat oli ehkä aavistuksen hintavia
- miesten vessa oli järkyttävässä kunnossa, muuta onneksi joku hemmo kävi siivoilemassa välillä
- henkilökunta oli aavistuksen pihalla... mun piti saada 16,2 euron ennakkolipusta takasin 1,2 e, mut kukaan ei tienny asiasta mitää. eipä sillä, et se olis iso raha mut... sain onneksi kaksi tuoppia vettä ilmasiks kun kerroin ton baarimikolle ni hyvä näin. ;) joo, ja narikka tyypit hukkas brodin takinkin mut onneks löyty. mut pääasia et ne oli tosi ystävällisiä.


kaiken kaikkiaan oli hyvät bileet ja jäi hyvä fiilis. Kiitos mr Orkidealle heinosta suorituksesta!! *aplodit*

nii, hukkasin muuten mun mustan kauluspaidan, joka oli kovin rakas:) mistähän sitä vois tiedustella ? *toktok*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Samu

Posts: 517

#303 • • Samu Bodhisattva
On se vaan hemmetin kova jätkä soittamaan levyjä!!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

JR Ewing

Posts: 985

#304 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
mä itken
Juge

Posts: 257

#307 • • Juge
Kiitokset Orkidealle musiikkimaratonista! Tuli p a l j o n tuttuja biisejä.
W

Posts: 1,049

#311 • • Edited W

Replying to DJ Orkidea 23h set 1.1.2010 @ Helsinki:

Tapi, 2.1.2010 13:32:
Oliko Orkidean lisäksi joku muu paikalla kaikki 23h?



Yks Janne ainakin oli, moni täällä kyl tuntee *vink*

Ite viihdyin n. 06 -> 11:00 sit alko mennä maku bailaamisesta. Ihan mukavaa musiikkia kyl tuli tuo aika.
Avatar
#312 • • Reivaaja Guest
Tuli luettua hesarilta näistä. Jotain mainittiin kommarimeinigistäkin :D
Oliko bileet kapitalismia kommarikuorutteella, vai kommunismia kapitalistikuorrutteella?
Homegrove

Posts: 2,102

#313 • • Homegrove Further
Ihan parasta, ei perkele mitkä bileet. Itse tuli oltua mestoille 05-08 ja 17.00-loppu ja hyvin jaksoi. Joskus seiskan aikaan aamulla tuli semmonen proge-hittiputki notta helvetti.

Underworld - Cowgirl (Bedrock Remix)
Sister Bliss - Sister Sister
Kosheen - Hide U (Rollo & Sister Bliss Remix)

Ainoo biisi mitä jäin kaipailemaan (saattoi toki tulla välissä jossa en ollut mestoilla) oli Pete Lazonby - Sacred Cycles (Quivver Remix).

Yeke Yeke räjäytti pään.

Ei tässä nyt saa mitään järkevää sanottua joten todetaan vaan että KIITOS!

--
Forward thinking house music

Timce

Posts: 5,381

#314 • • Timce
Tuliko Independance? :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

remotion

Posts: 5,283

#315 • • Edited remotion nostatus guru
Mun partsin seinällä on nyt puolet siitä isosta 23 dekosta. *plur*
[img]http://www.remotion.1g.fi/kuvat/asunto/2.jpg/full[/img]

oli muuten aika eeppinen tunnelma aamulla ensin korjata parvekkeen pistorasia toimimaan 20asteen pakkasessa ku kuolettava darra päällä ja ainut mieleentuleva hoitomuoto on ysimillinen burana.
Duukkis

Posts: 627

#316 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Replying to DJ Orkidea 23h set 1.1.2010 @ Helsinki:

Tapi, 2.1.2010 13:32:
Oliko Orkidean lisäksi joku muu paikalla kaikki 23h?


Eiköhän, mutta ne on varmaan vielä palautumassa koetuksesta. Multa jäi 5 tuntia väliin, kun läksin kotiin.

Mun uuden vuoden vietto alkoi DTM:stä. Vajaan 4 tunnin tansseilla jatkoin kebabin kautta Orkidean Copacabana-"jonoon" noin klo 4:15. Kaikenkaikkiaan jaksoin tanssia noin puolet 23 tunnin ajasta ja toinen puoli meni juodessa, syödessä tai muuten vaan lepäillessä. Nukkuminen ei tietenkään tullut kysymykseen. *hymy*

En voi käsittää, miten Orkidea jaksoi 23 tuntia soittaa ja istumatta vieläpä. Mahtimusiikkia soitti! Äänentaso oli välillä vähän turhan korkea, josta huomautinkin pariin kertaan. Se on kyllä monesti ollutkin Redrumissa liian korkealla ajoittain. Monissa muissa paikoissa soitetaan hiljempaa.

Tapansa mukaan Redrumin vessa oli kamalassa kunnossa. Copacabanan WC oli koko ajan melko siisti, mikä lienee huippusuoritus sekin 23 tunnin soittamisen lisäksi. Vesihanan olisi kuitenkin pitänyt toimia!