Normaali lämpötilasi ?

30 posts, 2 pages, 9,873 views

Chrisdyan

Posts: 479

#1 • • Edited Chrisdyan
Tulipahan mieleen, että mikä on teidän normilämpönne, itellä 37.2 - 37.3 ja tätä on mitattu useammin. Moni sitä ihmetellyt, koska useimmilla se on ollut siinä 36.4-36.7 välillä. Käynkö siis tavallista kuumempana? Vaikeasti löytyy tietoa mikä olis perus lämpö yleisimmin. Kenties tästä johtuen tunnen oloni kuumeiseksi, vasta kun se alkaa mennä yli 39 asteen. Ja kenties siitä johtuen suvussa ei kukaan meinaa lihoa, vaikka kuinka söisi. Että sellasset geenit äiteeltä saanu. *hih*

--
Hikitomori

Zeratul

Posts: 1,170

#2 • • Zeratul Captain miserable
Hetken jo mietin ku lukasin ton otsikon et miks ketään kiinnostaa? No joo, perustelusi oli vakuuttava. Itellä se on semmosen 36,6, yli 37 nii rupee olee jo aika väsy ja joskus harvoin jos nousee ees sinne 38 nii oon kyl jo aikalailla paskana.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Freja

Posts: 8,774

#3 • • Freja Sihteeri
36.6 on mun normi lämpö. Jos menee 37.2, ni sillon oon jo aika väsynyt ja kipeen oloinen. kerran oli noin 39 astetta kuumetta, niin en pystynyt ees kävelemään.

Yleensä silti kipeenä ollessani mulla harvemmin kuume nousee 37.7 astetta ylemmäs.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mellu-

Posts: 4,006

#4 • • Mellu-

[TranceCore], 15.10.2007 16:59:
Tulipahan mieleen, että mikä on teidän normilämpönne, itellä 37.2 - 37.3 ja tätä on mitattu useammin. Moni sitä ihmetellyt, koska useimmilla se on ollut siinä 36.4-36.7 välillä. Käynkö siis tavallista kuumempana? Vaikeasti löytyy tietoa mikä olis perus lämpö yleisimmin. Kenties tästä johtuen tunnen oloni kuumeiseksi, vasta kun se alkaa mennä yli 39 asteen. Ja kenties siitä johtuen suvussa ei kukaan meinaa lihoa, vaikka kuinka söisi. Että sellasset geenit äiteeltä saanu. *hih*



ihan ku mä oisin tän kirjottanu *piis* eli sama tääl :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

asdf

Posts: 3,155

#5 • • asdf
36.1 näyttää mittari, kun terveenä ollaan. Senpä takia hiukan yli 37 asteen lämpö saa olon varsin sekavaksi, ja lämmön noustessa yli 38 alan houreilla ihan omiani.
Kolera

Posts: 4,256

#6 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
36.6 nykyään ja taitaa vähän nuhailusta ja röörien täyttymisestä riippua et nouseeko se sen .1-.2 astetta. kyl sen huomaa yleensä nivelistä ja alaselästä jos se alkaa nousee 37 ja päälle. Muuten kuumeen oikeastaan huomaa vasta selkeesti joskus 38 eteenpäin. 39 alkaa olee semmoi et sitä jaksaa jopa olla siel sängyssäki vaan röhnöttämässä eikä vaan kekkaloida pystys niinku normaalisti

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Verottaja

Posts: 1,174

#7 • • Verottaja no-life / luuviulu
Tuossa 36,5 ympärillä se sahaa.
Viimeksi kun olen tiettävästi ollut kuumeessa,
niin mittari näytti 39,7 eli "pientä" lämmön nousua
en välttämättä edes noteeraa kuumeiluksi.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Zapa

Posts: 1,393

#8 • • Edited Zapa Mr Wrangler
Ei tuu paljon mittailtua mut jossain kolmen- ja neljänkympin välillä veikkaisin.

*possu*
ETJ

Posts: 1,229

#9 • • ETJ Failed specimen
35,9-36,2 noita oon erimittareilla saanut

37,x - 38,x on eniten väsyttävimmät/pahimmat olotilat
39,x on sen verta turtunut olo ettei edes ajattele enää tilaansa enää. tuntuu ku olis normaali :D
40,x+ en muista olotilaa. Joskus hyvin pienenä olen elohopeamittarin mukaan noin kovassa kuumeessa ollut.
SamHard

Posts: 2,098

#11 • • Edited SamHard
36,66
UnityF

Posts: 15,721

#12 • • UnityF joo just se
36,2 *hymy*
37,2 niin alkaa olla vähän väsy olo. *haukottel*
38,2 niin en jaksa tehdä mitään oon ihan pipi.*nuha*
tosta ylöspäin niin teen kuolemaa varmaankin *poks**hih*



Syöttekö muuten kuumeeseen mitään lääkkeitä vai podetteko kuumeen kuumeena? *täh*
Itse syön todella harvoin mitään lääkkeitä. Mulla menee ehkä 3-5kpl/vuos/ibumaxeja.
Lääkäriin en oo koskaa menny kuumeen takia. Paljon vettä ja unta kaaliin on aina ollu miun lääkitys. *joo*
nomic

Posts: 4,120

#13 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Viisi kelviniä.
pirpeli

Posts: 5,533

#14 • • pirpeli
36.5-36.9 välillä.
Siitä ylöspäin kolotusta-->jomotusta-->vapinaa-->horkka-->hallusinaatioita.
Korkeimmillaan ollaan käyty tuolla 41.2. Ei naurattanu.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jago

Posts: 4,039

#15 • • Jago un-trained monkee
Pitäis kyllä mittaa(mut nyt toi yks nukkuu vieressä enkä haluu herättää lämpömittarin piipityksellä*nauru*). Oon varmaan kyllä aika viilee tyyppi. Mutsin normilämpötila on 35 luokkaa ja ittekin huomaan melkeen houraillevani, jos lämpötila nousee yli 37.4n

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

ipe

Posts: 1,845

#16 • • Edited ipe X-Rust / Holvi
36.4, olen siis kylmäkkö.

jos mulla on 37.0 niin olo on jo ihan kuumeinen, nivelet ja lihakset särkee. yhden kerran olen ollu 39.9 kuumeessa ja se oli aivan järkyttävä kokemus. ihmettelen vieläkin ettei mun vanhemmat vieny mua edes lääkäriin. mä en tajunnu mistään mitään enkä pystyny nousemaan sängystä muuta kuin vessaan käymään nopeesti ja senkin taluttamalla. olin about puolisen vuorokautta täysin sekaisin, horkassa ja toimintakyvytön. tämä tapahtui yläasteella ollessani.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

UnityF

Posts: 15,721

#17 • • UnityF joo just se
Mistäköhän johtuu että on näin isot lämpöerot ihmisillä?*täh*
Onko mitää tietoo sairaastaako alempilämpöiset enemmän taikka vähemmän kuin ne jolla on korkeempi normilämpö? *ding*
Septique

Posts: 441

#18 • • Septique
Siinä 35,x se pyörii ja meillä kulkee myös suvussa tää kylmäverisyys.
Worin

Posts: 526

#19 • • Worin

UnityF, 16.10.2007 10:46:
Mistäköhän johtuu että on näin isot lämpöerot ihmisillä?*täh*
Onko mitää tietoo sairaastaako alempilämpöiset enemmän taikka vähemmän kuin ne jolla on korkeempi normilämpö? *ding*



Toiset tunkee sen mittarin perseeseen ja toiset kainaloon?
typo

Posts: 685

#20 • • Edited typo Testaaja
36.8. Ollut aina.

.pi.

Edit: Ainiin ja mä en oo koskaan oikein reagoinu kuumeeseen mitenkään. Korkeintaan vilunväristyksiä tulee, kun kuume nousee ja sit hikoilee, kun se laskee, mut siinä ne vaikutukset sit onkin.

Hassua, miten jotkut on niin herkkiä kuumeelle, että jossain 38 asteessa nähdään niitä kuuluisia pinkkejä elefantteja ja muita halluja, kun meikäläisellä oli 39.6 asteen kuumeessa vaan semmoinen voimaton vitutus, ettei jaksanu tehdä mitään.

--
.psychedelicious.