Facebook

854 posts, 43 pages, 306,641 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#141 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Päädyin äsken, kauanpa siinä kesti.
Bio

Posts: 4,429

#142 • • Bio The Bullies / Pinky

mayah, 3.10.2007 10:23:
Oonks se vaan mä, vai kaatuuko muillaki koko selain, ku yrittää lisätä kuvia?



Mulla kaatus kun yritin töissä explorerilla lisäillä, mut firefoxilla oon onnistunu aina
-Kerttu-

Posts: 4,542

#143 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Pakko kai sit munkii, ku kaikki muutkii!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

villelope

Posts: 2,846

#144 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Loopy, 27.9.2007 14:38:
There are 49,196 people in the Finland network.

50-kilokäyttäjää menee siis rikki ihan just, eikä kai tuosta edellisestä 30 merkkipaalusta ole liian pitkää aikaa.

Veikkaisin että tää käyttäjämäärän kaksinkertaistuminen kahden viikon aikana jatkuu (Suomen osalta).


Vajaa kuusi päivää mennyt ja nyt Finland networkissa on 65,883 käyttäjää.

16687 käyttäjää alle kuudessa päivässä. Taitaa ennustamani kasvu jatkua.
akir0

Posts: 2,554

#146 • • akir0 idleRPG champion 2009

Loopy, 3.10.2007 10:50:
---
Vajaa kuusi päivää mennyt ja nyt Finland networkissa on 65,883 käyttäjää.

16687 käyttäjää alle kuudessa päivässä. Taitaa ennustamani kasvu jatkua.



Kyl se hiipuu kun kriittinen massa saavutetaan ja tulee taas joku uus hype-palvelu :)
placiq

Posts: 1,260

#147 • • placiq Jorkki
ihan näppärän tuntunen sivusto kyl, kun on muutaman päivän ehtiny harjotteleen.
Verano

Posts: 4,649

#149 • • Verano Merituuli

akir0, 3.10.2007 11:14:
---
Loopy, 3.10.2007 10:50:
Vajaa kuusi päivää mennyt ja nyt Finland networkissa on 65,883 käyttäjää.

16687 käyttäjää alle kuudessa päivässä. Taitaa ennustamani kasvu jatkua.

---


Kyl se hiipuu kun kriittinen massa saavutetaan ja tulee taas joku uus hype-palvelu :)



Jos en nyt aivan täysin väärässä ole, niin Facebook on vertaisiinsa nähden tähän mennessä ylivoimaisesti suosituin Suomessa(kin). Esim. täälläkin mainittu orkut lienee kerännyt paljon vähemmän käyttäjiä kattonsa alle. Kuten topikissa aiemmin todettu jo onkin, niin käytettävyys on ko. yhteisöissä ihan eri luokkaa.

Lisäksi ainakin omalla kohdallani orkkuihin löysi kavereita ainoastaan kahdesta eri ystäväpiiristäni (plus hirveä jono lattareita), kun taas Facebookissa on ihmisiä melkeinpä kaikista ystäväpiireistäni/ eri yhteyksistä lapsuudenkavereista lähtien. Facebookin kautta on oikeasti löytynyt kadonneita lapsuudenkavereita, entisten koulukavereiden kanssa on tullut pidettyä enemmän yhteyttä ja myös irlissä aktiivisemmin tapaamieni ihmisten kanssa tuolla tulee kommunikoitua. Muutenkin siellä viestiominaisuudet ovat mainiot. Kuvia olisi tarkoitus lisätä enemmän, kun ihmiset kyselevät jossain tietyssä tilanteessa otetuista kuvista, Facebookista ne on näppärä katsoa.

Tosiaan todella monista eri yhteyksistä tuntemani ihmiset ovat rekkaroituneet kiihtyneellä tahdilla Facebookin, joten nuo ylläolevat hurjat luvut eivät yhtään hämmästytä. Toki sieltä tippuu porukkaa aikaa myöten pois, mutta luulisin silti ettei ihan mitään tämänlaista ole tulossa vaan Facebook pitänee pintansa, varsinkin kun ajattelee tuota volyymiä.
Nauskiss

Posts: 532

#150 • • Nauskiss
Hauskinta tähän mennessä: Sukulaiset ympäri maailmaa ottavat yhteyttä.

Nytkun vielä pari kaveria, joiden yhteystiedot on hukassa älyäis ilmoittautua tuolla, niin olisin täysin tyytyväinen.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Mellu-

Posts: 4,006

#151 • • Mellu-
Broidi vannottanu mua rekkaa tonne.. jos vaikka saisin jossai välissä aikaseks.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

pupuankka

Posts: 869

#153 • • pupuankka poly-wtf?!
Mulla on siellä lemmikkinä tofu. *lmao* ja parasta on se että mun tofu osallistuu juoksukilpailuihin ja voittaa ne. *nauru*

web2.0 *plur*
Verano

Posts: 4,649

#154 • • Verano Merituuli

mku, 3.10.2007 13:39:
Näkeekö Facebookista jostain paljon siellä on käyttäjiä kaikkiaan? En ole vielä ainakaan löytänyt..

Myspacessa näkee ainakin tuon "Your network" joka on nykyään jo huimat 203,999,685



Press Room > Statistics

# More than 43 million active users
# More than 200,000 new registrations per day since Jan. 2007

Uh, koko netti on täynnä Myspacen (jne) ja Facebookin vertailua ja Facebook-analysointia :P
crissy

Posts: 1,958

#155 • • crissy
oiii!!! mä löysin tuolta vanhoja kavereita ruotsin ajoilta!!!! oonki ettiny kirveen kans et miten saisin yhteyden.. TÄÄ ON PARASTA!!
Sallakat

Posts: 2,220

#156 • • Sallakat jungle, baby !
mä varmaan löytäisin paljon enemmän tuolta tuttuja jos muistaisin kenenkään nimiä *nauru*
ihan jees paikka tuo, paljon kaikkia härpäkkeitä yms.
Dana

Posts: 647

#157 • • Dana
joo *sydän* toissapäivänä kaverini tarhasta laittoi viestiä *nauru* aika hauskaa..
ezzy

Posts: 8,060

#158 • • Edited ezzy Droid-pappa

Sallakat, 4.10.2007 11:25:
mä varmaan löytäisin paljon enemmän tuolta tuttuja jos muistaisin kenenkään nimiä *nauru*
ihan jees paikka tuo, paljon kaikkia härpäkkeitä yms.



Outoa kyllä, että en o pikaisesti ainakaan löytänyt tuolta mitään Lempinimi/Nick-kenttää mitä täyttää...

Jotenkin vierastan tota siksi, että kaikki näkee ketä ja montako mun kaverilistalla on ja tuntuu, että ainoa tavoiteltava asia tuolla ja myspacella olisi, on frendien määrä ja sen vertailu. Ehkä se johtuu vain minusta, mutta vierastan koko ideaa (ei, en ole tutkinut saako noiden näytön pois päältä).
Heli

Posts: 1,489

#159 • • Heli vai kuka se oli
tänään rekattu o/
on se vähä outo , mut kai siihe tåttuu.

--
ei se väärin ole.

hane

Posts: 242

#160 • • hane
ihan koukussa! tosin kavereista suurin osa ei oo siel eivätkä näytä rekisteröityvänkään *nyyh*

--
- Luulotauti paranee tiedolla -