postaa tänne kun poltit itsesi vitun pahasti! (tai jos olet muuten vaan uuvatti)

72 posts, 4 pages, 25,813 views

Marjo

Posts: 1,796

#41 • • Marjo pupuTupuna

Annakins, 21.9.2007 14:10:
Ei sillee etteikö tää olis mustakin aika turha topikki, mut miks pitää olla niin kamalan katkera siitä, et joku ny on karibialla? vaikka sen kuinka piilottais vitseihin...



Aika samoja ajatuksia heräs, kun luin tätä ketjua. Ihme jengiä...*ding*
kiiki

Posts: 491

#42 • • kiiki hankala
eiku tää on ihan loistava topic *lmao*
plink

Posts: 1,405

#43 • • plink team paska
vittu paloi pahasti. kitka muodostuu tällä tahdilla kovaksi.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

RiD

Posts: 2,817

#44 • • RiD Nukemi
explosion.gif


Penis palo puhki ku wankkasin :(

--
*super* *possu*

sadesola

Posts: 409

#45 • • sadesola Kettu mikä kettu
Saako tänne postata,
jos on muuten vaan
ihan liekeissä?

--
KABOOM!

Santutar

Posts: 405

#47 • • Edited Santutar Santtusaatana, Kanttura
Heeeiii!! Saax postaa niiq!?! poltin itteni vitun pahasti kun tein tiikerin ja hain palloa pelissä ilmiömäisesti... reidet ja maha palo!!! Niin ja olen uuvatti!!11!!ONEONE*hmph*
Santutar

Posts: 405

#48 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura

`Ҡӫ, 21.9.2007 22:36:
---
Santutar, 21.9.2007 22:33:
Heeeiii.. poltin itteni vitun pahasti kun tein tiikerin ja hain palloa pelissä ilmiömäisesti... reidet ja maha palo!!! Niin ja olen uuvatti!!11!!ONEONE

---


Maha palo? Mitä vitun hawajii sä yrität puhuu, saatana?! Puhuu Suomee, saatana!!!

suami.gif


*släp*
tiiplis

Posts: 1,043

#49 • • tiiplis also available in sober

`Ҡӫ, 21.9.2007 17:31:
---
Kolera, 21.9.2007 16:45:
onko uuvatti jokin mitali/palkinto? suurista saavutuksista niinku Nobel. Meinaa mä haluun ainaki mitalin!

---


uuvatti (subst.)
1 typerä henkilö 2 eräs mehukanisterityyppi 3 koiranleuka Se saatanan ~ oli taas niin nokkelana, että!



Uuvatti = uupunut, väsynyt, takki tyhjä
Hattivatti = jotain muuta

Postaan tänne koska pylly paloi.

--
italia litania nainati lailati

RiD

Posts: 2,817

#50 • • RiD Nukemi

Santutar, 21.9.2007 22:33:
Heeeiii!! Saax postaa niiq!?! poltin itteni vitun pahasti kun tein tiikerin ja hain palloa pelissä ilmiömäisesti... reidet ja maha palo!!! Niin ja olen uuvatti!!11!!ONEONE*hmph*



VITYTUN UUVATYTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YUUVATTI YUUHHAVATTTI UUUUUUVATTI!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111

--
*super* *possu*

Santutar

Posts: 405

#51 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura

RiD, 21.9.2007 22:56:
---
Santutar, 21.9.2007 22:33:
Heeeiii!! Saax postaa niiq!?! poltin itteni vitun pahasti kun tein tiikerin ja hain palloa pelissä ilmiömäisesti... reidet ja maha palo!!! Niin ja olen uuvatti!!11!!ONEONE*hmph*

---
Klipsis... RiD on enemmän uuvatti ku mää


*lohduttel*
asdf

Posts: 3,155

#52 • • asdf
Kiitos klubitus <3
bansq

Posts: 931

#53 • • bansq leftfield winger.
/go c64

--
plip goes on.

tiiplis

Posts: 1,043

#54 • • tiiplis also available in sober

`Ҡӫ, 21.9.2007 22:55:
---

Tutti 1 ital. monta, usea 2 imuke 3 kierros (sl.) 4 Pieni annos Mikä helvetin ~ tämä nyt oli? Se piti olla tuutti!



Hornan tuutti = helvetin paha jäätelö

--
italia litania nainati lailati

Juhgu

Posts: 7,921

#55 • • Juhgu Virnistelijä

RiD, 21.9.2007 19:40:
Penis palo puhki ku wankkasin :(



Eep, paloko vitun pahasti?



sadesola, 21.9.2007 22:30:
Saako tänne postata,
jos on muuten vaan
ihan liekeissä?


Kyllä saa,
ainakin jos
on
ihan vitun pahasti
lie
keissä

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

zeuzz

Posts: 526

#56 • • zeuzz digital punk
uuvatti puuvatti ihiiihhiiihhiiii
Avatar
#57 • • x Guest

Annakins, 21.9.2007 14:10:
Ei sillee etteikö tää olis mustakin aika turha topikki, mut miks pitää olla niin kamalan katkera siitä, et joku ny on karibialla? vaikka sen kuinka piilottais vitseihin...



kuten zapa on useaan otteeseen todennut, suomalaiset ovat maailman kateellisin kansa *vink*

palamiseen ei ole muuta kommentoitavaa kun etta laita luonnonjugurttia paksuina kerroksina alaka ainakaan revi. kylla se siita
Tarsu

Posts: 2,449

#58 • • Tarsu

petraxx, palamiseen ei ole muuta kommentoitavaa kun etta laita luonnonjugurttia paksuina kerroksina alaka ainakaan revi. kylla se siita



jep, eilen laitoin 2 krt ja juuri laitoin kerran herättyäni.
toimii superhyvänä viilentäjänä.
nyt viel pesun jälkeen after sunii :)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Janne

Posts: 1,330

#59 • • Janne kipee ukkeli

petraxx, 22.9.2007 13:55:
---
Annakins, 21.9.2007 14:10:
Ei sillee etteikö tää olis mustakin aika turha topikki, mut miks pitää olla niin kamalan katkera siitä, et joku ny on karibialla? vaikka sen kuinka piilottais vitseihin...
---
kuten zapa on useaan otteeseen todennut, suomalaiset ovat maailman kateellisin kansa *vink*


Niin, mun ekassa kommentissa ei siis ollut perimmiltään kyseessä kateus (Petra tiedät, kuinka paljon reissaan itsekin), vaan se, että pitikö aiheesta topicci perustaa. Ihon palaminen on ihan eri asia, jos sen tekee KARIBIALLA kuin taloyhtiön solariumissa, eh? Voihan sitä kavereille moikata ihan suoraankin ilman "piiloviestiä" tai väärinkäsityksen mahdollisuutta - lähettää vaikka kortti tai privakommentti täällä.

Karibialla taitaa muuten nyt olla hurrikaanikausi parhaimmillaan. Toivotaan, että ei mene reissu sellaisen vuoksi pilalle, kuka nyt topicin aloittaja olitkaan. Että hauskaa reissun jatkoa vaan, kun nahka vähän helpottaa.
Tarsu

Posts: 2,449

#60 • • Tarsu

Janne, Voihan sitä kavereille moikata ihan suoraankin ilman "piiloviestiä" tai väärinkäsityksen mahdollisuutta - lähettää vaikka kortti tai privakommentti täällä.



mä vaan en tajuu et mistä jengi repii jotain piiloviestejä :D

karibialla viittasin maantieteelliseen sijaintiin,
joka on melko lähellä päiväntasaajaa.
siksi olikin erittäin tyhmää viettää noin pitkä aika
keskipäivän yli auringossa.

ei, en ole lomalla täällä.
en ole pilannut reissuani tällä.
reissun pilasi jo se kun naapurilaivassa
räjähti ja 5 ihmistä kuoli.
se oli lähellä..
pitäkää urpot ne teidän
piilovittuiluviestit omina tietoinanne,
mä en o niitä ansainnu.

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham