[ LASERPOINT - emoción ] Kaapelitehdas, Helsinki

744 posts, 38 pages, 153,599 views

Duukkis

Posts: 627

#741 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

niomic, 29.4.2008 23:39:
---
Esa, 29.4.2008 22:30:
Käsittääkseni ravintola oli varannut ruokaa myyntiin mutta kysynnän määrä yksinkertaisesti yllätti heidät ja myytävät tuotteet loppuivat kesken.

Oliskohan tää uusi/nouseva ilmiö että isoihin bileisiin tahdotaan mennä syömään, en tiedä. Ei siinä mitään mutta tästä signaali tulevien isobileiden järjestäjille, että kysyntää ilmeisesti on.

---


Tähän vaikuttaa aika selkeästi pari pointtia:

- tuotiin selkeästi esille et safkaa saa, eikä mitään ihan vaan "pähkinöitä"
- edellisenä vuotena ruokatarjoilua oli imo saatavilla aika pitkäänkin (koska tulin myös paikalle myöhemmin)
- ihmisiä kannustettiin tulemaan paikalle mahdollisimman aikaisin välttääkseen ruuhkat ja tasoittamaan ihmisvirtaa
- en ymmärrä miten kukaan jaksaa kunnolla esim. 21-04 ilman safkaa jos meinaa vielä tanssahdella kunnolla

Itsellänikin tosiaan iski ihan selkeä väsymys tanssiessa kun ei sitä viinaakaan viittinyt niin tehokkaasti korvikkeena käyttää ja olin tietoisesti jättänyt safkaamatta enempää ennen bileitä.

En myöskään täysin ymmärrä miten kysynnän paljous voi yllättää niin paljon jos ennakkolippuluvut olivat tiedossa, edellisen vuoden safkoista ja määristä kokemusta ja safkapuolta vielä erikseen tuotu esille täälläkin threadissä. Itse olin paikalla tosiaan 21:30 enkä muista nähneeni kenenkään syövän yhtään mitään ja hengasin vielä hyvinkin paljon juuri hima&baari -alueella. Oisin vielä ymmärtänyt jos safkat ois loppunu esim. 24-01 maissa, mut eipä päästy lähellekään :/


Kyllähän 21-04 jaksaa tanssia, jos oikeen tarmolla yrittää (jos aluks lämmittelee), mut 20-04 onkin eri juttu. *vink* Saishan tonne varmaan "salakuljetettua" jotain typeriä energiageelejä tms.
remotion

Posts: 5,283

#742 • • remotion nostatus guru
nii kyllä meidän koko porukka ainakin oli nälissään just kun ei niin paljoo tullu syötyy etkoilla mutta hieman nihkeetä tuonne on pizzaakaan karvatassuilta tilata.
sts

Posts: 7,969

#743 • • sts Sama pyynti aitta!
olin vähä laiska sain tän vasta nyt tuubii:
aiccu

Posts: 155

#744 • • aiccu poksuva sydänilmapallo

Duukkis, 7.5.2008 00:25:
Kyllähän 21-04 jaksaa tanssia, jos oikeen tarmolla yrittää (jos aluks lämmittelee), mut 20-04 onkin eri juttu. *vink* Saishan tonne varmaan "salakuljetettua" jotain typeriä energiageelejä tms.



Saatika 20-09 *jiihaa*
No kampin mäkki oli pelastus..

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.