Mitä työpäivääsi kuuluu?

73 posts, 4 pages, 13,234 views

-V-

Posts: 587

#21 • • -V-

Järvisen Tapsa, 9.8.2007 09:15:
---
violet_angel, Tässä kiireen keskellä tein listaa tän yön työtehtävistäni..
---


aikamoinen vastuu sulla :)



Ja palkaks saa vaan paskaa palkkaa *grr*, ei ihme että alalla on huutava pula työntekijöistä...

No kyllä mä mielihyvääkin saan tosi paljon, tykkään työstäni tosi paljon. Enhän tätä muuten ees tekis...
Tarsu

Posts: 2,449

#22 • • Tarsu

violet_angel, Ja palkaks saa vaan paskaa palkkaa *grr*, ei ihme että alalla on huutava pula työntekijöistä...

No kyllä mä mielihyvääkin saan tosi paljon, tykkään työstäni tosi paljon. Enhän tätä muuten ees tekis...



täällä aivan sama tilanne!
myin sieluni firmalle kyl tosi halvalla :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

nethr

Posts: 763

#23 • • nethr !!
Ei yhtään mitään... Saikkua 2 pv *nuha*

--
xD

Sssan*

Posts: 651

#24 • • Edited Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Tänään olen vapaalla..ja niin myös huomennakin!Sen kunniaksi *känni* TÖTTÖRÖÖ!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

aivastus

Posts: 499

#25 • • aivastus Ärsyttävä
Tällä hetkellä en tee muuta kuin tulostelen piirustuksia. Ens viikolla vois ehkä saada jotain haastavampaakin.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

pirpeli

Posts: 5,533

#26 • • pirpeli
Hei kiva topikki :)

Jos mulla on aamuvuoro, juon ensin kahvia ja luen lehdet. Tai sitten osallistun erilaisiin nuorisotyötä ja sitä läheltä liippaaviin palavereihin. Sitten lehtijuttujen kirjoittelua, erilaisten raporttien ja suunnitelmien tekemistä, tällä hetkellä myös paikkoihin tutustumista(aloitinhan työt täällä Naantalissa maanantaina :D). Lisäksi pidän yhteyttä kouluihin.

Iltavuorossa onkin sitten nuorisotalon auki pitämistä kahviloineen ja nuorisotiedotuspisteineen. Avoimessa illassa on pelejä, telsua, jutustelua tai jonkin teeman mukaista toimintaa. Retkiä ja tapahtumia aina silloin tällöin tehdään myös. Toimin siis lähinnä ohjaajana/toimintojen suunnittelijana, mutta usein myös äitinä/isinä/pappina/kerhotätinä/erityisopettajana/opettajana/psykologina/tarhatätinä/ymsyms :DKohtuullisen monipuolinen työnkuva, etten sanois. Viihdyn.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

A-E

Posts: 528

#27 • • A-E Detroit Techno Militia
- kahvia
- tupakkaa
- irkkausta
- maileja
- windows servereitä
- linux servereitä
- noin 1 h lounas (jossain otaniemen hirvitys teekkariruokalassa)
- käyttötukea
- ylläpitoa
- hajoilua
- tomcatteja
- mediawikiä
- laskuja
- hankintoja
- kokouksia
- hengailua
- koodaajien kanssa sekoilua
- paskoja vitsejä
- googlettamista
- softapäivityksiä
- englanninkielisiä dokumenttejä
- postia
- dokumentaatiota

ja kaikkea muuta, mitä rotta ylläpitäjälle mahdollisesti nakitetaan.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#28 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
80% Fallout 2 *sydän*
10% Klubitusta
07% Ruokailua
03% Töitä

Helppoa *pepsodent*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#29 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ihan jees päivä noin yleisesti, mutta alkaa itse työ tuntumaan aika tylsältä ja ikävystyttävältä :/ onneks ei tän viikon jälkeen enää 8h/pvä *iloinen*

mun työpäivä on koostunut tasan kahdesta asiasta, kuten yleensäkin: etsiskelen ihmisille lääkkeet ja istun kassalla :D ihanan vaihtelevaa, haastavaa ja mielenkiintoista *grr*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Shaz

Posts: 324

#30 • • Shaz team Wittupäät
Mä alotan perinteisesti työpäiväni laittamalla maitokaapin siedettävään järjestykseen samalla juosten kokoajan kassalla. Sitten ku maitokaappi on kunnossa, mä tilaan seuraavalle päivälle maitokuorman. Sit mä siirryn täyttämään pakasteet, edelleen pitäen maksavat asiakkaat mielessä ja vilkuillen kassaa. Päivästä riippuen seuraavana on vuorossa joko einekset ja lihat tai juomaosasto. Ja KOKOAJAN joutuu pitämään mielessä sen, et niitä asiakkaita tosiaan ravaa jatkuvalla syötöllä ja joutuu juokseen kassalla. Joskus mä mietin, et miten mä tosiaan kerkeen kahdeksan tunnin aikana tekee kaiken ton YKSIN.

Mun työpäivään myös kuuluu jatkuvaa kinastelua kauppiaan kanssa mitättömistä asioista ja isoja riitoja tärkeistä asioista mistä oon jo viis kuukautta jaksanu muistuttaa, mut mille ei oo tapahtunut mitään. Ja jos oikein hyvä tuuri käy, ni mun työpäivään kuuluu myös kaks tupakkataukoa, jos mahdollisesti kerkiän sellasia pitämään. Riippuen toki kuorman määrästä ja muista pikkuseikoista.

Se mitä mun työpäivään ei kuulu, on ruokatauko. Tai kahvitauko. Tai oikeesti - kelpais mikä vaan tauko kunhan sen sais rauhassa pitää.

Ei liene epäselvää mitä teen työkseni? ;) Ja älkää edes kysykö miks mä teen sitä..
RiD

Posts: 2,817

#31 • • RiD Nukemi
Puhelintolppiin kiipeilyä
Autolla ajelua
Puhelimeen puhumista
Kaapelin vetoa
Sähköiskuja
Stressiä paskojen asiakkaiden takia
Vitusti kahvia ja tupankea
Kaikennäköstä asiakaspalvelua
Pelloilla ryynäämistä
Tietoturva-asennuksia
Puhelinasennuksia

Kaikkee kakkee

--
*super* *possu*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#32 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Shaz, 19.8.2007 23:00:
Mun työpäivään myös kuuluu jatkuvaa kinastelua kauppiaan kanssa mitättömistä asioista ja isoja riitoja tärkeistä asioista mistä oon jo viis kuukautta jaksanu muistuttaa, mut mille ei oo tapahtunut mitään. Ja jos oikein hyvä tuuri käy, ni mun työpäivään kuuluu myös kaks tupakkataukoa, jos mahdollisesti kerkiän sellasia pitämään. Riippuen toki kuorman määrästä ja muista pikkuseikoista.

Se mitä mun työpäivään ei kuulu, on ruokatauko. Tai kahvitauko. Tai oikeesti - kelpais mikä vaan tauko kunhan sen sais rauhassa pitää.



aarg... just tota vihaan kaupassa, kun ei muka pääse pitämään taukoa. Koskaan ei ole niin kiire, ettei taukoa kerkeä pitämään! Oon ollut paikassa töissä, jossa taukojen pitämättömyydestä tuli ns. hyve ja porukka suorastaan kehui kilpaa, kuka on tehnyt 13h päivän syömättä ja yhdellä 5min tauolla *eiei* Ja keräsi siis pisteitä esimiehiltä näin. Never again..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Shaz

Posts: 324

#33 • • Shaz team Wittupäät

Hyzenthlay, 19.8.2007 23:08:
---
Shaz, 19.8.2007 23:00:
Mun työpäivään myös kuuluu jatkuvaa kinastelua kauppiaan kanssa mitättömistä asioista ja isoja riitoja tärkeistä asioista mistä oon jo viis kuukautta jaksanu muistuttaa, mut mille ei oo tapahtunut mitään. Ja jos oikein hyvä tuuri käy, ni mun työpäivään kuuluu myös kaks tupakkataukoa, jos mahdollisesti kerkiän sellasia pitämään. Riippuen toki kuorman määrästä ja muista pikkuseikoista.

Se mitä mun työpäivään ei kuulu, on ruokatauko. Tai kahvitauko. Tai oikeesti - kelpais mikä vaan tauko kunhan sen sais rauhassa pitää.

---


aarg... just tota vihaan kaupassa, kun ei muka pääse pitämään taukoa. Koskaan ei ole niin kiire, ettei taukoa kerkeä pitämän! Oon ollut paikassa töissä, jossa taukojen pitämättömyydestä tuli ns. hyve ja porukka suorastaan kehui kilpaa, kuka on tehnyt 13h päivän syömättä ja yhdellä 5min tauolla *eiei* never again..



Joo, aikasemmissa kaupoissa missä oon ollu duunissa (tosin duunitki sillon rajottunu pääosin vaan siihen kassalla oloon) ni on kyllä aina saanu ja kerinny ja joutunu pitämään ne tauot. Meillä vaan sattuu oleen niin pieni kauppa ja niin mulkku kauppias et homma ei toimi. Ei vaikka siitä on niin kauan jo sanottu. Edellinen työntekijä (jonka paikalle tulin) oli valittanu samaa asiaa yli puol vuotta (kuulin siitä tietty jälkeenpäin..) ja nyt minä jo 5kk.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#34 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Just. Sun täytyy tehdä selväksi, että ei homma voi toimia noin. Tossa tilanteessa pitää palkata lisää henkilökuntaa, ja jos mitään ei tapahdu, niin vaihda duunia! Monet kauppiaat/mp:t ei oikein tunnu tajuavan, että työntekijän selkänahasta ei kannata säästää *eiei* se kostautuu kuitenkin myöhemmin.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#35 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
ihan kiva päivä
pirteä etten sanoisi

--
suomen virallinen totuus

Twist

Posts: 925

#36 • • Twist Team Kemuttajat
Tällä hetkellä kuuntelen ihmisten vitun tyhmiä juttuja siitä kuinka paskaa tavaraa myydään ja kuinka mä oon paska ihminen kun hän ei osaa käyttää esim tietokonettaan .. Mut joo ihan kivaa. *piis*
Avatar
#37 • • Edited Annakins Guest
No esimerkiksi nyt kirjotan taustapaperia aiheesta x tapahtumaa y varten. Jokin aika sitten annoin radiohaastattelun o_O. Joskus olen kirjurina kun pomot tapaa tyyppejä ja sit kirjotan niistä tapaamisista muistion, jonka joku ehkä lukee ja sit se hautautuu bittiavaruuteen. Sit mä paimennan konsultteja ja tarkastan niiden laskuja. Vastaan myös kansalaiskirjeisiin hyvin epämääräisesti ja oikeita vastauksia antamatta. Taulukoin ja näperrän lukuja annetusta tuesta. Ajoittain joudun ahdistavan lautakunnan eteen tentattavaksi hanke-esityksistäni. Ja sit mä käyn kattomassa miten ne hankkeet etenee alueella.

Ja liian usein joudun odottamaan muiden vidiä, että voin edetä asioiden kanssa.

Ainiin ja kaikista suurin osa ajasta menee lukemiseen. Raportteja, lausuntoja, salafakseja, artikkeleita ja diibaduubadaabaa. Käytännössä kaikki samasta aiheesta.
okiru

Posts: 709

#38 • • okiru Outo Hervantalainen
Kahvin juontia
Visiolla näpertelyä
Dokumentaatiota en/fi
Laatujärjestelmän kehittelyä
Byrokratian sadattelua
Irkkausta/mesettelyä
...
aivastus

Posts: 499

#39 • • aivastus Ärsyttävä
Kahvinjuontia, netissä pyörimistä, hyväksyttämiskirjeiden lähettelyä sähköisesti, "tilastojen" keräämistä. Siinäpä ne taitaa suurimmaksi osaksi olla. Mielestäni aika hyvin, kun vielä kuun vaihteeseen asti oon putkiasentajan papereilla töissä.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

pupuankka

Posts: 869

#40 • • pupuankka poly-wtf?!
Tänään olis deadline yhdelle jutulle. Motivaatio sata. *poks*