Travian

71 posts, 4 pages, 28,774 views

Auacusha

Posts: 1,097

#1 • • Edited Auacusha Koneradio
Hakua käyttämällä huomasin että travianin pelaajia on täällä enemmänkin ja ajattelinkin että voisi luoda kyseille pelille ihan oman ketjunsa.
Itse vaikutan tällähetkellä vain S3 koska isot pahat pultit tulivat ja jättivät vain rauniot taakseen S1 ja S2
Itse olen valinnut jokaiselle servolle eri heimon ja jotenkin omimmalta on tuntunut nyt S3:lla olevat teutonit, mutta myös gallit olivat hyvä, vähän liian puolustuspainotteinen vain omaan makuuni.
Teutoneilla varsinkin alku on helppoa ja hyvinkin resurssirikasta aikaa *hymy*
Aikaisemmin oli myös ollut klubbari liittoumasta puhetta, tässä topikissa on hyvä kartoittaa sitä olisiko kuitenkaa tarpeeksi pelaajia.
Ja tämä topic on oiva paikka myös joillekin kysellä liittoumaa mikäli ilman sellaista vielä on vailla ^^

Edit: niin ja Sensuuri nimellä vaikutan S3

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Late

Posts: 3,441

#2 • • Late team Lasse
Koukussa ollaan. o/
speed.travian.fi on se mitä yritän kehittää joksikin. s1:n kylä on suurin kylistäni mutta siihen on alkanut tulla niin massive hyökkäyksiä että sille voi varmasti sanoa kohta hei, hei. :b

speedillä olen nimimerkillä late
Timce

Posts: 5,381

#3 • • Timce
S1:llä pelaan. Asukkaita on n. 800 ja hyvässä liitossa olen, josta löytyy muitakin klubbarin käyttäjiä ja pääjehuna toimii. . . enpäs kerrokaan. ;) (Eiköhän se kohta selviä.)

Varsinaista klubbari-liittoa ei ole, mutta eiköhän tuonne sovi mukaan.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Auacusha

Posts: 1,097

#4 • • Auacusha Koneradio

Late, 19.7.2007 16:34:
s1:n kylä on suurin kylistäni mutta siihen on alkanut tulla niin massive hyökkäyksiä että sille voi varmasti sanoa kohta hei, hei. :b



Tuohon auttaa hyvä liittouma *vink*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Late

Posts: 3,441

#5 • • Late team Lasse

Sensuurikalastaja, 19.7.2007 16:37:
Tuohon auttaa hyvä liittouma *vink*



Kyllä mulla on semi hyvä liittouma takana, täytyy kattoa josko joku jaksais tulla sieltä jeesaamaan.
Klubbari liittouma olisi kyllä aika asiallinen juttu, voisi pelata tuttujen seurassa noiden 14v maailman valottajien sijasta. :D
Timce

Posts: 5,381

#6 • • Timce

Late, 19.7.2007 16:41:
---
Sensuurikalastaja, 19.7.2007 16:37:
Tuohon auttaa hyvä liittouma *vink*

---


Kyllä mulla on semi hyvä liittouma takana, täytyy kattoa josko joku jaksais tulla sieltä jeesaamaan.
Klubbari liittouma olisi kyllä aika asiallinen juttu, voisi pelata tuttujen seurassa noiden 14v maailman valottajien sijasta. :D



Uskallatko kertoa missä liitossa pelaat? :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

typ0

Posts: 1,892

#7 • • typ0 syntax error
travian.com (speed) kolme kylää koht kaks lisää =)
travina.fi (speed) yks kylä eikä varmaa hetkeen toista x)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Auacusha

Posts: 1,097

#8 • • Auacusha Koneradio
<hävytön mainos alkaa>
ainiin muuten, K-18 rekryää tällähetkellä lisää pelaajia S3 vaatimukset ovat:

1:Kylän koko yli keskiarvon (273 tällähetkellä)
2: täysi-ikäisyyttä
3: viitseliäisyyttä seurata foorumia
4:aktiivisuutta
5:ryhmähenkeä
6: kylä kaakossa tai luoteessa , tai vastaavasti 10ruudun päässä jo liittoumassa olevasta pelaajasta.

Liittouma on toimiva ja mukavahenkinen ryhmä joka ei kuitenkaan ota peliä liian tosissaan, suosittelen kaikille ^^ Eli mikäli täytät vaatimukset ja haluaisit liittyä niin vaikka privaa mulle pelissä (sensuuri) niin laitan sit tietoa kiinnostuksesta sikariportaalle

<hävytön mainos loppuu>

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

J-Gear

Posts: 204

#9 • • J-Gear Battle Royale, Brothers in Techno
Kyllähän traviania tulee pelattua. Jokseenkin koukuttava peli. Servu kakkosella meikäläinen vaikuttaa.

--
Mitä sulle oikein pitää antaa, että sä soittaisit hyvää musiikkia?!?

Anselmi Kuusisto

Posts: 704

#10 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
Kaikilla suomen servuilla on kylät kolmosella ei ole vielä liittoa löytyny.. Joten jos joku Klubbari-liiton laittaa niin kiinostaisi olla kyllä mukana.. Suunta itselläni kaakossa..

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Cloud

Posts: 2,162

#12 • • Cloud Game Freak
kaikilla kolmella perus serverillä kylää rakentelen. Tarkoituksena on katsoa kuinka isoksi pääsee siinä ainoassa kylässään (muita en edes tee.) Ennenkuin kauhea höögiminen ja kylän tuhoaminen alkaa.. Siinävaiheessa voikin sitten lopettaa kyseisten pelien pelailut.

Liittoihin on kysytty mutta ei kiinnosta kun ainoa tavoite on vain saada kylästä mahdollisimman suuri omin avuin. Tähän asti kätkö numero 3 ja 4 ovat riittäneet hyvin ja ryösteliät ovat jääneet kauniisti ilman saaliita joka kerta :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Dementation

Posts: 2,892

#13 • • Dementation wednesday?
No tuli joskus alkuvuodesta löydettyä tää peli ja sit oli kiva perustaa oma liitto.
Ja nyt siinä pikkuisessa liitossa on 9 haaraa, kohta 10 ja jäseniä joku 500. *hihu*

Itsellä on se reilu 2000 asukasta ja kasvu on kovaa. Koalition sijoitukset on tosta 45. sijasta tonne 120. välillä kaikki haarat, eli ihan hyvin menee. Pakitukset toimii valtaosin ihan hyvin.

Että jos joku kaipailee liittoa joka toimii, niin tervetuloa.

*jää odottamaan ensimmäistä joka tulee kertomaan että kyseessä on jokapuolelle levinnyt "farmiliitto"*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Syder

Posts: 2,255

#14 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
S1 pelaan, sijoitus atm 1256 liittouma sijal 36. Asukkait 2617 (jea oon laiskotellu täs kesälomal enkä oo jaksanu perustaa kuudetta ja seittemättä kylää). Liittouma toimii, parii liittouman kaverii on roimittu aika rankasti mut takas on kai paukutettu iha samal mital ;p

--
Divida et impera.

Late

Posts: 3,441

#15 • • Edited Late team Lasse
Pelin kiinnostus kasvoi suuresti liitouman vaihdon myötä. Kiitos Timcelle vinkistä, piti ihan lopettaa s2:lla pelailu ja keskittyä s1:n / speediin enemmän. *hihu*


ps. s2 pelaajat, (-122|-105) löytyy kylä josta voi käydä noukkimassa ajoin resursseja kunhan joku käy ekaksi tuhoamassa ansat.
Dementation

Posts: 2,892

#17 • • Dementation wednesday?

Late, 20.7.2007 20:30:
Pelin kiinnostus kasvoi suuresti liitouman vaihdon myötä. Kiitos Timcelle vinkistä, piti ihan lopettaa s2:lla pelailu ja keskittyä s1:n / speediin enemmän. *hihu*



*blush*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Lost-Soul

Posts: 3,107

#18 • • Lost-Soul los pallos
Pitihän tämä myös itse aloittaa.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Timce

Posts: 5,381

#19 • • Timce

Dementation
*blush*




bow.gif

Master, how may I serve you.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

kupo

Posts: 455

#20 • • kupo
kaikilla 3:lla perus serverillä pelailen ja ilman ongelmia tähän asti.. 1 serverillä pelaan Dementationin siipiliitossa ja kohta menee 900 asukasta rikki...

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?