Millä elätät itsesi?

293 posts, 15 pages, 102,869 views

POSER

Posts: 800

#121 • • POSER Wimp and Poser
Leikin pankissa pankkineitiä ja kusetan ihmisiltä rahat rahastoihin.

--
Keppiä Jehoville!

koitos

Posts: 96

#122 • • koitos ooOOoo
pikkurikoksilla
Android

Posts: 3,908

#123 • • Android
Tuon varastetulla rekalla paskalaatuista piriä Virosta.
kosmo

Posts: 759

#124 • • kosmo TJH87
Teen töitä terästehtaan tuotekehityksen tutkimusinsinöörinä, harjoittelevana sellaisena sillä opintoja on vielä jäljellä yo:lla puolisenvuotta. Kesätienestit ja opintotuki riittää mainiosti loppuvuodeksi, ja aiemmin kokonaiseksi lukukaudeksikin.

pidän duunistani *piis*
anniharha

Posts: 1,937

#125 • • anniharha
Just tällä hetkellä en elätä. Asiaa auttais jos joskus heräisin ajoissa, kävisin täyttelee parit paperit, esittelemässä kuitteja ja soittaisin puheluita, sitten elättäisin itseni ns. huoraamalla valtion rahoja. Voisin myös käydä perimässä velkoja takaisin erinäisistä mestoista, edelleenkin vaatis sitä ajoissa heräämistä. Ei vaan onnistu. *igor*

Olen työttömänä tällä hetkellä omasta tahdostani siinä määrin, että itse otin loparit edellisestä paikasta. Oletin pääseväni työkkärin kautta työmarkkinatuella johonkin heinäkuuksi, mutta sekin homma sit kaatui paperisotkuihin. Kunhan kituuttaa jotenkin syyskuuhun, niin sitten alkais taas opintotuki juosta, ah autuutta. Tositarkoituksella loisiminen on aika ahdistavaa pidemmän päälle.

--
and though my words could save the world they never come out right

AdonisHercules

Posts: 596

#126 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Olen kuntosaliohjaaja tällä hetkellä, mutta syksyllä/talvella pitäisi alkaa tekemään personal trainerin hommia pelkästään kun tässä kohta toivon mukaan semmoiseksi valmistun *hihu*
Ja voin rehellisesti sanoa että tykkään mun nykyisestä työstä ja varsinkin tulevasta työstä todella paljon *hymy*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Jaques

Posts: 1,390

#127 • • Jaques HUGC / So Nice!
Media-assarina Espoon kaupungilla sekä graffa/webhommia ja muuta suunnittelua omalla tmi:llä.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

liikkuva muna

Posts: 2,652

#128 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Snadi päteminen päällä :D "Olen markkinointiasijantuntija Euroopan johtavassa markkinointiasiantuntijayrityksessä ja markkinoin markkinointiasiantuntemustani Aasian johtaville markkinointiasijantuntijakonserneille, vapaa-ajalla vapisen kaapelitehtaan vessassa piriövereissä ja pakoilen kyttiä."

Opintotuella mennään ja kesät säästöillä ja keikkailemalla. Töitä vältetään viimeseen asti kunnes oman alan duunia irtoo.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#129 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
myyn itseäni puhelimessa, eli olen vähän kaikenlaisten erilaisten
kamojen tekninen tuki.

työ on kyllä ihan helppoa, mutta snadisti turhauttaavaa aika ajoin...
mutta en kuitenkaan valita, koska tän duunin avulla sain toteutettua
pitkäaikaisen haaveen päästä kaukomaille työskentelemään! :)

--
dasinoaisnvs

lostgone

Posts: 2,493

#130 • • lostgone

alek száhala, 17.7.2007 13:41:
Snadi päteminen päällä :D "Olen markkinointiasijantuntija Euroopan johtavassa markkinointiasiantuntijayrityksessä ja markkinoin markkinointiasiantuntemustani Aasian johtaville markkinointiasijantuntijakonserneille, vapaa-ajalla vapisen kaapelitehtaan vessassa piriövereissä ja pakoilen kyttiä."

Onko sen toteaminen huono asia/pätemistä jos sattuu jopa olemaankin?*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Miraakkeli

Posts: 133

#131 • • Miraakkeli *As far as you can go*
Firmani elättää mut ja kohta muutaman muunkin. *hymy*

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

devisss

Posts: 345

#132 • • devisss superhero.

alek száhala, 17.7.2007 13:41:
Snadi päteminen päällä :D "Olen markkinointiasijantuntija Euroopan johtavassa markkinointiasiantuntijayrityksessä ja markkinoin markkinointiasiantuntemustani Aasian johtaville markkinointiasijantuntijakonserneille, vapaa-ajalla vapisen kaapelitehtaan vessassa piriövereissä ja pakoilen kyttiä."



Luin koko ketjun läpi, enkä löytänyt yhtään tohon sävyyn kirjotettua pätemis-postausta. Mistä sä oot niitä löytäny? Jos joku on päällikkö tai johtava asiantuntija tai ylijeesus ammattinimikkeeltään, niin pitäiskö sen keksiä itselleen joku toinen nimike, ettei sulle tulis paha mieli?

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

liikkuva muna

Posts: 2,652

#133 • • liikkuva muna an egg on the move

lostgone, 17.7.2007 21:46:
---
alek száhala, 17.7.2007 13:41:
Snadi päteminen päällä :D "Olen markkinointiasijantuntija Euroopan johtavassa markkinointiasiantuntijayrityksessä ja markkinoin markkinointiasiantuntemustani Aasian johtaville markkinointiasijantuntijakonserneille, vapaa-ajalla vapisen kaapelitehtaan vessassa piriövereissä ja pakoilen kyttiä."


---
Onko sen toteaminen huono asia/pätemistä jos sattuu jopa olemaankin?*ding*



o.
_-JackaL-_

Posts: 281

#134 • • _-JackaL-_ Käyntikortissa lukee Asiantuntija
Miäshuara

--
_- Elä hetkessä, muuta ei ole -_
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

katjastina

Posts: 398

#135 • • katjastina magnets and miracles
oon kirjastotäti 40 000 levyn keskellä onnellisena:)
Tarsu

Posts: 2,449

#136 • • Tarsu

alek száhala, blaablaa


blaablaa
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

gsuiZ

Posts: 37

#137 • • gsuiZ
Jaan sanomalehtiä + sit sossun ja Kelan tuet. :D

Uutta duunia pitäis hankkia, mutta kun olen vaan niin laiska. :/ Jotenkin tottunut näihin kahden tunnin työpäiviin. Tulot n. 800e - 1000e / kk.
milessi

Posts: 188

#138 • • milessi Jai
siisti sisäduuni, ei todellakaan mikään unelmaduuni mutta menettelee nyt sen aikaa kun se on kestääkseen..

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

sadesola

Posts: 409

#139 • • sadesola Kettu mikä kettu
Menen töihin puoli seitsemäksi aamulla, vedän jalkaan
trikoot ja pistän tuulettimen hulmuttamaan hiuksiani.
Sitten vaan hymyilen ja ähkin.
(Minulle todella maksetaan siitä.)

Vapaa-ajallani olen ahdistunut gradun takia.

Via dolorosa. *pupu*

--
KABOOM!

Skenemursu

Posts: 1,568

#140 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
10-18 ma-pe tosin nää joustaa joka suuntaan. Näpyttelen konetta toimistolla... menettelee mutta paranee koko ajan.. lähinnä siinä suhteessa että työtunnit pitäis vähentyä ensi kuussa ja siitä eteenpäin tasaisesti. jos pääsis johonkin 15-20h / vko hujakoille vuodenvaihteeseen mennessä olis hyvä. Ai niin ja sama liksa sais pysyä kuitenkin :)