Klubille funky & vocal housea alkuiltaan?

14 posts, 1 page, 4,277 views

Marcus Maison

Posts: 505

#1 • • Edited Marcus Maison Armada Music
Pitäisi suunnata hetimiten levyostoksille ja laajentaa musavalikoimaa, sillä electro sekä progressive housella ei enää pärjää tätä iltaa, koska joudun tuuraamaan toista DJ:tä, joka soittaa aina ensimmäisen slotin.

Joten olisiko joku niin ihana ja ystävällinen ja kertoisi jotain hyviä uusia tai vähän vanhempiakin vocal ja funky house biisejä tai edes artisteja/labeleita, jotka soveltuisivat houseklubille alkuillaksi, ettei tarvitse itse koko yötä/päivää käyttää kaikkien biisien etsimiseen/löytämiseen.

Entuudestaan löytyy kyllä jotain vanhoja Hed Kandi kokoelmia, mutta ei niin vanhaa tavaraa jaksa enää soitella, ainakaan koko iltaa.

Ja mielellään biisejä, jotka löytyy beatportin valikoimista, sillä tänne asti ei vinyylejä/cd:tä tilaa meikäläinenkään, eikä ne ehtisikään täksi illaksi enää tänne perille..

-edit-

Topicin saa poistaa.
Nemes

Posts: 2,099

#2 • • Nemes Balearium
eikös dj:iin tehtävä ole itse löytää ne soitettavansa biisinsä... eli ei muuta kun selailemaan beatporttia jne... *vink*
Marcus Maison

Posts: 505

#4 • • Edited Marcus Maison Armada Music
Äiti opetti joskus pienenä, että kysymällä ei tieltä eksy (tjsp), joten ajattelin käyttää tätä tyyliä tälläkertaa, sillä sain tänään about 4:00 am tietää, että illalla soitan sitten funky & vocal housea. *vink*

Toiseksi mä en kyseisistä genreistä enää pahemmin välitä ja kaikki clipit mitä oon kuunnellut (ja kuuntelen parhaillani) kuulostaa samalta hutulta. Ja tässä alkaa olemaan jo pieni kiire, että saa biisit settiin täksi illaksi, sillä kello näyttää ihanaa 5:45 am. *poks*

Ja jos ei ole aiheeseen liittyvää kirjoitettavaa niin voi jättää kirjoittamatta, thanks.
Fyrisch

Posts: 4,525

#6 • • Fyrisch

maku, 6.6.2007 00:45:
Äiti opetti joskus pienenä, että kysymällä ei tieltä eksy (tjsp)



Monien äidit opettanu samaa, mut ne unohti sanoo samal ettei klubbarist kannata kysellä mitää!
Anselmi Kuusisto

Posts: 704

#7 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
Tsekkaappa nyt alkuun vaik nää jos löytyis jotaan mielenkiintosta...

Labeleitä:
Defected
Lemans
Purple Music
Nero
Stereo Cool
Soulfuric
Hard Soul
Sume
MN2S
Susu
Kick Fresh
Milk & Sugar
D Vision
Mixture
Tenor
Vocal Records

Tuottajia/artisteja:
JERRY ROPERO
MATT CASELI
MO.CA
HARDSOUL
MOD
HOXTON WHORES
ATFC
INAYA DAY
SOLITAIRE
JOEY NEGRO
RAUL RINCON
GRANT NELSON
MARTIN SOLVEIG
DJ CHUS
COPYRIGHT
HARRY ROMERO
JAMIE LEWIS
DJ SPEN

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Marcus Maison

Posts: 505

#8 • • Marcus Maison Armada Music
Kiitoksia kovasti Anselmille ja Lankille (vaikka kyseinen sivusto olikin jo entuudestaan tuttu).

Ja Fyraett olet oikeassa, sillä enemmän täällä porukka v*ttuilee toisilleen, kuin kirjoittaa mitään aiheeseen liittyvää, joka voisi edes vähän auttaakin, mutta onneksi joukossa on aina poikkeuksia, jotka jaksavat auttaa ja heille tosiaan kiitos vielä kerran, sillä sain kuin sainkin tehtyä tilauksen ja luulen, että alkuillan setti menee ihan jees, ainakin biisien puolesta. *vink*
Karski

Posts: 6,049

#9 • • Karski Pomon kätyri
Just näin nää hommat kuuluu hoitaa.
DJ:lle kerrotaan että mitä sen pitää
illalla soittaa, ja sit se menee forumeille
kyseleen että mitäs musaa tää niinku
on ja oisko artistisuosituksia.
Jotain on kyllä pielessä tässä kuviossa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Marcus Maison

Posts: 505

#10 • • Marcus Maison Armada Music

Karski, 6.6.2007 08:56:
Just näin nää hommat kuuluu hoitaa.
DJ:lle kerrotaan että mitä sen pitää
illalla soittaa, ja sit se menee forumeille
kyseleen että mitäs musaa tää niinku
on ja oisko artistisuosituksia.
Jotain on kyllä pielessä tässä kuviossa.



No kerro vanhempana, viisaampana, etc (minä itseäsi pidätkin), että mistäköhän sitä olisi sitten kannattanut kysellä? Luultavasti joltain ulkomaalaiselta DJ-foorumilta, jossa apua tulee ilman tyhmiä heittoja tai kyselyjä.. Tai suoraan kaikkitietävältä Karskilta. *vink*

Ja toiseksi missä välissä olen kysellyt "että mitäs musaa tää niinku on?" On se prkle kumma, että ainoastaan suomalaisilla foorumeilla törmää tälläisiin juntteihin ja kaikkitietäviin.

Ei millään pahalla, mutta en vain ymmärrä... *ding*

Toiseksi jos täytyy jotain vielä tästä aiheesta vääntää, niin heitä vaikka privaa, niin jatketaan siellä.
Karski

Posts: 6,049

#11 • • Karski Pomon kätyri
Ehkä pointtini ei kovin kirkkaasti tuolta
esille tullut, lähinnä ihmettelin tota koko
kuviota. Eiks ennemmin kannattais palkata
joku semmonen dj joka tuntee genren
ja osaa soittaa sitä kuin sellanen jonka pitää
käydä hakemassa ohjeistusta forumeilta?

En mäkään buukka Orkideaa soittaan ja sit
samana päivänä kerro sille että soitat sit
speedcoree tänään.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Karski

Posts: 6,049

#13 • • Edited Karski Pomon kätyri

drS, 6.6.2007 10:00:
---
Karski, 6.6.2007 09:50:
En mäkään buukka Orkideaa soittaan ja sit
samana päivänä kerro sille että soitat sit
speedcoree tänään.

---


*whaat* mikset?



Ai niin!

Back on topic: Ei ollut tarkoitus torpedoida
koko kyselyä, onhan se hienoa että on kiinnostunut
laajentamaan musiikkituntemustaan.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Marcus Maison

Posts: 505

#14 • • Edited Marcus Maison Armada Music

Karski, 6.6.2007 09:50:
Ehkä pointtini ei kovin kirkkaasti tuolta
esille tullut, lähinnä ihmettelin tota koko
kuviota. Eiks ennemmin kannattais palkata
joku semmonen dj joka tuntee genren
ja osaa soittaa sitä kuin sellanen jonka pitää
käydä hakemassa ohjeistusta forumeilta?

En mäkään buukka Orkideaa soittaan ja sit
samana päivänä kerro sille että soitat sit
speedcoree tänään.



Kyseinen DJ ei pääse syystä tai toisesta vähään aikaan soittelemaan, joten joudun häntä tuuraamaan ja yökerhon toive on, että hänen paikallaan soitetaan tribal, vocal tai funky housea, eikä electroa tai progea, johon olen erikoistunut. Tässä on kyse siitä, että me molemmat olemme paikan vakio-DJ:tä, eikä heillä ole tarkoituskaan palkata ketään muita häntä tuuraamaan.

-edit-

Ja jos olisi mahdollista niin kysyisin tietenkin tältä toiselta DJ:ltä niitä biisejä tai hänen levyjään lainaan, mutta se ei onnistu tällähetkellä syystä tai toisesta.