lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 949,971 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#661 • • Aziz Combat Fighter

JussiS:
Sattuu.
---
eikäs. mä voin kertoo mikä sattuu:

se kun hieroo rintakehäänsä saippuaa suihkussa kauheel vimmalla, ja sit sattuu pikkusormi meneen lävistyksen renkaasta. onneks pallo lähtee helpommin irti kun nänni. mut tulipa testattuu samalla kertaa ihon venyvyys, ja äänijänteiden kestävyys.



Mul ainakin sattu, mut mul osu sit varmaan just hermorataan tai sit mun kipukynnys on alhaisempi. Anyway, sattu niin maan perkeleesti. Tuntu jalkapohjissa asti. Mut silti, se on tosi kiva lävistys *sydän* Sääli vaan et toi toinen ei parantunu koskaan kunnolla ja joutu ottamaan sen veke. Ehkä käyn puhkomassa sen uudestaan taas myöhemmin.
Avatar
#662 • • VilliTiikeri Guest
Itselläni ei ole mitään läväreitä tai tatskoja.. Haavena ois kieleen ja tatska lapaluihin mutta en ole vielä uskaltanut..*blush* Mutta ehkä vielä jonain päivänä *hymy*
tez

Posts: 188

#663 • • tez hottie

JussiS:
---
Fanatic:
eikö nänniläväri satu perkeleesti*ding*

---

nääh, ei niin paljoo. Se on sillee erilaista se kipu kun sen tietää et kohta sattuu. Enemmän se sattuu kun potkasee jalkansa kynnykseen tjsp.



Mulle ainakin nänni lävistys oli kivuliain lävistys ottaa mikä mulla on ollu. Parani kyllä tosi nopeesti, eikä sit mitään ongelmia, mutta kun sen otti tuntu että se olis kestäny ikuisuuden ennen kuin se neula meni läpi. Fiilis oli tosin loistava lävistyksen oton jälkeen. :). Ehkä se on naisilla eri asia miltä tuntuu, kun nännin rakenne on sisältä kuitenkin erilainen. Itse otin sen pois muutaman vuoden päästä koska nännin herkkyys kärsi siitä, ei jäänyt mitään jälkiä nänniin, toisin kun huuleen jää reikä kun ottaa lävistyksen pois. Suosittelen!

--
...do you fuck as well as you dance?

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#664 • • Edited Aziz Combat Fighter

tez:
Ehkä se on naisilla eri asia miltä tuntuu, kun nännin rakenne on sisältä kuitenkin erilainen.



Miehen ja naisen nännien rakenteellinen ero on aika minimaalinen; ero on lähinnä koossa, eli tossa mielessä se ei siihen tuntemukseen juurikaan vaikuta. Hermoja siellä on about sama määrä, tosin miehille nännilävistys tehdään nännipihan kautta, naisille yleensä (jos mahtuu), itse nänniin.
tez

Posts: 188

#665 • • tez hottie

Ana-5000:
---
tez:
Ehkä se on naisilla eri asia miltä tuntuu, kun nännin rakenne on sisältä kuitenkin erilainen.

---


Miehen ja naisen nännien rakenteellinen ero on aika minimaalinen; ero on lähinnä koossa, eli tossa mielessä se ei siihen tuntemukseen juurikaan vaikuta. Hermoja siellä on about sama määrä, tosin miehille nännilävistys tehdään nännipihan kautta, naisille yleensä (jos mahtuu), itse nänniin.



Onko miehilläkin maitotiehyet keskellä nänniä? Käsittääkseni ei?

--
...do you fuck as well as you dance?

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#666 • • Aziz Combat Fighter

tez:
---
Ana-5000:
---
tez:
Ehkä se on naisilla eri asia miltä tuntuu, kun nännin rakenne on sisältä kuitenkin erilainen.

---


Miehen ja naisen nännien rakenteellinen ero on aika minimaalinen; ero on lähinnä koossa, eli tossa mielessä se ei siihen tuntemukseen juurikaan vaikuta. Hermoja siellä on about sama määrä, tosin miehille nännilävistys tehdään nännipihan kautta, naisille yleensä (jos mahtuu), itse nänniin.

---


Onko miehilläkin maitotiehyet keskellä nänniä? Käsittääkseni ei?



On. Miesvauvoilla tulee jopa joskus maitoa niistä tiehyistä vauvana, kun äidin estrogeenit jylläävät vielä elimistössä ja oma testosteronintuotanto on vähän, no, vaiheessa.
tez

Posts: 188

#667 • • tez hottie

Ana-5000:
---
tez:
---
Ana-5000:
---
tez:
Ehkä se on naisilla eri asia miltä tuntuu, kun nännin rakenne on sisältä kuitenkin erilainen.

---


Miehen ja naisen nännien rakenteellinen ero on aika minimaalinen; ero on lähinnä koossa, eli tossa mielessä se ei siihen tuntemukseen juurikaan vaikuta. Hermoja siellä on about sama määrä, tosin miehille nännilävistys tehdään nännipihan kautta, naisille yleensä (jos mahtuu), itse nänniin.

---


Onko miehilläkin maitotiehyet keskellä nänniä? Käsittääkseni ei?

---


On. Miesvauvoilla tulee jopa joskus maitoa niistä tiehyistä vauvana, kun äidin estrogeenit jylläävät vielä elimistössä ja oma testosteronintuotanto on vähän, no, vaiheessa.



No tulipahan sitten tämänkin asia selvitettyä :)

--
...do you fuck as well as you dance?

Ellah

Posts: 39

#669 • • Ellah JuppiHIppiPUnkkari
Mulla on sellanen alaselkä tribaali-tatska jonka otin noin 3vuotta sitten. Tuttu teki himassa,mutta teki kuitenkin sen tosi ammattitaidolla ja tarkkaan ja hyvin. Lävistyksiä mulla on vaan navassa ja sekin alkaa 6vuoden jälkeen jo hiukan kyllästyttää.Nyt olen jo pari viikkoa himoinnut yötäpäivää sellaista smile-lävistystä ja tuntuukin,että pukkihan sen vois mulle vaikka sitten tuoda. *joo**joo**joo*kiltti pukki,pyydän*nauru**sydän*
blueangel

Posts: 328

#670 • • blueangel
Eilen laitoin neljännen tatskan.....*aplodit*
Avatar
#671 • • cathy Guest
Mulla on korvissa yhteensä kymmenen korua,sekä kielessä...
Korvaläväreitten hintoja en muista, mut kaipa ne on ihan hyvin parantunu, muutaman oon tehnyt itte.
.Kieleen maksoi muistaakseni 40e..ja hyvin parantu kans..

tatskoja on nilkassa ja yläselässä...Niillä on yhteisarvoa hurjat 15e, koska kaveri on tehnyt ne..Mitä luultavammin
liikkeessätehtynä olis ollut molemmat satasen kieppeillä...
haah..*iloinen*
Avatar
#672 • • nebula Guest
Kielilävistys löytyy ja korvan rustosta myös... Kielilävistys parani ilman mitään ongelmia, mutta korvan rusto tulehtui aikoinaan joksikin aikaa, tosin otin sen ampumalla joten se saattoi vaikuttaa. Vuodenvaihteen jälkeen olisi tarkoitus ottaa niskaan tatuointi ja ehkä jossain hamassa tulevaisuudessa myös joku toinen tatuointi jonnekin. Jossain vaiheessa sitten ehkä myös se nännilävistys...

Tytöillä tosi *sydän* ovat kieli- ja nännilävistykset. *joo**iloinen*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#673 • • Aziz Combat Fighter

nebula:
korvan rusto tulehtui aikoinaan joksikin aikaa, tosin otin sen ampumalla joten se saattoi vaikuttaa.



No totta helvetissä se tulehtuu jos sen ottaa ampumalla..
Avatar
#674 • • nebula Guest

Ana-5000:
---
No totta helvetissä se tulehtuu jos sen ottaa ampumalla..
---



Joo, mutta ei sitä silloin aikoinaan nuorena ja hölmönä ajatellut... Kun se oli niin halpakin ampumalla, niin sitä ajatteli että miksikäs ei... *nauru*

...Tosin siitä kerrasta viisastui sitten aika lailla.
Tanjiz

Posts: 370

#675 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Joo, elikkäs läväreitä löytyy kielestä, navasta ja tosta leuan yläpuolelta huulen alapuolelta... (ja nenä+korvan rusto..) Nenä on ainut, minkä oon ottanu ampumalla.. Se oliki mun eka ja siitä on siis aikaa jotain kahdeksan vuotta.. Muut on kyl otettu ihan siis ei-ampumalla....
Ja sit pari tatskaakin löytyy......

Tykkään itselläni ja muilla!!*slurps*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

HaPsULi

Posts: 170

#676 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
mulla on tossa onkohan se nyt lapaluun kohdalla sellanen kaverin piirtämä aurinko jonka keskellä on E kirjain koska nimenihän on Emmi...

smiley-lävistys löytyy ja se on ollut jo melkein 3 vuotta tuolla mun suussa...
korvassa mulla on sellasessa aika hassussa kohtaan lävistys... mitenhän sen selittäis??? vaikeeta... äh otan joskus kuvan ja laitan tänne...

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#677 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Onhan noita korvissa tällä hetkellä neljä, ollut viis.. ja kulmassa.. Lävistykset on jepujees!!!! *iloinen*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Peppi Pitkätossu

Posts: 143

#678 • • Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio
Tällä hetkellä kieli, napa ja kumpikin tragus, kuva oikeassa lavassa ja vasemmassa nilkassa. Olllut myös nenässä (taitaa olla ummessa?), ylähuulessa (just se "kauneuspilkku") ja nännissä. Nänni sattui, parani ja alkoi kasvamaan ulos, oli pakko ottaa pois, nenä alko olee joka toisella, vähän samoin kävi huulelle. Kuvista tykkään, nilkka oli todella kivulias tekovaihetta ajatellen, lapaa lähinnä kutitti ja minua hihitytti kun kuvaa tehtiin... Hassua... Ei enää lävistyksiä, kolmannen tatuoinnin haluan ottaa vielä joku päev.

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

Avatar
#679 • • Edited LizBleak Guest
Työt loppui torstaina ja saan viimein laittaa takaisin lävistykset :) Osa on mennyt harmi kyllä umpeen, koska en jaksanut avata niitä joka päivä. Kirteiset korut on ilkee työntää läpi, eli huuli pitää avata uudestaan... Todella ärsyttää, kun työn takia joutuu luopumaan osasta omaa tyyliä. Onneksi napalävistyksen sain pitää ja palautin jo 3 korua korviin*jiihaa* *pupu*
Pauliina

Posts: 40

#680 • • Pauliina
Mulla oli ja meinasin pyörtyy jo sillo kun näin sen piikin. Kielilävistystä harkittu jo kauan mut tatskan mä otan jalanpohjaa kesälomalla =)