TIEDOTE 30.3.2007 - Kevät tuo uuden ilmeen Rose Gardeniin!

57 posts, 3 pages, 20,496 views

sts

Posts: 7,969

#21 • • sts Sama pyynti aitta!
Jees kuullostaa tosi hyvältä.
samlainio

Posts: 1,264

#22 • • samlainio
rehellisesti sanottuna toi Rosiksen valkonen väri on kyllä NIIIN PERSEESTÄ!!! Ei sinne tanssilattianpuolelle tollasta väriä kuulu laittaa. Niinku WTF??
Strobocop

Posts: 161

#23 • • Strobocop Skenepoliisi
Kunhan se on edelleenkin sama kotoisa neukkubunkkerin näköinen peilipallohelvetti. Muuten viihtyvyys laskee alle nollan ja sillon hyytyy täysin.

Kaiholla Get your love-iltoja muistellen, ne oli hyviä aikoja ne.

--
Three strikes and you are out!

cube

Posts: 43

#25 • • cube
valkoisella tanssilattialla haettiin avaruutta ja raikkautta. Tosin lattia kylläkin maalataan vielä tummaksi, jolloin tila taas tummenee selkeästi. Valkoinen katto ja seinät myös tuovat esiin paremmin luolamaisuuden joka on mielestäni on koko rosen juttu. Valkoinen väri valittiin myös senkin takia kun valoihin ollaan panostettu niin paljon. Valkoinen tausta heijastaa hyvin ja valot pääsevät oikeuksiin. Mutta niille jotka kaipaavat lisää tummuutta niin valoilla sekin saadaan aikaiseksi, no worries!

Mitä ääneen tulee niin sitä ei olla edes vielä säädetty. Eli vaikka ääni on jo nyt mielestäni jo loistava, silti se tulee vielä paranemaan huomattavasti tulevien viikkojen aikana.

Myös pintaremppaa jatketaan taas päivinä jolloin ollaan kiinni, joten paikka uusiutuu ja siistiytyy lisää.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#26 • • Aziz Combat Fighter

samlainio, 6.4.2007 13:22:
rehellisesti sanottuna toi Rosiksen valkonen väri on kyllä NIIIN PERSEESTÄ!!! Ei sinne tanssilattianpuolelle tollasta väriä kuulu laittaa. Niinku WTF??



mä oon taas täysin vastakkaista mieltä, valkonen poistaa sitä ahdistavaa tunkkasuutta mikä siel aikasemmin oli ku katto osuu päähän ja on pimee ku saatanan peräaukossa.
jaywink

Posts: 1,668

#27 • • jaywink bass warrior
mua ei mitenkään hirveenä häirinnyt ne valkoiset seinät - jotain uutta muutoksessa. soundas edelleen pirun hyvältä (paremmalta?). toivottavasti tulee hyviä iltoja *piis*
Sam

Posts: 544

#28 • • Sam
Imho se valkoinen toimi pirun hyvin. Oli kyl pikkasen outo fiilis aluks ku tulin perjantaina mestoille. Mut kuten sanottua, toimii valojen kanssa pirun hyvin; nyt valot pääsevät oikeuksiinsa. Saundi toimi hyvin + bonusta siitä, että dj-kopissa ei tarvitse kuuroutua.
$

Posts: 1,802

#29 • • $ Destination weekend!
Ei ollut Rosen lauantaista enää oikein mitään vanhaa tallella. Porukkaa oli vähän ja musiikki (kuten olettaa saattaa) oli erilaista.

Vessoja on siistitty ja todella kaikki mikä oli ennen mustaa tai punaista on nyt valkoista, kuten myös tanssilattia.

Paikassa on kenties liikaa vanhaa jäljellä.
Palvelu oli toki hyvää ja ääni kohdallaan.
Unik

Posts: 4,117

#30 • • Unik
Rose valkoinen!? No huh, huh! Rehellisesti sanottuna kuulostaa aika pahalta. Jos valoihin panostettu niin vois kuvitella että tumma eli vanha look ois toiminut paremmin. Valkoinen ja valoisa ei kuulosta parhaalta mahdolliselta tavalta korostaa uusia valoja yms.
terraluna

Posts: 1,270

#31 • • terraluna Agentti
L.A.O.S:in bileissä oli ainakin tutun kuumaaja hikistä, siitä ei valittamista ja paikka kuulostikin hyvälle. Värityksen muuttumisesta: alkuillasta se valkea näytti karmeelta, on jotenkin halvan ja tyylittömän näköistä kun tollanen betoniseinä ja puulattia vedetään sairaalavalkosella, mut loppuillasta kun jengiä oli niin paljon, ei se valkea loistanu sieltä enää häiritsevästi läpi. Mun mielipide on kuitenkin se et jos kerran paikalle halutaan "uutta ilmettä" niin sen vois tehdä sit kunnolla, tällä hetkellä mesta on Rose, muttei kuitenkaan. Uutta visiota kehiin ja toimeksi! Musalinjauksen suhteen oon ilahtunu: hyvä jos paikka säilyy konemusa/klubi/dj-paikkana, eikä liity perusbaarien tympeään leiriin.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

cookie

Posts: 2

#32 • • cookie
mun mielestä valkoinen oli super hyvä! tosi freesi ja jotenkin uudehko. selkeesti toi avaruutta ja vei sen katonromahdus fiiliksen pois. HYVÄ HYVÄ! olin lauantaina rosessa ja fillis oli sika hyvä, jotenkin siellä viihtyi paremmin ja paikkahan oli täynnä, täydempi kuin moneen kuukauteen ja positiivista myös kun oli uutta porukkaa ja ei ollut enään niin miespainotteinen. jeeees....

jos sais parannusehdotuksia antaa niin mielestäni kannattais vaan mainostaa paikkaa lisää, edelleenkin on tunne ettei kaikki löydä perille ja myös ois kiva jos tanssilattiaa hieman tummennettaisiin vaik toisaalta on kivaa siellä nähdäkkin jotain muuta kuin omaa helmaa.

tsemppiä vaan vetäjille ja ens lauantaina uudestaan.......TOMI K ;) nice nice!
sts

Posts: 7,969

#33 • • sts Sama pyynti aitta!

Ana-5000, 10.4.2007 00:19:
mä oon taas täysin vastakkaista mieltä, valkonen poistaa sitä ahdistavaa tunkkasuutta mikä siel aikasemmin oli ku katto osuu päähän ja on pimee ku saatanan peräaukossa.



oon iha samaa mieltä, yks niistä syistä miksi välttelin rosista oli se liian ahdas, tunkkainen luolamaisuus. Nyt se on iha ok :).
Mar6

Posts: 2,178

#34 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Rose on aina ollu stadin viihtyisin ja hienoin bilepaikka parhaalla musiikkilinjauksella siitä asti kun ensimmäisen kerran kävi. Mulle :P Jännityksellä odotellaan mitä kaikkea tapahtuu *jiihaa*
Se valkoinen oli kyl jännä veto mutta ei se mitään, luolamaisuus ja "kylmällä tavalla lämmin" tunnelma on säilynyt.

--
-Where there is house there is a home-

cube

Posts: 43

#35 • • cube
Musiikkilinja Rose Gardenissa on selkeä. Deep House, Tech House, Minimal Tech, Techno ja Electro ovat CUBE iltojen kategoria. Tämän lisäksi Drum & Bass, Minimal Tech & Techno, Vocal House & Garage, Soul, Hip Hop, Funk, Disco, Electro & Power Pop ovat muiden iltojen teemat.
Turhaa on siis odottaa mitään kiksua tai trancea.

Rose Gardenissa myös tullaan taas näkemään enemmän huippu ulkomaalaisia artisteja, siitä esimerkkinä Martin Landsky, Cyantific, John Tejada ja Ed Rush. Myös paikallisten kaartia ollaan laajennettu entisestään ja esimerkiksi CUBEssa mm. nähdään Tomi K, Samuli Kemppi, Jay Lamar, Oded Peled, J. Kusti, Mr A, Lauri Soini, Smoodie, Rich Grandberg, Arash, Newhouse, 3rrd, Joe LE Bon, Ville Vähäsaari, Ekho, Sam Lainio, Chris, Kenth, jne jne....heidän lisäksi myös ulkomaalaisia vahvistuksia.
pirpeli

Posts: 5,533

#36 • • pirpeli

cube, 16.4.2007 20:51:
-korvakarkkia- <3



Siistii^_^

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

-Santtu-

Posts: 1,965

#37 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Unik,
15.4.2007 15:34:
Rose valkoinen!? No huh, huh! Rehellisesti sanottuna kuulostaa aika pahalta. Jos valoihin panostettu niin vois kuvitella että tumma eli vanha look ois toiminut paremmin. Valkoinen ja valoisa ei kuulosta parhaalta mahdolliselta tavalta korostaa uusia valoja yms.



En oo viel käyny tsekkaa mut mul on kans vähän huonot aavistukset tosta..tai mitä nyt sen perusteella mietin kun kaverit kuvaili. Noh, en ala tuomitsee ennen kun olen nähnyt. Mut sen takiahan rose oli just paras kun se oli hämynen luola*sydän* (ei siel mun mielestä pimeetä ollu)
Miks kaikki hyvä pitää aina pilata..
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#38 • • Edited Cosmic City Survivor

cookie, 16.4.2007 15:52:
mun mielestä valkoinen oli super hyvä! tosi freesi ja jotenkin uudehko. selkeesti toi avaruutta ja vei sen katonromahdus fiiliksen pois. HYVÄ HYVÄ! olin lauantaina rosessa ja fillis oli sika hyvä, jotenkin siellä viihtyi paremmin ja paikkahan oli täynnä, täydempi kuin moneen kuukauteen ja positiivista myös kun oli uutta porukkaa ja ei ollut enään niin miespainotteinen. jeeees....

jos sais parannusehdotuksia antaa niin mielestäni kannattais vaan mainostaa paikkaa lisää, edelleenkin on tunne ettei kaikki löydä perille ja myös ois kiva jos tanssilattiaa hieman tummennettaisiin vaik toisaalta on kivaa siellä nähdäkkin jotain muuta kuin omaa helmaa.

tsemppiä vaan vetäjille ja ens lauantaina uudestaan.......TOMI K ;) nice nice!




nice try:))
toma

Posts: 2,009

#39 • • toma Tototoototo

Lil Tony, 18.4.2007 07:37:
nice try:))


:D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac