TAPAHTUMA PERUTTU !!!!!! RUOSKA - Do u Think Ur HARDCORE? 13.4.2007 @

43 posts, 3 pages, 10,179 views

Adonis Hercules

Posts: 1,183

#21 • • Edited Adonis Hercules Hart + Zell

Rx, 12.3.2007 21:12:
---
JohnnyBash, 12.3.2007 21:07:
nustyle on hooceeta fucking assholet!! Wittu Rotterdam HC forever man.. kuka sitä yli kahtasataa pystyy/on kiinnostunut edes potkimaan.. sydäri tulee. DJ kavalkaadi näyttää kyllä kaikella kunnioituksella vähän hard dance osastolta taas :) Olisin suositellut lisäksi esim. Criss tai Minä Itse :D

---


no perkele. mää soitan hardcoree sitte *uros* (olettaen että se on järjestäjälle ok.,..



oujee :) Mä tykkään kyllä kovasti UKHC:sta.. ärsyttää lähinnä se et kun jengi höpöttää et ei oo hoocee jos ei oo kuuntelukelvotonta 200bpm+ kk-rätinää tms. Rotterdam svengaa kuin vanha mummo ja on taatusti hooceeta. HHC on vähän omituinen ilmiö :) mut välillä on pakko sitäkin kuunnella aina kun kerran pari vuodessa on hyvällä tuulella. Onhan mulla toi yks settikin tuolla jaossa ;)

edit: luulis olevan järkkärille ok kun mainostaa ruoskaa hooceeklubina
DJ Rx

Posts: 2,527

#22 • • DJ Rx FINRG Recordings

JohnnyBash, 12.3.2007 21:18:
---
Rx, 12.3.2007 21:12:
---
JohnnyBash, 12.3.2007 21:07:
nustyle on hooceeta fucking assholet!! Wittu Rotterdam HC forever man.. kuka sitä yli kahtasataa pystyy/on kiinnostunut edes potkimaan.. sydäri tulee. DJ kavalkaadi näyttää kyllä kaikella kunnioituksella vähän hard dance osastolta taas :) Olisin suositellut lisäksi esim. Criss tai Minä Itse :D

---


no perkele. mää soitan hardcoree sitte *uros* (olettaen että se on järjestäjälle ok.,..

---


oujee :) Mä tykkään kyllä kovasti UKHC:sta.. ärsyttää lähinnä se et kun jengi höpöttää et ei oo hoocee jos ei oo kuuntelukelvotonta 200bpm+ kk-rätinää tms. Rotterdam svengaa kuin vanha mummo ja on taatusti hooceeta. HHC on vähän omituinen ilmiö :) mut välillä on pakko sitäkin kuunnella aina kun kerran pari vuodessa on hyvällä tuulella. Onhan mulla toi yks settikin tuolla jaossa ;)

edit: luulis olevan järkkärille ok kun mainostaa ruoskaa hooceeklubina



ajattelin ihan hollanti nyrkkipanolla lähtä liikenteeseen ku edellisestä setistä on varmaan 4 vuotta aikaa... *pahis*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Adonis Hercules

Posts: 1,183

#23 • • Adonis Hercules Hart + Zell

Rx, 12.3.2007 21:23:
---
JohnnyBash, 12.3.2007 21:18:
---
Rx, 12.3.2007 21:12:
---
JohnnyBash, 12.3.2007 21:07:
nustyle on hooceeta fucking assholet!! Wittu Rotterdam HC forever man.. kuka sitä yli kahtasataa pystyy/on kiinnostunut edes potkimaan.. sydäri tulee. DJ kavalkaadi näyttää kyllä kaikella kunnioituksella vähän hard dance osastolta taas :) Olisin suositellut lisäksi esim. Criss tai Minä Itse :D

---


no perkele. mää soitan hardcoree sitte *uros* (olettaen että se on järjestäjälle ok.,..

---


oujee :) Mä tykkään kyllä kovasti UKHC:sta.. ärsyttää lähinnä se et kun jengi höpöttää et ei oo hoocee jos ei oo kuuntelukelvotonta 200bpm+ kk-rätinää tms. Rotterdam svengaa kuin vanha mummo ja on taatusti hooceeta. HHC on vähän omituinen ilmiö :) mut välillä on pakko sitäkin kuunnella aina kun kerran pari vuodessa on hyvällä tuulella. Onhan mulla toi yks settikin tuolla jaossa ;)

edit: luulis olevan järkkärille ok kun mainostaa ruoskaa hooceeklubina

---


ajattelin ihan hollanti nyrkkipanolla lähtä liikenteeseen ku edellisestä setistä on varmaan 4 vuotta aikaa... *pahis*



Niin arvelinkin. Oikein. Hollanti kunniaan stana. Miks kaikki tulee dissaa NL hooceeta.. ei voi tajuu.
Avatar
#24 • • astaroth Guest

JohnnyBash, 12.3.2007 21:30:
Niin arvelinkin. Oikein. Hollanti kunniaan stana. Miks kaikki tulee dissaa NL hooceeta.. ei voi tajuu.


ei vaan ole kaikkien juttu, ei voi mitään

tässä kulttuurissa kylläkin kaikki dissaavat toisiaan kiitettävän tasaisesti, että ei kukaan saa puhtaita papereita

mut hollanti on <3
Adonis Hercules

Posts: 1,183

#25 • • Adonis Hercules Hart + Zell

astaroth, 12.3.2007 21:37:
---
JohnnyBash, 12.3.2007 21:30:
Niin arvelinkin. Oikein. Hollanti kunniaan stana. Miks kaikki tulee dissaa NL hooceeta.. ei voi tajuu.

---

ei vaan ole kaikkien juttu, ei voi mitään <<-- kyllä voi, KYLLÄ VOI. .. VOIVOIVOI

tässä kulttuurissa kylläkin kaikki dissaavat toisiaan kiitettävän tasaisesti, että ei kukaan saa puhtaita papereita

mut hollanti on <3



Sä ootkin yks niitä harvoja, jotka pyörittää hollantisoundii... ihme kirous.. Sun viime miksis oli kamalasti tosi "kiksupohjasta", mut mukana pakolliset timantit kuten time machine ja choice vai mikä nyt oli.. Viddu ku sais ton omankin miksin joskus purkkiin.. mulla se eka jumpahtaa siinä alussa ja sit menee puhtaasti nustylee ja gabberii taas :) nustyle taitaa muuten olla jo 10 v. ... kohta jo iso poika. No one likes us, we don't care!
Teknojta

Posts: 1,031

#26 • • Edited Teknojta Shamancore Practitioner
Mulla ei oo mitää nustylee vastaan (oikeaa hc:ta sekin) ja darkcorekin ois aika jees (alle 200bpm sekin) *vink*
Yritän tarkastella hc:ta objektiivisesta näkökulmasta enkä Saksan, Hollannin, Ranskan tai muun vastaavan skenen tai tyylisuunnan. Sen verran korruptoitunut oon että hc tekno EI sisällä erillistä basslinea! Freeform tulee trancesta, HC tulee housesta.
Darkness

Posts: 518

#27 • • Darkness Spank~monkey
Eihän hc:ta tehdä ku hollanissa ja belgiassa kaikki muu on kiku trancee *pahis*

~Darkness~

--
There aint no party like an alcoholic party!

Ironraver1

Posts: 1,158

#28 • • Ironraver1 Housemotion
Hardstyle Mafia lisätty
Jusna666

Posts: 1,447

#29 • • Jusna666 Diablo

Ironraver1, 15.3.2007 12:38:
Hardstyle Mafia lisätty



Mahtavaa!! Aivan loistavaa!!

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

xl8r

Posts: 2,227

#30 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Ironraver1, 13.3.2007 08:13:
---
Rx, 12.3.2007 21:12:
---
JohnnyBash, 12.3.2007 21:07:
nustyle on hooceeta fucking assholet!! Wittu Rotterdam HC forever man.. kuka sitä yli kahtasataa pystyy/on kiinnostunut edes potkimaan.. sydäri tulee. DJ kavalkaadi näyttää kyllä kaikella kunnioituksella vähän hard dance osastolta taas :) Olisin suositellut lisäksi esim. Criss tai Minä Itse :D

---


no perkele. mää soitan hardcoree sitte *uros* (olettaen että se on järjestäjälle ok.,..

---


*pahis* PERMISSION GRANTED!!! *pahis*



Ei perkele hei... Ei mulla olis joka viikonloppu varaa lähetee jonnekkin bilettään... Tää Kyllä pitäis nähä...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#31 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE

JohnnyBash, 12.3.2007 21:07:
nustyle on hooceeta fucking assholet!! Wittu Rotterdam HC forever man.. kuka sitä yli kahtasataa pystyy/on kiinnostunut edes potkimaan.. sydäri tulee. DJ kavalkaadi näyttää kyllä kaikella kunnioituksella vähän hard dance osastolta taas :) Olisin suositellut lisäksi esim. Criss tai Minä Itse :D



minä ! 330bpm on aika kivaa :D

no mut.. mä tuun paikalle.. jos kerran luvataan hooceetä.. ja sitä vaan..

toivottavasti jätätte ne tylsät hardstyle levyt kotinne tai heittäkää vaik menee... paskaa paskaaaa





JOS OLIS KERRANKIN HC BILEET, eikä vaan puoliks...

onko se niin paljon pyydetty?

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Adonis Hercules

Posts: 1,183

#32 • • Adonis Hercules Hart + Zell

LilB, 17.3.2007 17:06:
---
JohnnyBash, 12.3.2007 21:07:
nustyle on hooceeta fucking assholet!! Wittu Rotterdam HC forever man.. kuka sitä yli kahtasataa pystyy/on kiinnostunut edes potkimaan.. sydäri tulee. DJ kavalkaadi näyttää kyllä kaikella kunnioituksella vähän hard dance osastolta taas :) Olisin suositellut lisäksi esim. Criss tai Minä Itse :D

---


minä ! 330bpm on aika kivaa :D

no mut.. mä tuun paikalle.. jos kerran luvataan hooceetä.. ja sitä vaan..

toivottavasti jätätte ne tylsät hardstyle levyt kotinne tai heittäkää vaik menee... paskaa paskaaaa





JOS OLIS KERRANKIN HC BILEET, eikä vaan puoliks...

onko se niin paljon pyydetty?



Gloria, Gloria, Hallelujah!!! ;)
Teknojta

Posts: 1,031

#33 • • Teknojta Shamancore Practitioner
Hardcorea kansalle niin jengi tamppaa hymy perseessä *nauru*
... ainakin osa *hih*
Ironraver1

Posts: 1,158

#34 • • Ironraver1 Housemotion
Vahvistus rapakon takaa lisätty RE-FORCE (EST) *pahis*
Ironraver1

Posts: 1,158

#35 • • Ironraver1 Housemotion
Infot lisätty
Snaggo

Posts: 1,147

#36 • • Snaggo ;__;
Holy Skanking! Hardstyle Mafia!*joo*
Pitääpä tosissaan jo ajatella sitä paikalle ilmestymistä.

--
bojoing.

Ironraver1

Posts: 1,158

#37 • • Ironraver1 Housemotion
Tapahtuma peruttu Ravintolan kanssa ilmenneiden erimielisyyksien takia.. Pahoittelemme
asiaa..
Snaggo

Posts: 1,147

#39 • • Snaggo ;__;

Ironraver1, 8.4.2007 13:35:
Tapahtuma peruttu Ravintolan kanssa ilmenneiden erimielisyyksien takia.. Pahoittelemme
asiaa..



Hei tää on aika perseest, btw. :F

--
bojoing.

Ironraver1

Posts: 1,158

#40 • • Ironraver1 Housemotion
Nämä on aina ikäviä asioita, varsinkin näillä varoitus ajoilla..
Ruoska palaa kyllä lähi kuukausina. "hieman" isommalla konseptilla *piis*
Nyt tämä setä menee tekemään itsemurhan.. *nyyh*