KONEMETSÄ - Open Air 2007 (Official) 6.7.2007 @

1,028 posts, 52 pages, 208,217 views

milla lehto

Posts: 583

#481 • • milla lehto
Soitan tälläkertaa junkkasetin lauantaina 21-22 Desert Stagella, ettei tule kenellekkään yllärinä ;)
inspector

Posts: 209

#482 • • inspector gadget

milla lehto, 6.7.2007 12:52:
Soitan tälläkertaa junkkasetin lauantaina 21-22 Desert Stagella, ettei tule kenellekkään yllärinä ;)



Täähän kuulostaa mielenkiintoiselta!

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

Anselmi

Posts: 2,578

#483 • • Anselmi And sell me

inspector, 6.7.2007 12:59:
---
milla lehto, 6.7.2007 12:52:
Soitan tälläkertaa junkkasetin lauantaina 21-22 Desert Stagella, ettei tule kenellekkään yllärinä ;)

---


Täähän kuulostaa mielenkiintoiselta!


:o tätä ei todellakaan tule unhoittaa, voisin lyödä vetoa et vaik olis kuinka paljon tanssinut tuohon mennessä niin tuolla jalka nousee*jiihaa*

--
sen pituinen se

Android

Posts: 3,908

#484 • • Android

MURAC, 6.7.2007 12:43:
ansroid/yallu ja muut jotka lainasitte plinkin tekstejäni,voisitteko poistaa lainaukset yleisen hyvän nimissä, poistin omat kirjoituksei plinkistä konemetsä topcista ja se kirjotus ei siinä kauaa kerinnyt olla



Poistettu.
Snaggo

Posts: 1,147

#485 • • Snaggo ;__;

milla lehto, 6.7.2007 12:52:
Soitan tälläkertaa junkkasetin lauantaina 21-22 Desert Stagella, ettei tule kenellekkään yllärinä ;)



*pökr*!

--
bojoing.

artturi

Posts: 446

#486 • • artturi
vähän mä oon sekasin
Mark

Posts: 7,311

#487 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Android, 6.7.2007 13:18:
---
MURAC, 6.7.2007 12:43:
ansroid/yallu ja muut jotka lainasitte plinkin tekstejäni,voisitteko poistaa lainaukset yleisen hyvän nimissä, poistin omat kirjoituksei plinkistä konemetsä topcista ja se kirjotus ei siinä kauaa kerinnyt olla

---


Poistettu.



same here.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

tomii

Posts: 3,594

#488 • • tomii kallion herttua

milla lehto, 6.7.2007 12:52:
Soitan tälläkertaa junkkasetin lauantaina 21-22 Desert Stagella, ettei tule kenellekkään yllärinä ;)



AR-VOS-TAN !!! *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

Kukkei

Posts: 48

#489 • • Kukkei Sekai

Sensuurikalastaja, 6.7.2007 11:39:
Viimeiset tunnit yritetty sählätä jotain millä varmistaa telttojen kuivana pysyminen mikäli sataa, nyt on sit 3*5m pressukatos härdelli ala ylöjärvi valmis :D sit kun viel joku jaksais kantaa sen sinne, ja se pysyis pystyssäkin ^^ Noh, jeesusteipillä jos ei muuten onnaa...



Me päädyttiin ottamaan mukaan pyykkipoikia pressunpitimiksi. Ja narua, että saa kattolampun telttaan.. *hih*

--
Mä oon duunis täällä

pdo

Posts: 75

#490 • • pdo
Lähtö tapahtuu NYT!
Mellu-

Posts: 4,006

#491 • • Mellu-
Jospa alkais viemään autoon noita kamoja *joo* Saas nähä miten täydeksi runtataan toi rellu..heh ja ihmiset viel lisäks ni kuski nää varmaa yhtään mitään :D jepsis jepsis.. Iltaa ja yötä odotellessa *sydän* ja pakko käydä katsastaa milla lehto et onks se viel yhtä nätti ku viimeki vuonna *plur* ja jamittaa tietty kans ^__^

hiih.. täpitäpitäpitäpi *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

checki

Posts: 683

#492 • • checki
Mistäs päin Kiasmaa tuo linja-auto lähtee!? Onko tietoa?

--
Ämpäriin ei huku.

leenuliinu

Posts: 1,022

#493 • • leenuliinu Kenen kaveri

checki, 6.7.2007 14:30:
Mistäs päin Kiasmaa tuo linja-auto lähtee!? Onko tietoa?



"Kakkoskerroksen aulasta."

Eiköhän nuo aina siitä Mannerheimintien kupeesta Kiasman edestä lähde. :)

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Avatar
#497 • • niomic Guest

Hyzenthlay, 5.7.2007 23:13:
hmm... haittaakohan, että ostin salmaria _lasipullossa_? vai pitääkö se kaataa muovipulloon? *ding*



Noh, vaikka eivät tarkistaisi, niin itse kyllä arvostaisin, jos näkisit sen vaivan että siirrät muovipulloon. Itse teen viinoilleni samalla tavalla, koska en halua vahingossakaan kylvää mitään lasinsiruja luontoon / teltta-alueelle. Valitettavasti en voi luottaa kaikkien toimivan samoin, joten pitää olla silmä tarkkana tai sandaalit jalas koko ajan :/
Mellu-

Posts: 4,006

#498 • • Mellu-

niomic, 6.7.2007 14:54:
---
Hyzenthlay, 5.7.2007 23:13:
hmm... haittaakohan, että ostin salmaria _lasipullossa_? vai pitääkö se kaataa muovipulloon? *ding*

---


Noh, vaikka eivät tarkistaisi, niin itse kyllä arvostaisin, jos näkisit sen vaivan että siirrät muovipulloon. Itse teen viinoilleni samalla tavalla, koska en halua vahingossakaan kylvää mitään lasinsiruja luontoon / teltta-alueelle. Valitettavasti en voi luottaa kaikkien toimivan samoin, joten pitää olla silmä tarkkana tai sandaalit jalas koko ajan :/


meil o aina kaikki pysynyt kyl ehjinä *ding* ja omat roskikset teltassa jne.hylsytki pyritty kasaa samaan pussukkaan ettei kauheesti tarvii sit niitä metsästää ja rikkoutumisvaarakin pienenee huomattavasti.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Forcer

Posts: 162

#499 • • Edited Forcer Separi

jf, 6.7.2007 01:47:
---

Hmm, siis kello 18:00 esimerkiksi Tampereelta lähtee bussi kun virallisilla sivuilla ajaksi ilmoitetaan "Fri. 7pm - Sun. 2pm." eli kello 19:00. Ota näistä sitten selvää.



Tää olis kyl ihan kiva tietää kans, ettei oo sit siellä tuntia liian aikasin tai myöhässä

Edit: klo 19:00 lähtee Keskustorilta, varmistettu soittamalla
PsychedeliCa

Posts: 167

#500 • • PsychedeliCa Let the cosmos inside you be happy and free
prkle ku en pääse *nyyh* ... odotin niin kovast ja kaikki meni päi ***** =//
..no ehkä sit ens vuonna jos natsaa *nauru*...
..pidäkää hauskaa ihmiset munkin puolest *jiihaa**nauru*