Suuri nukkumisasento-keskustelu

73 posts, 4 pages, 26,415 views

Chatte

Posts: 4,085

#41 • • Chatte Team Teknolipat :)

Aycan, 3.3.2007 11:37:
selällään, kädet ristissä vatsan päällä..vähän niinku ruumis!!! *pepsodent**iloinen*


Janisa, 3.3.2007 18:35:
Ei kukaan voi oikeesti nukkua tommosessa asennossa... *tirsk*


Minun iskäkin nukkuu aina noin.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Miss Annie

Posts: 57

#42 • • Miss Annie

larzizi, 4.3.2007 15:19:
Tykkään yli kaiken nukkua niin, että on toinen jalka toisen päällä (jos siis on toinen vieressä ;D). Eli siis kyljellään ja päällä oleva jalka toisen päälle.



En pystyis nukahtaa jos jonkun jalka olis mun päällä! Aina kun alan nukkumaan siirrän tyynyn pois ja nukun vasten patjaa mahallani (tyynyn kanssa kaularanka ei ole suorassa) superman-asennossa tai molemmat jalat suorassa ja molemmat kädet kylkien suuntaisesti suorassa. Näytän ihan joltain tikku-ukolta *nauru* Kaverit on nauranu tälle asennolle.

Yön aikana otan tyynyn takaisin välillä ja nukun kyljillä ja selällään. Koirat ovat kainalossa ja jaloissa vuorotellen. Joskus käsivarsi on imelkein "vääntynyt sijoiltaan" kainalokoirani takia.
MissKoo

Posts: 1,289

#43 • • MissKoo
Mä nukun vatsalleni, joka ei ole välttämättä paras asento, koska tulee järkyttävät silmäpussit ja tyynyn kuva feissiin *nauru* En pysty nukkumaan jos joku hengittää mun naaman päälle tai kuumottaa vieressä, vaan pitää saada nukkua rauhassa.

Sillon kun omistin vielä kissoja, oli friikkiä kun kumpikin halusi nukkua vieressä, toinen rinnan päällä ja toinen pään vieressä. Jos käänsi kylkeä alkoi kumpikin kissa kehräämään tai nuolemaan karhealla kielellä nenänpäätä tai korvaa.. mutta jooh, vähän off topiccia *pepsodent*
larzizi

Posts: 1,661

#44 • • larzizi

Miss Annie, 18.8.2007 17:33:
molemmat jalat suorassa ja molemmat kädet kylkien suuntaisesti suorassa. Näytän ihan joltain tikku-ukolta *nauru*



En IKINÄ pystyisi nukkumaan täysin suorassa linjassa :| Pakko olla aina jokin raaja venytetty johonkin ilmansuuntaan *hih*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

SyndroDome

Posts: 1,103

#45 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Asento kait vaihtelee aika paljon, mut kädet pitää aina olla tyynyn alla *joo* ainakin nukkumaan alkaessa. Yön aikana ne sit varmaan aina höntyilee millon missäkin *hihu*

--
Life is full of choises.

tiiplis

Posts: 1,043

#46 • • tiiplis also available in sober
Kyljellään ja mahallaan välimaastossa, toinen jalka suorana ja toinen koukussa, suoran jalan puoleinen käsi korvan kohdalla koukussa tyynyn alla, koukussa olevan jalan puoleinen käsi koukussa leukaa vasten niin että nyrkki on tyynyn alla. Peiton käärylöin koukussa olevan jalan ja etummaisen käden tueksi, silloin voi olla hiukan enemmän kyljellään eikä pään tyynyssä pitäminen rasita niskaa niin paljon. Tai siis tää on nukahtamisasento, varmaan muitakin variaatioita löytyy yön mittaan...

--
italia litania nainati lailati

Chatte

Posts: 4,085

#47 • • Chatte Team Teknolipat :)
Voin nukkua missä asennossa vaan: seisoen, istuen, maaten, joku alla tai päällä. Asennosta viis, kunhan saan nukkua.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#48 • • Annakins Guest
Selällään tai kyljellään. Joskus selällään niin, et käsi pään päälle heitettynä <3
sadesola

Posts: 409

#49 • • sadesola Kettu mikä kettu
Epätasainen maasto ja
pikkulapsenlepoasento
ovat loistava yhdistelmä.

Pää on kääntynyt sivulle yhdessä
käden kanssa, rintakehä on auki ja
poski vasten toisen olkapäätä/tyynyä,
vatsa vasten sänkyä.

i_o
_I\
i i_

Epätasainen maasto saadaan aikaisesti
röhnöttämällä puoliksi toisen ihmisen,
kasatun peiton tai ison tyynyn päällä.

--
KABOOM!

*Anna*

Posts: 181

#51 • • *Anna* Fantastic House wife

sadesola, 19.8.2007 19:10:
Epätasainen maasto ja
pikkulapsenlepoasento
ovat loistava yhdistelmä.

Pää on kääntynyt sivulle yhdessä
käden kanssa, rintakehä on auki ja
poski vasten toisen olkapäätä/tyynyä,
vatsa vasten sänkyä.

i_o
_I
i i_

Epätasainen maasto saadaan aikaisesti
röhnöttämällä puoliksi toisen ihmisen,
kasatun peiton tai ison tyynyn päällä.



Kannatetaan! *joo* P.s. hienosti havainnoillistettu. *nauru*
AdonisHercules

Posts: 596

#52 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
En voisi kuvitella muuta asentoa missä nukahtaisn yhtä hyvin kuin mahallani, toinen käsi tyynyn alla. Sitten kun olen nukahtanut, niin asento tuntuu muuttuvan aika paljon. Koska lakana on aina aivan sekaisn kun herään *hih*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

aaaaaaaa

Posts: 178

#53 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Yleensä kyljellään alempi jalka suorana ja ylempi koukussa ja kummatkin kädet posken alla niiku kaikis piirretyis. Tosin muistan ehkä tyyliin 4 yötä et oisin nukkunu yksin viime aikoina kun on yleensä 90 kg lihaa vieressä. Sillon lusikka-asento tai sit mä oon kyljellään kainalossa. Parhautta*pihkassa*Nukkuminen on ihan sairaan siistii*hih*

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

Freja

Posts: 8,774

#54 • • Freja Sihteeri
Kainalossa.

Tai si vaa iha normisti selälläni. Tai kyljellä. Riippuu vähäsen.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Bio

Posts: 4,429

#55 • • Bio The Bullies / Pinky
Mulla on aina tietty rituaali kun meen nukkumaan. Aluks makailen seliinmakuulla n. 15-30min ja sitten kun alkaa tuntua et alkaa nukuttaa ni sit käännyn oikealle kyljelle. Jos satun nukahtamaan seliinmakuulla niin näen takuuvarmasti painajaista ja muuten yleensä kun näen painajaista niin herään aina seliinmakuulta. Kumma homma.
Jos tuun kotiin kännäilemästä niin silloin mulla menee about 1,5-2 sek kun nukahdan ja asento voi olla mikä vaan :D
gr

Posts: 1,116

#56 • • gr Hu-hu
uusin lemppari on kyl oikee käsi tyynyn alla, sit pää tyynyn ja hauiksen muodostamaan kuoppaan lepäilee jaa vasen käsi sit vaa taaksepäin suoraks kylkee pitkin *sydän*
alphamagic

Posts: 3,628

#57 • • alphamagic
Mahallaan oikee käsi pään ja tyynyn alla ja tottakai tyyny toisessa kainalossa rutistettavana *sydän*
Ja niitä pitää olla molemmilla puolilla et on aina halittavaa kun kääntää kylkee *hihu*
Hiih kohta nukkumaan *haukottel*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Chadonna

Posts: 152

#58 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.
nukun mielelläni oikealla kyljelläni, vasen jalka sillee koukussa mielellään tyynyn päällä. se on hyvä asento nukahtaa. Eli tavallaa puoliksi mahallaa, ja mielellää vielä tyyny rutistettavana käsillä. Eli kolme tyynyä vähintään pitää olla, tai mies.

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

wammi

Posts: 627

#59 • • wammi
itse asiassa mikä tahansa asento kelpais just nyt.
Jinx

Posts: 2,615

#60 • • Jinx Superfeminine
Selällään tai kyljellään.

--
Pyllykkä