HYTKY :ATK 10.3.2007 @ Helsinki

92 posts, 5 pages, 8,862 views

Avatar
#61 • • astaroth Guest
rules, mitä muistikuvat nyt on :P

kiitos
Amanita

Posts: 93

#63 • • Amanita
Aivan loistavaa. Tekno rulas ja wanhaa trancea oli hienoa kuulla bileissä.

Aum namah shivaya.
jaywink

Posts: 1,668

#64 • • jaywink bass warrior
hianot kemut, props hytky posse!

+dekot
+saku-beer
+pirteä henkilökunta
+ihana pimeys
+tykittävät strobot <3
+kivoi ihmisii mestoil

-savuinen röökihuone, mutta ainakin oli sellainen :D
uniqe

Posts: 397

#65 • • uniqe suski
Näistähän kommenteista tulee ihan sanattomaksi!
Kiitos kaikille jotka tulitte paikalle tai muuten supporttasitte! Paljon tuli tosiaan nähtyä vaivaa decojen eteen, joten on miellyttävää kuull että juhlakansan silmiä hivelyttävästi miellytti! Tosiaan oli aika erilainen konsepti, ja ei varmaan kaikki tiennyt koko homman nimeä ennenkuin bileissä, mutta homma tykitti kuin hai laivan silmää!

Junkkasetin aikana oli pieniä tekniikka onglemia, mutta ne aika vähäisiä, eivätkä sitten kuuluneet myöhemmissä seteissä ollenkaan. Oli dj:llekkin jännittävää kun yleisöä ei nähnyt ollenkaan, mutta huudot ja kiljahdukset tais kertoa enemmän kuin näky. Aika jännää silti että porukka tanssi kaikki robotille päin -niinkuin yleensä dj:lle. Tosin minkäs sille mahtoi kun robotti käski ja liha todellakin totteli. !

Ihanimpia kommentteja bileistä oli aamulla kun pilkku oli jo kauan sitten tullut, että 'ai täältä pitää lähteä jo poiskin'.

*plur* potenssiin miljoona.
Kiitos kaikille!
Avatar
#66 • • astaroth Guest
täytyy kyllä antaa vielä erityismaininta dekotuksesta.

todella teemaan istuvaa, 10 points :)
koo

Posts: 379

#67 • • koo
Kaikissa Hytkyn bileissä, joissa on tullut käytyä olen viihtynyt eivätkä nämäkään kekkerit olleet poikkeus. Mä kuitenkin olen kärttyisä akka, ja mua ahdisti ne strobot aikalailla. Mä en tajua miksi niitä pitää olla niin paljon, miksi ne pitää suunnata suoraan yleisöön joka puolelta ja miksi kaikki muut valot sammutetaan strobovälkehdinnän ajaksi. Jossain vaiheessa tuli melkoisen huono olo ja piti siirtyä tanssilattialta pois. Muutoin ilta oli kerrassaan mukava, harmi kun ei voitu olla loppuun asti.

--
Backstagella on paratiisi.

seilori

Posts: 482

#68 • • seilori
Tilan ahtaus (mataluus) ja pimeys tosiaan loivat tunnelmaa, mutta toisaalta koin ne varsin uuvuttavina. Myös idea dj:n piilottamisesta oli toimiva, mutta ei ehkä itselleni se sopivin. "DJ-robotin silmä-skriinit" toimivat kyllä hyvin, ja esitettäväksi materiaaliksi olikin löytynyt sopivanlaisia yksinkertaisia tehosteita.

Itse tykkään tanssia hieman valoisammassa paikassa, missä voi katsella edessään hyvin valaistuja kiinnekohtia, kuten dj-pöytää tai jotain muuta. En kai sitten ole riittävän ug tällaisiin tapahtumiin, mutta ok vaihtelua tuo kuitenkin oli. Oma fiilis ei ollut ehkä illan alkaessakaan ihan korkeimmillaan, joten koko bileet menivät vähän alakuloisissa tunnelmissa.

Vanhaakin tietotekniikka-krääsää mielellään "varalle" haalivana tyyppinä hirvitti muuten jotkut dekotukset ;)
sapeli

Posts: 11,768

#69 • • sapeli jokukukamikä?

koo, 12.3.2007 09:30:
Kaikissa Hytkyn bileissä, joissa on tullut käytyä olen viihtynyt eivätkä nämäkään kekkerit olleet poikkeus. Mä kuitenkin olen kärttyisä akka, ja mua ahdisti ne strobot aikalailla. Mä en tajua miksi niitä pitää olla niin paljon, miksi ne pitää suunnata suoraan yleisöön joka puolelta ja miksi kaikki muut valot sammutetaan strobovälkehdinnän ajaksi.



Tästä olin itekin kahta mieltä - toisaalta strobot toimii just parhaiten ja hienoiten jos muita valoja ei oo samaan aikaan päällä, ja täällä pitkästä aikaa strobot toimi just niin hienosti ku niiden pitäiskin - mut se on myös totta että ne kävi silmiin, erityisesti silloin kun ei itse ollut tanssimassa...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Karski

Posts: 6,049

#70 • • Karski Pomon kätyri
Pimeys ja strobothan ne muutoin rules, mut se baaritiskin
viereinen strbo oli kyl vähän hasardi välillä :D

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Lyylikki

Posts: 2,975

#71 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mulla ei varmaan oo kaikki palikat paikallaan, kun mä vaan nautin siitä stobojen mäiskeestä. Tulee aina ensimmäiset kekkeruusit mieleen, joissa tunnelmasta huolehti muutama uv-putki ja pari stroboa. Ehkä jäi jopa jokunen tuttu huomaamatta, jos ei runkorakenteesta tunnistanut, mutta no big deal.

Tanssimaan en yksinkertaisesti kyennyt, koska alla oli aika rankka viikko. Nyt edelleen kurkku kipeänä ja kädet kyynärpäitä myöden ristissä, että en tule kipeäksi.
Individual

Posts: 10,942

#72 • • Individual HYPNO!
Meikäläinen on ollut aiemmin sillä kannalla, että mitä enemmän stroboa, niin sen parempi, mutta nyt alkanut kyllä kallistumaan siihen suuntaan, että niiden hillitty ja oikeisiin kohtiin sijoitettu käyttö on miellyttävämpi kuin sellainen joka pahimmillaan hetkeksi pistää ihmisen miltei sokeaksi. Aika ajoin tanssitilassa se valaisu oli jees, mutta välillä taas ei niinkään. Tunnelmaa se toki loi ja ei siinä mitään, mutta maybe it´s just me.
Unik

Posts: 4,117

#73 • • Unik
Kiitos ja anteeksi.
Amanita

Posts: 93

#75 • • Amanita
Täytyy minunkin vielä hehkuttaa sitä pimeyttä. Tämmöistä kaipaan bileisiin. Ei kymmenittäin tanssilattiaa halkovia minuutin välein silmiin osuvia liikkuvia valoja vaan pimeää huonetta, savua ja stroboa.

Okei, strobon kirkkaus ois voinu olla jokseenkin vähäisempi
Claquesous

Posts: 3,206

#76 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Meitsi diggas ajoittaisesta sokeudesta ja eteerisestä savusta. Kaljakin oli halpaa. Siis hyvät bileet.

--
32. of December

maiu

Posts: 328

#77 • • maiu ..miau..
Olipas kivaa kyllä! ..ihmeen paljon kaikkia ikivanhoja ja uusia tuttuja!.. tosin vähän se pimeys mua kyllä haittas kun ei meinannu oikeen nähdä mitään ja (täälläkin) sitten törmäilin kohtuuttoman paljon ihmisiin, anteeksi siitä!

hianot dekot, hyvää musiikkia ja lepposaa kaikinpuolin, KIITOS!!!

--
sitä saa, mitä tilaa

$

Posts: 1,802

#78 • • $ Destination weekend!
Kiitokset kinkereistä!

Dekot olivat aivan omaa luokkaansa kuten myös alkupuolen musiikki. Tonnikalapizzaa meni useampi slaissi kuten myös kyytijuomaa.

Se röökikoppi on saleen salainen suunnitelma lopettaa ihmisten tupakointi.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#79 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Oli mukava bileet *iloinen* tekno maistui, mutta junkan aikana tuli istuttua kun en osaa sitä tanssia *blush* Dekotukset oli hienot ja huomasin et mullahan olis sellanen dekoks sopiva kone tos huoneen lattialla *nauru* Ainoo miinus ehkä siitä, että jonotin jossain vaiheessa ihan älyttömän pitkään ja nääntyneenä baaritiskille. En ihan janoon kuollu, mut melkein kuitenkin. Pizzoista kyl plussat :) Strobot + pimeys on kyllä kiva yhdistelmä, mutta vaikeutti aika paljon ihmisten tunnistamista!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Sepistö

Posts: 621

#80 • • Sepistö eläin saalistaja

$, 13.3.2007 14:33:
Se röökikoppi on saleen salainen suunnitelma lopettaa ihmisten tupakointi.



nyt olis varmaan hyvä aika. eikös kesällä tule lain mukaan jokaiseen baariin joko röökikoppi tai tupakointikielto.