Aattona baariin?!?!

68 posts, 4 pages, 24,278 views

laite

Posts: 2,994

#1 • • laite MastahWankah
Ai jai jai! Lahjat on syöty ja kinkku juotu ja nyt pitäis keksiä viihdykettä ettei tarttis yksin kököttää himassa. Eli minne pitäis Turussa mennä? Lynissä olis sinkkukinkkumenoa ja Forte & The Club on kuulemma myöskin auki, mutta onko joku lähdössä johonkin noista örveltämään? Ja kelpaako örvellysseura?!! *lmao*
ella_

Posts: 1,329

#3 • • ella_
ei todellakaan.

--
Elementary, my dear.

laite

Posts: 2,994

#5 • • laite MastahWankah
Niin no, onhan tääkin tietysti vaihtoehto että irkkaa yksin himassa ja juo viunaa kun vituttaa? :P
René Patrick

Posts: 826

#6 • • René Patrick
Joo, ei ole joulu ikinä ollut mulle mikään juomajuhla..
Kimbou

Posts: 608

#7 • • Kimbou
tottakai....*ding*

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Worin

Posts: 526

#8 • • Worin
Oon aika monet kerrat ollu jouluna baarissa, mitä sitä muutakaan kun se ei oo mulla lapsuusajan jälkeen merkannu muuta kun lahjojen jakamista ja ittensä tukkeeseen vetämistä.
Chainboy

Posts: 363

#9 • • Chainboy
mä oon ollut hesassa ainakin kolmena jouluna baarissa meno on ollut mitä mahtavin kavereiden kanssa jotka jää tänne eikä lähde minnekkään *plur* enkä sitä häpeä, olen päivällä käynyt jo sukuloimassa ja syömässä jne...

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

Fornarina

Posts: 283

#10 • • Fornarina
Mää oisin muuten messis, mut hevonenki on ottanu glögii, ei pysty ratsastaa nuin kauas. *hmph*
*mikähevonen,mitävittua* *känni*
laite

Posts: 2,994

#12 • • laite MastahWankah

Fornarina, 24.12.2006 21:51:
Mää oisin muuten messis, mut hevonenki on ottanu glögii, ei pysty ratsastaa nuin kauas. *hmph*
*mikähevonen,mitävittua* *känni*


Tyyylsä, tää topikki meni sitäpaitsi hieman jo ei-ajankohtaiseksi: duunikaveri pirautteli et jos lähdetään sen ja sen serkkupojan kanssa jossain pubissa istahtamaan ja parannetaan samalla hieman maailmaa. Kyl tää näinkin menee :)

Kiitos vastauksista! ;D
Fornarina

Posts: 283

#13 • • Fornarina

laite, 24.12.2006 22:23:
---
Fornarina, 24.12.2006 21:51:
--

---

Tyyylsä, tää topikki meni sitäpaitsi hieman jo ei-ajankohtaiseksi: duunikaveri pirautteli et jos lähdetään sen ja sen serkkupojan kanssa jossain pubissa istahtamaan ja parannetaan samalla hieman maailmaa. Kyl tää näinkin menee :)

Kiitos vastauksista! ;D



Ei muuta ku Have Fun! *känni*
Tarsu

Posts: 2,449

#15 • • Tarsu
hell yeah, yksinäisten miesten oluelle illalla :)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Mar6

Posts: 2,178

#16 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Kuka menee kuka ei, viime jouluna tuli oltua ihan bileissä mut nyt ei oo mitään kiinnostavaa kun jouluaatto on sunnuntai. Ei kaikki usko jeesukseen eikä edes vietä erikoisesti joulua joten pakkoko sitä on virsiä laulaa ja raamattua lukea tai katsoa telkkarista joulukalenteria, sitäpaitsi päivällä voi käydä syömässä kinkut ja lähteä jonnekin, onhan frendejäkin kiva nähdä.

--
-Where there is house there is a home-

vanhus

Posts: 889

#17 • • vanhus
ei joulu ole paarissa istumisen aikaa sitä vietetään ihan muissa merkeissä*joo*
Marjo

Posts: 1,796

#18 • • Marjo pupuTupuna
Jokainen viettää joulua tyylillään. Turha ruveta sanomaan, mikä tapa on se oikea. Kaikille se ei kuitenkaan merkitse samaa. *hymy*
Worin

Posts: 526

#20 • • Worin

Mar6, 24.12.2006 23:15:
Kuka menee kuka ei, viime jouluna tuli oltua ihan bileissä mut nyt ei oo mitään kiinnostavaa kun jouluaatto on sunnuntai. Ei kaikki usko jeesukseen eikä edes vietä erikoisesti joulua joten pakkoko sitä on virsiä laulaa ja raamattua lukea tai katsoa telkkarista joulukalenteria, sitäpaitsi päivällä voi käydä syömässä kinkut ja lähteä jonnekin, onhan frendejäkin kiva nähdä.



Jep siskon äijä soittaa urkuja kirkossa lisätöinä, en tiedä miten uskovainen on, mut vaikka monta kertaa pyydettiin niin ei kirkkoon jaksa mennä kuuntelee aikuisten satuja. Vastikään olin mummon hautajaisissa ja kannoin arkkua. Mun mielestä koko tunnelman pilas se jeesustelu joka siinä jossain vaiheessa alko, siinä vaiheessa itse henkilö (mummo) menetti merkityksensä ja loppu oli aikuisten satuja. Seuraavaksi tuli sitten jatkot seurakuntatalolla ja parempi ettei niistä sanota mitään.

Joka kerta kun on pakko mennä kirkkoon tuntuu aina vaan uskomattomalta, että jengi uskoo niin aikuisten oikeesti ihme satuolentoihin.