CLUB LASERPOINT / Round 5 13.1.2007 @ Helsinki

99 posts, 5 pages, 16,319 views

inneah

Posts: 704

#41 • • inneah ...Trust no one...
Mäki olin täällä :DDD

oli kivaa, tytöt oli humalassa,tanssin myös \o/

--
nahkalakanat

murhis

Posts: 152

#42 • • murhis team hullut
Muksat kinkerit! *jiihaa* Pilkun huipennus oli paras, mitä nyt Hra. Järjestyksenvalvoja pisti vähän kapuloita rattaisii, sniff... n. 3:33 kohdalla ei enää voinut muka soittaa yhtä(1) biisiä lisää. *uuh* No, lait on lakeja... Kyl muaki *ituttais olla järkkärinä. *nauru*
katjastina

Posts: 398

#43 • • katjastina magnets and miracles
Alusta loppuun ihanaa. Musiikki toimi ja muutenki yhtä hauskaa ku aina kiitos kaikkien hullunihanien ihmisten. Musiikki oli siis ihanaa ja loistava se uus koroke djkopin edessä. Kaikki halukkaat pääsi ihalemaan miten ihanasti ihmiset tanssiI!!!*plur**ökkö**plur* kIITOS KAIKILLE=D
KooKie

Posts: 4,338

#44 • • KooKie aka. Petress Pan
Mä myönnän olevani aivan helvetin tyhmä - lähteä nyt bilettämään väsyneenä ja flunssan ollessa pahimmillaan. Mutta sitä mä en väitä, että tämä olisi ollut virhe! Oli ihanaa nähdä niin paljon tuttuja ja mukavia uusia porukoita saman katon alla - oon pahoillani siitä, etten pystynyt loppuillasta enää edes kunnolla moikkaamaan, kun kurkkuun sattui niin perkeleesti. (Mulla on nyt sellainen shemale -puhelintyttöääni, mutta oon onnellinen, notta pystyn puhumaan ollenkaan. :D)

Deniksen setin maku vaihteli noin pitkän setin aikana useaan otteeseen, mutta päällimmäisenä jäi hyvä fiilis. Vaikka mä sanoin, etten tanssisi täällä, koska mun kunto on tän flunssan takia nollilla, niin öööö... TYHMÄ.

Tyhmä - mutta onnellinen. Kyllä taas hymyilytti ja jaksaa tänään aivan varmasti hymyillä töissä koko päivän, vaikka yöunet nyt olivat mitä olivat ja kunto on paskin mahdollinen. Bileet jatkuvat päässäni. *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Snaggo

Posts: 1,147

#45 • • Snaggo ;__;
Hmmmm. Musiikillisesti nää oli ihan väärät bileet mulle. Mut menoa näytti riittävän, hauskaa oli niin kauan kuin jaksoi. Alakerran teknot(?) oli kivan kuulloisia.
Tinnitus näköjään voimistui näiden jälkeen :F

--
bojoing.

sts

Posts: 7,969

#46 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
Jotai meni vikaan, mut onnistuttii raahaa tanssilattialle.
FS

Posts: 414

#47 • • Edited FS
Just hyvät.. ei ees soinu kovaa, paitsi kotona sitten korvissa.
Hienot, mut joo, harkitsen hartaasti kun päätätn mennä ydinkeskustan yöelämään, töö tee klaab... Perus massa tanssilattialla, odotukset oli muuta. Laukka oli jees :)))

edit: Mutta siis nää oli just *plur* ja ympärillä tanssivat olikin *pihkassa*

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

Duukkis

Posts: 627

#48 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Nää oli parhaat housebileet ikinä! En oo tosin kovin monen house-DJ:n soitantaa kuullut. Meininki oli vielä ehkä 18.11.2006 Club Laserpointia parempi. *aplodit* Tunnelma oli katossa, ja siellä vasta kuuma olikin *hikoil* (korokkeella). Voisin ehkä ostaakin jotkut kappaleet, joita soitettiin, jos vaan tietäisin niiden nimet. Hyvää syntymäpäivää D.N.A:lle!
Mai

Posts: 374

#50 • • Mai Villikisu
Oi, oli kyllä aivan ihana ilta!*sydän* Mahtavaa musiikkia ja oli hauskaa!!!*jiihaa**plur*
OverDose

Posts: 1,714

#51 • • OverDose Team Emmätajuu
Komppaan! *joo*

*tanssittel* Hauskaa oli ja musa oli varsin messevää *jiihaa*

--
Once Upon a Time...

Tupe-san

Posts: 447

#52 • • Edited Tupe-san
oli kiva meno (: kiitos setistä ja onnea synttärisankarille *hihu*

--
No Reality

kovas

Posts: 1,522

#53 • • kovas Kristo
Alakerrassa oli sen verran kivaa ja hyvää musiikkia, et kävin ylhääl vaan kerran. Lisää teknoo!<3

Kiitokset Tuukalle.
Crazybattery

Posts: 782

#54 • • Crazybattery Fruor ergo sum
kiitos ja anteeks
PsychedeliCa

Posts: 167

#55 • • PsychedeliCa Let the cosmos inside you be happy and free
oli kyl tosi hauskaa eilen *jiihaa* .. kiitus ja onnea Denis viel kerran )))
-P

Posts: 4,972

#56 • • -P
kiitsat tuukalle teknohuoneesta. kiitsat myös tukevasta humalasta :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

onni3mk

Posts: 3,973

#57 • • onni3mk Onni on.
Mitä ihmettä ne "esitanssijat" oli?? IMO ei kyllä yhtään tuntunu et olis bileissä ollu. Vaatteet vaan väheni ja rytmiki tuntu olevan vähän kateissa. Noh, ehkä tällä saadaan enemmän ihmisiä bileisiin...

Oli kyllä itselle yllätys, kuinka hyvin viihdyin loppuun asti. Oli kyl sen verran hysteerinen fiilis itsellä, et ehkä se johtu siitä. Sori vaan kaikille, jotka pääs osalliseks siitä *nauru*.

Mut joo, kiitos *hihu*

--
Onni on.

Jocular

Posts: 1,359

#58 • • Jocular Janni
Vika itsessä ja paikassa. Karmeeta. *justjoo*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avatar
#60 • • astaroth Guest

onni3mk, 14.1.2007 16:25:
Mitä ihmettä ne "esitanssijat" oli?? IMO ei kyllä yhtään tuntunu et olis bileissä ollu. Vaatteet vaan väheni ja rytmiki tuntu olevan vähän kateissa. Noh, ehkä tällä saadaan enemmän ihmisiä bileisiin...


tyttöjä kävi kyllä sääliksi, kun äijät kuolas ja yritti niitä niin kuin olisivat luostarissa eläneet

rauta oli kyl kuumaa