Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu

493 posts, 25 pages, 221,404 views

oooo

Posts: 1,249

#301 • • Edited oooo

KooKie, 26.2.2007 15:51:

Eihän sun tyttöseni tarvitse olla yhtään peloissaan. ;) Veikeällä mä tosiaan tarkoitin sitä, miten noi "pulpahtaa" ulos tuolta sisältä.



Pulpahtaa *nauru* Höpsö olet.. vähän.. tai hassu *hih*
Prime Number

Posts: 2,705

#302 • • Prime Number UG-///

Tuuli, 26.4.2007 18:36:
---
Troy, 24.2.2007 18:07:
Lähetyssaarnaaja, ei kovin pyhät asiat mielessä tosin....

---


*joo* lähetyssaarnaaja on paras..



Pff.. Lähetyssaarnaaja on ehkä epäkäytännöllisin kaikista käytännöllisistä asennoista.

--
Repikää siitä

minomus

Posts: 137

#304 • • minomus Andy Piney

Puistokemisti, 16.5.2007 22:25:
---
Tuuli, 26.4.2007 18:36:
---
Troy, 24.2.2007 18:07:
Lähetyssaarnaaja, ei kovin pyhät asiat mielessä tosin....

---


*joo* lähetyssaarnaaja on paras..

---


Pff.. Lähetyssaarnaaja on ehkä epäkäytännöllisin kaikista käytännöllisistä asennoista.



Käytännöllisyyshän se oleellisin asia seksissä on *hymy*

On muuten toi de ballen vissiin ainoo video joka on jääny kattomatta kaikesta siitä irkkiin linkattavasta sonnasta... alta minuutin jälkeen loppu kyl mun osalta *hikoil*
Prime Number

Posts: 2,705

#305 • • Edited Prime Number UG-///

minomus, 16.5.2007 22:32:
---
Puistokemisti, 16.5.2007 22:25:
---
Tuuli, 26.4.2007 18:36:
---
Troy, 24.2.2007 18:07:
Lähetyssaarnaaja, ei kovin pyhät asiat mielessä tosin....

---


*joo* lähetyssaarnaaja on paras..

---


Pff.. Lähetyssaarnaaja on ehkä epäkäytännöllisin kaikista käytännöllisistä asennoista.

---


Käytännöllisyyshän se oleellisin asia seksissä on *hymy*

On muuten toi de ballen vissiin ainoo video joka on jääny kattomatta kaikesta siitä irkkiin linkattavasta sonnasta... alta minuutin jälkeen loppu kyl mun osalta *hikoil*




Epäkäytännöllinen asento jonka kanssa saa äheltää ja puheltaa kuin viimeistää päivää vie seksistä kaiken ilon. Kyllä käytännöllisyydellä, tai tarkemmin sen puutteella, on väliä.


Ja siis täähän on epäkäytännöllinen vain mun mielestä.

--
Repikää siitä

minomus

Posts: 137

#306 • • minomus Andy Piney


Epäkäytännöllinen asento jonka kanssa saa äheltää ja puheltaa kuin viimeistää päivää vie seksistä kaiken ilon. Kyllä käytännöllisyydellä, tai tarkemmin sen puutteella, on väliä.



No juu, kyl niinki mut ei se nyt niiiiin epäkäytännöllistä ole, varsinkin kun silläkin on puolensa. Piti vaan heittää kun ensilukemalla vaikutti niin remonttireiskan lähestymistavalta *nauru*
Prime Number

Posts: 2,705

#307 • • Prime Number UG-///

minomus, 16.5.2007 22:37:
---

Epäkäytännöllinen asento jonka kanssa saa äheltää ja puheltaa kuin viimeistää päivää vie seksistä kaiken ilon. Kyllä käytännöllisyydellä, tai tarkemmin sen puutteella, on väliä.

---


No juu, kyl niinki mut ei se nyt niiiiin epäkäytännöllistä ole, varsinkin kun silläkin on puolensa. Piti vaan heittää kun ensilukemalla vaikutti niin remonttireiskan lähestymistavalta *nauru*



Kelle on kelle ei. Näinkin isona sällinä mulla on aika leveä lantio, vaikka se vaikuttaakin pieneltä kokooni nähden. Kaikki tytöt ei ole voimistelijoita*vink*

--
Repikää siitä

minomus

Posts: 137

#308 • • minomus Andy Piney

Puistokemisti, 16.5.2007 22:39:
---
minomus, 16.5.2007 22:37:
---

Epäkäytännöllinen asento jonka kanssa saa äheltää ja puheltaa kuin viimeistää päivää vie seksistä kaiken ilon. Kyllä käytännöllisyydellä, tai tarkemmin sen puutteella, on väliä.

---


No juu, kyl niinki mut ei se nyt niiiiin epäkäytännöllistä ole, varsinkin kun silläkin on puolensa. Piti vaan heittää kun ensilukemalla vaikutti niin remonttireiskan lähestymistavalta *nauru*

---


Kelle on kelle ei. Näinkin isona sällinä mulla on aika leveä lantio, vaikka se vaikuttaakin pieneltä kokooni nähden. Kaikki tytöt ei ole voimistelijoita*vink*



Tarttet sitte ratsutyttöjä :D jos ei muuta ni ainaki haarat aukee
Prime Number

Posts: 2,705

#309 • • Prime Number UG-///

minomus, 16.5.2007 22:44:



Tarttet sitte ratsutyttöjä :D jos ei muuta ni ainaki haarat aukee




Been there done that, did not work that well.

--
Repikää siitä

Funktion

Posts: 1,720

#310 • • Funktion over 9000

minomus
Tarttet sitte ratsutyttöjä :D jos ei muuta ni ainaki haarat aukee



Voin muuten sanoo että ei se kerro vielä mitään se ratsutyttö! =D Ei ne hevoset niin leveitä oo kuitenkaan että ne jalat venyis joka suuntaan miten vaan

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Prime Number

Posts: 2,705

#311 • • Edited Prime Number UG-///

Tuuli, 16.5.2007 22:49:


pöh *hymy* eikä oo :)




No ihan varmaan on. Ainakin omien henkilökohtaisten kokemusten perusteella, voin pistää suoraan ainakin pari asentoa, joista irtoaa paljon enemmän kuin lähetyssaarnaajasta. Kummallekkin.

-edit- Lähetyssaarnaaja ei o muuta kuin kristinuskoisten turhaa hompötystä todellisten lihallisten nautintojen estämiseksi

--
Repikää siitä

Foxmagon

Posts: 1,329

#314 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Kiva video. Piti kyllä heivaa helvettiin siinä vaiheessa kun se kirves astui käteen.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

psymax

Posts: 283

#315 • • psymax

Foxmagon, 16.5.2007 23:15:
Kiva video. Piti kyllä heivaa helvettiin siinä vaiheessa kun se kirves astui käteen.



sairasta...! onnee vaan kaverille... kysymys herää what is the point of this...?!
Mongolia

Posts: 160

#316 • • Mongolia truenörth
Pointti taitaa olla kusetus ja feikki
pululu

Posts: 1,102

#317 • • pululu .jemmutti.
*sydän* ratsastaminen *sydän*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Foxmagon

Posts: 1,329

#319 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
En onneks nähny mitä jatkossa tapahtu, mut anan spoilaukset antoi kyllä tarvittavat mielikuvat. *eiei*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

plink

Posts: 1,405

#320 • • plink team paska
seisaaltaan takaapäin on ihan kiva, nyt kun pitkästä aikaa taas on sopivan mittainen tyttökin siihen:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.