Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 545,012 views

sapeli

Posts: 11,768

#21 • • sapeli jokukukamikä?

kindertin, 19.10.2006 12:50:
---
sapeli, 19.10.2006 12:46:
---
kindertin, 19.10.2006 12:40:
Olen huomannut että kannattaa odottaa pahinta,siten voi yllättyä vain positiivisesti.
---
Olen huomannut että jos odottaa pahinta, sen kutsuu elämäänsä. Kannattaakin varautua pahimpaan, toivoa parasta ja tyytyä siihen mitä saa.
---
No okei,parempihan se näin muotoiltuna on *hihu*
Sit kun herään,osaan ajatellakki viisaammin.



Noin on vain pirun vaikea elää - toivoa jotain pettymättä siihen jos se ei toteudu... Ihmisen on myös vaikea olla tyytyväinen siihen mitä saa, koska jos on aina tyytyväinen niin ei koskaan tavoittele parempaa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kinderi

Posts: 1,783

#22 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

sapeli, 19.10.2006 12:52:
---
kindertin, 19.10.2006 12:50:
---
sapeli, 19.10.2006 12:46:
---
kindertin, 19.10.2006 12:40:
Olen huomannut että kannattaa odottaa pahinta,siten voi yllättyä vain positiivisesti.
---
Olen huomannut että jos odottaa pahinta, sen kutsuu elämäänsä. Kannattaakin varautua pahimpaan, toivoa parasta ja tyytyä siihen mitä saa.
---
No okei,parempihan se näin muotoiltuna on *hihu*
Sit kun herään,osaan ajatellakki viisaammin.

---


Noin on vain pirun vaikea elää - toivoa jotain pettymättä siihen jos se ei toteudu... Ihmisen on myös vaikea olla tyytyväinen siihen mitä saa, koska jos on aina tyytyväinen niin ei koskaan tavoittele parempaa.



Olen huomannut että simppelitkin asiat on hirmu vaikea ymmärtää kun on kuumeessa. Päikkäreille siis ->

Ja olen huomannut että sapelilla on viisas mieli.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Jago

Posts: 4,039

#23 • • Jago un-trained monkee

ALIEN, 19.10.2006 07:55:
Olen huomannut että parisuhteessa viha ei ole rakkauden vastakohta, vaan välinpitämättömyys.

viha on yksi rakkauden muoto

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#24 • • Jago un-trained monkee

Jusna666, 19.10.2006 12:46:
Olen huomannut, että sapsun pituus vaihtelee.


samoin
mistä ihmeestä se johtuu*ding*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Sunflower

Posts: 363

#25 • • Sunflower
Olen huomannut, ettei urheilu kahden vuoden tauon jälkeen todellakaan tunnu terveelliseltä. *poks*
Jusna666

Posts: 1,447

#26 • • Jusna666 Diablo

Jago, 19.10.2006 12:57:
---
Jusna666, 19.10.2006 12:46:
Olen huomannut, että sapsun pituus vaihtelee.

---

samoin
mistä ihmeestä se johtuu*ding*



Jaa-a.. mun teoria on, että sapsun kroppa reagoi niinku pippeli, että se kasvaa tai lyhenee tiettyjen ärsykkeiden myötä..

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Jago

Posts: 4,039

#27 • • Jago un-trained monkee

Jusna666, 19.10.2006 12:59:
---
Jago, 19.10.2006 12:57:
---
Jusna666, 19.10.2006 12:46:
Olen huomannut, että sapsun pituus vaihtelee.

---

samoin
mistä ihmeestä se johtuu*ding*

---


Jaa-a.. mun teoria on, että sapsun kroppa reagoi niinku pippeli, että se kasvaa tai lyhenee tiettyjen ärsykkeiden myötä..

*lmao*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#28 • • Jago un-trained monkee

Morrowe, 19.10.2006 13:00:
Olen huomannut, että eri ihmisille samat lähes jokapäiväisessä käytössä olevat tavalliset sanat voivat tarkoittaa jotain aivan erilaista.


muutamalla foorumilla on tästä juttuakin
esim verkkaasti kulkeva, tarkottaa monen mielestä nopeeta, mutta monen mielestä taas hidasta(mun mielestä se on hidas)

Morrowe, 19.10.2006 13:00:
Olen huomannut, että tekstinä (varsinkin tekstiviestinä *igor*) kirjoitetut viestit tuntuvat aina saavan lukijan päässä myös muita merkityksiä, kuin mitä kirjoittaja yritti sanoa.


joo, ihmiset ei nää miten sä reagoit omaan tekstiis(äänenpainoja,ilmeitä, kehonasentoja)
teksti viesti on aina kylmä, ja siks siihen pitää laittaa paljon hymiöitä jne, jotta ihminen tajuu sun mielentilaa kirjottaessas(tosin vähän vittuilu-humoristinen viesti ja siihen perään *hihu* niin silti kukana ei tajuu sitä vitsiks*ding*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

kap-pu

Posts: 1,167

#29 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Morrowe,
Olen huomannut, että vihatakseen jotakuta/jotakin, täytyy tähän olla ensin ollut voimakas tunne aluksi. Viha ei synnyt tyhjästä.



ei se tyhjästä tule, mutta tämä lausuntosi nyt ei ole aivan aukoton. jos esim. joku kaahailija ajaa frendisi yli tai doupeissa oleva murtovaras nirhaa mutsisi, vihaat syyllistä aika varmasti, vaikka todennäköisesti et ole koskaan tätä nähnytkään!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Haiku

Posts: 53

#30 • • Haiku Saa rapsuttaa
Olen huomannut etteivät miehet ja naiset ole ajatustenlukijoita, avoimesti puhuminen on aina vihjailua järkevämpää.

--
Know thyself? If I knew myself,
I would run away

Jos löydätte kirjoitusvirheen tekstistäni, niin voitte pitää sen ;)

Verano

Posts: 4,649

#31 • • Verano Merituuli

Annakins, 19.10.2006 12:38:
Olen huomannut, että jos jokin asia vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se on.



Totta vai liian hyvää *justjoo*
Fyrisch

Posts: 4,525

#32 • • Fyrisch
olen huomannut, että huomenna on perjantai.
112

Posts: 61

#36 • • 112
Olen huomannut, että monet ihmiset haluavat sitä mitä eivät saa. Jos he sitten sattuvatkin saamaan sen mitä halusivat, se ei enää ole haaste, eivätkä he halua sitä enää.. *eiei*

Olen huomannut, että pari päivää erossa toisesta, saa aikaan suurta kaipausta ja vahvistaa suhdetta.*sydän*

Olen huomannut, että seksi aina vaan paranee vuosien myötä. (voin olla ainoa tätä mieltä, mutta..) *tirsk*

Olen huomannut, että ihmiset katsovat minua kieroon ikkunan toiseltapuolelta, kun jammailen musiikin tahtiin töissä. *tanssittel*

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

hrdkvr

Posts: 3,929

#37 • • hrdkvr KURGO
olen huomannut, että elämä on just niin vaikeeta kun siitä tekee

--
-keep it hard-

Fyrisch

Posts: 4,525

#38 • • Fyrisch

hrdkvr, 19.10.2006 13:44:
olen huomannut, että elämä on just niin vaikeeta kun siitä tekee



Hyvin sanottu ja pitää paikkansa myöskin!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#39 • • Aziz Combat Fighter

hrdkvr, 19.10.2006 13:44:
olen huomannut, että elämä on just niin vaikeeta kun siitä tekee



Höpö höpö. Elämä on yhteensattumien summaa, johon itse voi vaikuttaa hyvin marginaalisesti.
Avatar
#40 • • ALIEN Guest
Ölën hÿömännÿt ët Ana-5000 öünää förümëil süht üsein.

¨