Flight - Sexual

36 posts, 2 pages, 11,528 views

luba

Posts: 226

#21 • • luba
TODELLAKIN TOIMII *JOO*
0-scar

Posts: 760

#22 • • 0-scar Team Teknolipat :)
harrrrhh... :D

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Stene

Posts: 430

#23 • • Stene
Ei stna, tää on hyvä! *joo*
liekkilapanen

Posts: 9

#24 • • liekkilapanen H.Ä.T.Ä ry / kytky
tää lähtee ku teippi hamsterista, eli ihan loistavaa settiä =)

--
- von nuusku -

Gateway

Posts: 1,391

#25 • • Gateway Club Therapy
Asenne! Tiukkaa tavaraa erinomaisesti soitettuna. Rakenne oli hieman rönsyilevä, ainakin tuohon Love For The Weekendin jälkeen onkin vaikea keksiä mitään menevämpää :) Yksi raita tuolta loppupuolelta meni ostoslistallekin joten kiitoksia mukavasta musiikkielämyksestä ja rahojen menetyksestä :)
noena

Posts: 3,138

#26 • • noena first breath after coma
Kyl toimii *tanssittel*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Flight

Posts: 1,306

#27 • • Flight Groove Me Baby
MoriJes. Parempi ees tollanen yks rivi palautetta, kun ei mitään. Ja kun rakenne ja tekniikka ei nyt ole loppuun viilattua, vaan enemmän soitettu fiiliksellä parin oluen kera, niin noita ("lähtee kun teippi hamsterista - kyl toimii - kiitoksia mukavasta musiikkielämyksestä - Ei stna, tää on hyvä" - jne.) on ihan mukava lueskella *hihu*

Laittakaa toki myös rakentavampaa tai ainakin jotain, jos on tullu kuunneltua. Tämän vuoden puolella tulee enää yksi miksaus kuunneltavaksi, joka pitää sisällään vastaavanlaista tanssilattiakamaa parilla iloisemmalla biisillä maustettuna...

Respect *piis*
katrihana

Posts: 127

#28 • • katrihana
*hihu* aiaiai.

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

sizzler

Posts: 198

#29 • • sizzler
imuutukseen lähti...jäi senverran hyvät vibat sun ja meken b2b:stä madwave meets. millenium kemuista et kuunnellaan onko yhtään saman tyylist *hymy*

--
"Joskus se antaa, mutta myös joskus se ottaa"

DeeJays Anonymous

Posts: 159

#31 • • Edited DeeJays Anonymous
Hatiras - Love For The Weekend (Steve Smooth & JJ Flores Remix) aiheutti kyllä mukavan aamukoomasta heräämisen. Nassahti heti ostoslistalle *jiihaa*

Vois koittaa tän kuunnella oikein ajatuksen kanssa.

Vois sanoa notta tyylisi on aika "my cup of tea" *piis*

Slut ei sitte potkinu mulle ollenkaan, 2x jaksoin vissiin ite ko. veisun soittaa ennen ku alko sylettään. Taitaapi olla mussa vika...
swizhi

Posts: 50

#34 • • swizhi
Erittäin menevä. (:
¡ Previous post a few years ago !
Zepic

Posts: 10

#35 • • Zepic
Onko tätä enää missään jaettavana ? Haluis ladata uusiks :)
Flight

Posts: 1,306

#36 • • Flight Groove Me Baby

Replying to Flight - Sexual:

Onko tätä enää missään jaettavana ? Haluis ladata uusiks :)


Valitettavasti ei oo ainakaan mun osalta missään langalla. Vois kyllä joskus koostaa näitä vanhoja nauhoja yhdeksi paketiksi...