OlliS @ Illusions 10v

39 posts, 2 pages, 9,514 views

okiru

Posts: 709

#22 • • okiru Outo Hervantalainen

OlliS, 4.10.2006 11:00:
---
okiru, 2.10.2006 11:57:
Hävöttömältä kuulostaa. Ämppäriin mukaan ja koululle lukeen tenttiin ja samal kuunnella tätä (saa nähä tuleeko lukemisesta mitään ku on noin makeita biisei soiteltu). Armaksen syventävää analyysiä illemmalla ku tuun duunista. *prepare*

---

Oon täs henkisesti ollut valmistautuneena jo tovin ;)
yöunet ei sentään oo menny :D



Hehe joo pääs venyyn. :D

Eli eli hyvin uppos teikän setti. Kuulin, että alakerta oli muutettu enemmän tanssittavampaan tilaan niin toi alun fiilistely ois kyl paremmin uponnu jossain penkeil/sohvil fiilistellen hyvä drinksu kädes. 33 min kohdal alkava biisi on niin rok! Alko vähän täpinä puskeen päälle kun oli lenkillä. :P Muut setin parhaudet löytyvät 65 min ja 85 min kohdilta.

Setti kehittyy muikeesti diipistelystä dancefloor kamaksi. Erittäin hyvä livesetti. Kyl tää meiän Ölli-ääs osaa :]
Danskuh

Posts: 675

#23 • • Danskuh pikku-Dee
missäköhänh mä olin tällöin?ku ollis soitti?:D
fnx

Posts: 5

#24 • • fnx
mahtava setti! Olin myös paikalla hetken kuuntelemassa kunnes kaveri tuli raahaamaan yläkertaan :(
Juge

Posts: 257

#25 • • Juge
Tää on kyllä semmoista herkkua että alta pois, oispa tullu oltua paikan päällä kuuntelemassa. *sydän* *tanssittel*
Human Sound

Posts: 55

#26 • • Edited Human Sound
Ensireaktio ykkösbiisistä oli, että on vähän turhan tylsä jopa chillaukseen... Sit huomasinkin et oho, Olliässän oma näkemys, ja meinasin jättää kommentoimatta, mut rohkenin silti. Ethän suutu? Nättejä soundeja, mut mun makuun turhan ykstoikkoinen.

27 min kohdilla mennään ja muuten kyllä toimaa hyvin. Loppukaneetti vielä tulossa.


Olikin accapella edit, eli originaalia tuntematta, voiskohan olla ettei varsinaiseen tuotantoon tuossa ollutkaan koskettu...?


Mukavata! Tell Me Why jätti hyvän maun suuhun.
Careen

Posts: 74

#28 • • Careen d a n c e m a c h i n e s
Aaaaahhh ihana setti!!! *hihu* Sopii just täydellisesti tähän päivään ja vuoden aikaan *hymy*

-Careen- *plur*

--
K

thomas

Posts: 5,618

#29 • • thomas
kyllähän tän ipodista matkalla kuunteli. jossain vaiheessa tuntui että toinen neula oli heikossa hapessa tms, mut silti vaihdot ja yleinen fiilis meni nätisti eteenpäin. ei ehkä ihan tanssilattiamatskua mutta oikein mukavaa kuuntelumussiikkia
sale

Posts: 1,235

#31 • • sale

Juge, 5.10.2006 21:51:
Tää on kyllä semmoista herkkua että alta pois, oispa tullu oltua paikan päällä kuuntelemassa.



Niinpä.....Takuuvarma menoa löytyi taasen kerran. Keskivaiheilla settiä useitakin mieleenjääviä biisejä...esim.-Steve Porter : Definite Form (Roland & Remy remix)*sydän*
Homegrove

Posts: 2,102

#32 • • Homegrove Further
Vittu tätäkään en oo muistanut kuunnella vielä. :(

--
Forward thinking house music

hulger

Posts: 16

#33 • • Edited hulger
tekniikka on hallussa, mutta ei sitä kukaa huomaa verrattuna vaisuihin biiseihin. ohhoh on täällä jotai sähäkämpää elektromenoakin. yleisilmeeltään tylsää.
dj fuse

Posts: 24

#34 • • dj fuse
Ihan mielettömän maukas paketti!Tekniikka todella hyvin hallussa ja huomaa että tunnet hyvin biisisi,timing just eikä melkein!
Klabi

Posts: 1,423

#35 • • Edited Klabi HUGC
Tää on kyl kova, härregüüd... Taisin sua jo kiitellä lauantaina.
Ehdottomasti paras miksaus mitä oon sulta kuullu! Ja vielä livenä soitettu....

Sait mun kolmannen peukalonkin nousemaan..

*sydän*
annabel

Posts: 1,681

#36 • • annabel bändäri
Ehdin nyt vasta kuunnella. Tämähän oli vallan käypää settiä.
Aivan järjetön tämä 16 Bit Lolitas : Destiny puhumattakaan noista alkupuoliskon veisuista.
muZZle^

Posts: 305

#37 • • muZZle^
aivan mieletön uaaa, hillittömät fiilikset *jiihaa*
Homegrove

Posts: 2,102

#38 • • Homegrove Further
Tää osui kyllä ihan nappiinsa. 10/10. Kaljakänneissä tanssilattialla olisi voinut olla kyllä vallan ihkua tämän tahtiin.

--
Forward thinking house music

Gateway

Posts: 1,391

#39 • • Gateway Club Therapy
Aivan uskomattoman hieno paketti, tästä en pahaa sanaa keksi. Mukana puolivälissä teknompaa tavaraa, alussa chillailua ja lopussa jopa hittejä ;). Teknisesti tämä on myös aivan poikkeuksellisen hyvä. Varmaa OlliS-laatua selvästi siitä parhaimmasta päästä...