Labyrinth summer sound system

42 posts, 3 pages, 6,238 views

Avatar
#21 • • shiva Guest
ahaa..tänne siis minäkin nokkani työnnän.
kai mäkin mahun vielä messin, maria? *nauraa*
ja sitten ollaan tietty ihan näin *igor*
|Cronos|

Posts: 1,118

#22 • • |Cronos| the Moose
Eiks se Screenin homma ole ton Raumanmeren juhannuksen kans samas yhteydes??

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

super-enkuli

Posts: 1,521

#23 • • super-enkuli
jotenkin harmi, kun Labyrinthia ei ole. se oli aivan iiiihana!

mutta Screenin lähetään sitten...eikö niin muruseni? *ökkö**hymy*

*enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

DESPE

Posts: 4,580

#24 • • DESPE
dj listaa odotellessa
anonymous

Posts: 48

#25 • • anonymous
el.diablo:

Eiks se Screenin homma ole ton Raumanmeren juhannuksen kans samas yhteydes??



Näinhän se on. Eli Screen on osa festaria. Aiheesta on myös oma topikki johon tapahtuman tarkemman infot kuten esiintyjälista päivitetään heti kun se varmistuu.

Voitte käydä myös äänestämässä parasta juhannuksenviettopaikkaa :)
Avatar
#26 • • imelä Guest
tänne kyllä ehdottomasti kun sillon oon jo suomessakin*plur* saiskohan taika:n houkuteltua mukaan..hmm..nääh tuskin sitä kiinnostaa *iloinen*
misjah

Posts: 3,373

#27 • • misjah Team Sika
Dream:



Olis sekin siistii, mut Rauma on aina Rauma *iloinen*



onhan rauma kyllä rauma.. heh.. mut joo mä oon niinku niin mökki vedätysten kannalla jos vaan sais hyvän lössin mukaan ku on vietetty tuol raumalla jo 4 juhannusta putkeen..

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#28 • • ALIEN Guest
vetäkää kemikaaleja niin on varmasti kiva jussi paikasta huolimatta! *pahis**nauraa*.... ....*ding*... ...*justjoo*.... ....*pelle*
goldS

Posts: 109

#29 • • goldS
Kuulin just kaverilta että joku klubitus sivujen pitäjä oli puhunut että LSSS on ...mutta ei Raumalla.*täh*
Kohtahan se juhannus on eli jos jollain todellakin on tietoa asiasta niin kertokoon...pliis! Tahtoo sinne*hih*

[muokattu 14.5.2003 11:10]

--
I liked to fly IN music

milla

Posts: 3,699

#30 • • milla
goldS:

Kuulin just kaverilta että joku klubitus sivujen pitäjä oli puhunut että LSSS on ...mutta ei Raumalla.*täh*
Kohtahan se juhannus on eli jos jollain todellakin on tietoa asiasta niin kertokoon...pliis! Tahtoo sinne*hih*

[muokattu 14.5.2003 11:10]



no ei ole. väittäisin 99% varmuudella. kyl sitä olis jo mainostettukin!
Avatar
#31 • • ALIEN Guest
on myös aina olemassa se parempi vaihtoehto... GSSS ;)
goldS

Posts: 109

#32 • • goldS
Kävin tossa RMJ:n netti sivuilla...ni tulipa mieleen että onko dance bileet samassa paikassa eli Raumanlinnassa koko juhannus ja onko liput saman hintaset. Mä en tajuu...vittu!
Auttakaa mua ku ei mun hermot kestä. Taidan hätäillä liikoja. On vaa jo nyt niin meno pääl.*ökkö* Olis kiva tota rahatalouttakin suunnitella etukäteen*nauraa**plur**iloinen*

--
I liked to fly IN music

hallucinogen

Posts: 8,190

#33 • • hallucinogen Edain
siis toivottavast joku tajuu järkkää jotkut hyvät bileet jossain, ei paljoa jaksa kyl mennä mökkeileen ja vetää viinaa pariks päiväks, sitä voi tehä koska vaan *uuh*

--
pikku-*possu*

milla

Posts: 3,699

#34 • • milla
no siel raumallahan on screenin bileet! ne on varmasti hyvät.
pinnie

Posts: 264

#35 • • pinnie
Todellakin on hyvät! (puolueeton mielipiteeni) *joo*
efo

Posts: 1,908

#36 • • efo Laserpoint
goldS:

Kuulin just kaverilta että joku klubitus sivujen pitäjä oli puhunut että LSSS on ...mutta ei Raumalla.*täh*
Kohtahan se juhannus on eli jos jollain todellakin on tietoa asiasta niin kertokoon...pliis! Tahtoo sinne*hih*

[muokattu 14.5.2003 11:10]


labyrinth on "tauolla" eli ei ole juhannuksena mitään.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Jone

Posts: 8,258

#37 • • Jone Archibald Haddock

milla:
no siel raumallahan on screenin bileet! ne on varmasti hyvät.



No, ne on varmasti hyvät niille ihmisille, jotka muutenkin Screenissä viihtyvät (murto-osa Suomen klubikansasta), mutta entäs muut? Progeilu kilo pakkelia naamassa (pientä karrikointia, myönnetään) sisätiloissa vaan ei ole mun eikä monen muunkaan kuva tavasta viettää hauska juhannus. No, onneksi voi mennä muuallekin ja Juhannus-Screeneissä on varmaan tosi kivaa oikeasti monilla. LSSS viimeisenä kahtena vuonna vaan on mielestäni vähän paremmin ollut koko klubikansan juhannusjuhla.
milla

Posts: 3,699

#38 • • milla

Jone:

No, ne on varmasti hyvät niille ihmisille, jotka muutenkin Screenissä viihtyvät (murto-osa Suomen klubikansasta), mutta entäs muut? Progeilu kilo pakkelia naamassa (pientä karrikointia, myönnetään) sisätiloissa vaan ei ole mun eikä monen muunkaan kuva tavasta viettää hauska juhannus. No, onneksi voi mennä muuallekin ja Juhannus-Screeneissä on varmaan tosi kivaa oikeasti monilla. LSSS viimeisenä kahtena vuonna vaan on mielestäni vähän paremmin ollut koko klubikansan juhannusjuhla.



totta ettei nää o varmaa sellaset "festarityyppiset" ku lsssssss.t. mut toi hemmo sano about "ois kiva jos ois jotku bileet ku ei jaksa lähtee mökille vetää viinaa". vastasin tähän viestiin*hymy*
hallucinogen

Posts: 8,190

#39 • • hallucinogen Edain
milla:

Jone:

No, ne on varmasti hyvät niille ihmisille, jotka muutenkin Screenissä viihtyvät (murto-osa Suomen klubikansasta), mutta entäs muut? Progeilu kilo pakkelia naamassa (pientä karrikointia, myönnetään) sisätiloissa vaan ei ole mun eikä monen muunkaan kuva tavasta viettää hauska juhannus. No, onneksi voi mennä muuallekin ja Juhannus-Screeneissä on varmaan tosi kivaa oikeasti monilla. LSSS viimeisenä kahtena vuonna vaan on mielestäni vähän paremmin ollut koko klubikansan juhannusjuhla.


totta ettei nää o varmaa sellaset "festarityyppiset" ku lsssssss.t. mut toi hemmo sano about "ois kiva jos ois jotku bileet ku ei jaksa lähtee mökille vetää viinaa". vastasin tähän viestiin*hymy*



No ei kyllä noi screenin pippalot oikeen innosta. Toi lineup ei oikeen mua säväytä.
*eiei*

--
pikku-*possu*

Avatar
#40 • • hyperventilaatio Guest

Jone:
---
milla:
no siel raumallahan on screenin bileet! ne on varmasti hyvät.

---


No, ne on varmasti hyvät niille ihmisille, jotka muutenkin Screenissä viihtyvät (murto-osa Suomen klubikansasta), mutta entäs muut? Progeilu kilo pakkelia naamassa (pientä karrikointia, myönnetään) sisätiloissa vaan ei ole mun eikä monen muunkaan kuva tavasta viettää hauska juhannus. No, onneksi voi mennä muuallekin ja Juhannus-Screeneissä on varmaan tosi kivaa oikeasti monilla. LSSS viimeisenä kahtena vuonna vaan on mielestäni vähän paremmin ollut koko klubikansan juhannusjuhla.




Samaa mieltä, ei kiinosta lähtee Raumalle noiden takii. Pitää keksii jotain muuta. Kalsarikänni ja himaan. *nauru*