SÄDE & FINRG Proudly Presents FINLAND - JAPAN NRG CONNECTION 14.10.2006 @ helsinki

308 posts, 16 pages, 57,020 views

Blue_Wabbit

Posts: 212

#261 • • Blue_Wabbit
Aivan mahtvat bileet!! Oli kyllä ilojuomaa nautittu pitkin iltaa mut ei se menoa haitannu. Junkkaosasto oli toosi hyvä veto ja siellä, että mainstagella tuli viihdyttyä pitkin iltaan. Ei valittamista niin mistään. Ja iso käsi sille lahtelaispariskunnalle, joka viitsi kuljettaa itseni ja kaverini lepuskiin, lopetti illan paljon paremmin kuin mitä taksijonossa olisi viettänyt.

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

TemeZ

Posts: 486

#262 • • TemeZ

Blue_Wabbit, 16.10.2006 23:20:
Aivan mahtvat bileet!! Oli kyllä ilojuomaa nautittu pitkin iltaa mut ei se menoa haitannu. Junkkaosasto oli toosi hyvä veto ja siellä, että mainstagella tuli viihdyttyä pitkin iltaan. Ei valittamista niin mistään. Ja iso käsi sille lahtelaispariskunnalle, joka viitsi kuljettaa itseni ja kaverini lepuskiin, lopetti illan paljon paremmin kuin mitä taksijonossa olisi viettänyt.



Joo ei mitään, eihän se pitkä keikka ollut *vink*
n.

Posts: 599

#263 • • n.

Ana-wtf-omg-lol, 16.10.2006 00:37:
---
Juhgu, 15.10.2006 16:38:
---
Fuzzy, 15.10.2006 15:40:
---
tiedän että oli oma moka mutta kun ei ole tähänkään asti haitannu että on ollu vanhentunu passi mukana. btw. itkin viimeks ku olin 8. nii ja kummasti mä pääsin baariin sillä samalla passilla

---


Tossa tapauksessahan siis baarin poke teki virheen eikä Glorian.

---


Eikä tehny. Vanhentunu passi ei ole virallinen henkilötodistus, mutta pelisilmän puutettahan tossa selkeesti on. Vanhentuneen passin juttu on kato se, että se on hirmu helppo antaa kaverille samalla kun hakee itselleen uuden, joten tietty se ois voinu syynää muita dokumentteja, mulle esim. riittää et on vaikka pankkikortti samalla nimellä mukana.



En oikeen ymmärtänyt, että miksi baarin poke ei tehnyt muka virhettä. Itse sanoit, että vanhentunut passi ei ole virallinen henkilötodistus, joten sen perusteella sillä ei päästetä sisään kuten ei millään kuvallisella KELA-kortillakaan.

Ja muille sitten, että turha itkeä, että poke on itse valinnut ammattinsa. On varmasti itse valinnut, mutta ei se ole valinnut muiden puolesta sitä, että ei uusita henkilöllisyystodistuksia ajoissa tai ollaan muuten vaan niin sekaisin, että ei pysty ottamaan sisään tai sekoillaan sisällä niin paljon, että lennetään ulos.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#264 • • Aziz Combat Fighter

niclas, 17.10.2006 00:05:
En oikeen ymmärtänyt, että miksi baarin poke ei tehnyt muka virhettä. Itse sanoit, että vanhentunut passi ei ole virallinen henkilötodistus, joten sen perusteella sillä ei päästetä sisään kuten ei millään kuvallisella KELA-kortillakaan.

Ja muille sitten, että turha itkeä, että poke on itse valinnut ammattinsa. On varmasti itse valinnut, mutta ei se ole valinnut muiden puolesta sitä, että ei uusita henkilöllisyystodistuksia ajoissa tai ollaan muuten vaan niin sekaisin, että ei pysty ottamaan sisään tai sekoillaan sisällä niin paljon, että lennetään ulos.



Niin siis, henkilötodistukseksi kelpaa voimassa oleva, kuvallinen dokumentti poislukien usein mm. kuvallinen kelakortti. Henkilötodistuksia ovat mm. kuvallinen henkilökortti, passi, tai ajokortti.

Sehän on sit ihan pelisilmästä kiinni et päästääkö vanhentuneella passilla sisään. Itse en päästä, jos kuvassa olevaa henkilöä ei voida 100% varmuudella tunnistaa.

Vanhentunut passi on vähän turhan helppo antaa pikkusiskolle, sen sijaan voimassaolevaa passia aika harva uskoo edes sukulaiselleen.

Poke ei tehnyt tossa asiassa siis virallisesti virhettä, mutta jos sisään pyrkivällä henkilöllä on esittää esim. kuvallinen kelakortti tai opiskelijakortti, niin siitä voi jo aika selkeällä varmuudella tunnistaa henkilön. Harvempi sentään useampaa kuponkia ystävälle antaa lainaksi.

Tapauskohtaisesti voidaan tietty arvioida myös, miten ihminen käyttäytyy siinä henkkareidenkysymistilanteessa. Jos on epämääräiset paperit ja päälle saa vielä vittuilua, on aika itsestäänselvää että pihalle jäädään. En sano että näin on käynyt tuossa tapauksessa, itselleni kyllä useamman kerran.
anis

Posts: 2,451

#265 • • anis

remontoi, 15.10.2006 04:31:
OOODI OODI OOOO!!! LAADI DAADI DAA!!1

*jiihaa**super**tanssittel**pahis**plur**hikoil**tähti**yingyang**nuotti*

järkevämpiä kommentteja ehkä joskus.



Nimenomaan!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Juhgu

Posts: 7,921

#266 • • Edited Juhgu Virnistelijä

mestaaja, 16.10.2006 15:59:
---
Joo, parasta huumeantia edusti joku tyyppi, jolla pyöri iloisesti silmät päässtä, juoksi päin seinää ja alkoi etsiä seinästä vessaa.



Ei mua nyt sit nolotakaan niin paljoa että tuli oltua täällä vähän liian kännissä *nauru* näköjään muut pisti aika lailla paremmaksi.

[pieni](itse en tosin huomannut mitenkään poikkeuksellista päihdekäyttäytymistä tuolla)[/pieni]

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

n.

Posts: 599

#267 • • Edited n.

Ana-5000, 17.10.2006 01:54:



Niin siis, henkilötodistukseksi kelpaa voimassa oleva, kuvallinen dokumentti poislukien usein mm. kuvallinen kelakortti. Henkilötodistuksia ovat mm. kuvallinen henkilökortti, passi, tai ajokortti.

Sehän on sit ihan pelisilmästä kiinni et päästääkö vanhentuneella passilla sisään. Itse en päästä, jos kuvassa olevaa henkilöä ei voida 100% varmuudella tunnistaa.

Vanhentunut passi on vähän turhan helppo antaa pikkusiskolle, sen sijaan voimassaolevaa passia aika harva uskoo edes sukulaiselleen.

Poke ei tehnyt tossa asiassa siis virallisesti virhettä, mutta jos sisään pyrkivällä henkilöllä on esittää esim. kuvallinen kelakortti tai opiskelijakortti, niin siitä voi jo aika selkeällä varmuudella tunnistaa henkilön. Harvempi sentään useampaa kuponkia ystävälle antaa lainaksi.

Tapauskohtaisesti voidaan tietty arvioida myös, miten ihminen käyttäytyy siinä henkkareidenkysymistilanteessa. Jos on epämääräiset paperit ja päälle saa vielä vittuilua, on aika itsestäänselvää että pihalle jäädään. En sano että näin on käynyt tuossa tapauksessa, itselleni kyllä useamman kerran.



No sähän selitit, että pelisilmän puutetta tossa on, vaikka et ollut edes paikalla. Eli mistä sä tiedät kuinka norsun vituilla on naama ollut kun on sanonut, että passi ei oo voimassa, joten sillon ei oo ehkä naama/käytös enää pokea miellyttänyt, niin ei "tarvii" ottaa sisään. Eli on voinut olla hyvinkin paljon pelisilmää pokella.
domi

Posts: 7,069

#268 • • domi Työn sankari.
Mä tykkäsin siitä känniläisestä, joka tuli mulle selittämään siinä ulkopuolella et kuinka paskoja pokeja Gloriassa on ku eivät päästäneet NIINKIN SELVÄÄ miestä sisälle. Ylläribonukset tulee siitä, et tää samainen jannu meinasi käydä vielä päälle, vaikka niin ystävällisesti hänen murheitaan kuuntelin *plur*
SmILE

Posts: 376

#269 • • SmILE Esanssi mössöö
Joopajoo! Tulipahan oltua... tanssimaan ei kyenny ku jalat ei toiminu. Muutama tuttu tuli kuitenki pongattua.

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

xl8r

Posts: 2,227

#270 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Menee kyllä offtopiciks mutta menköön...

Ihmetyttää toi ihme whinettäminen piripäistä. Se porukka kuitenkin käyttäytyy about 1000x asiallisemmin kun kunnon känniääliö.Sitäpaitsi, vittuako tuutte konemusiikkitapahtumaan jos niin kamalasti noita vieroksutte. Ei kukaan tuu pillubaariinkaan, jos ei halua alastomia naisia nähdä. Huumeet ovat luoneet koko tämän kulttuurin, ja huumehörhöjä tulee valitettavasti/toivottavasti aina näissä tapahtumissa olemaan.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Amuck

Posts: 2,396

#271 • • Amuck dub-i-dub

xl8r, 17.10.2006 16:41:
Sitäpaitsi, vittuako tuutte konemusiikkitapahtumaan jos niin kamalasti noita vieroksutte. Ei kukaan tuu pillubaariinkaan, jos ei halua alastomia naisia nähdä.


Pitääkö tähän nyt ihan tarttua? :D

Huumeet ovat luoneet koko tämän kulttuurin, ja huumehörhöjä tulee valitettavasti/toivottavasti aina näissä tapahtumissa olemaan.


Ei, se vääntäminen ei taas loppuisi ikinä. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avatar
#272 • • Fuzzy Guest

niclas, 17.10.2006 15:49:
---
Ana-5000, 17.10.2006 01:54:



Niin siis, henkilötodistukseksi kelpaa voimassa oleva, kuvallinen dokumentti poislukien usein mm. kuvallinen kelakortti. Henkilötodistuksia ovat mm. kuvallinen henkilökortti, passi, tai ajokortti.

Sehän on sit ihan pelisilmästä kiinni et päästääkö vanhentuneella passilla sisään. Itse en päästä, jos kuvassa olevaa henkilöä ei voida 100% varmuudella tunnistaa.

Vanhentunut passi on vähän turhan helppo antaa pikkusiskolle, sen sijaan voimassaolevaa passia aika harva uskoo edes sukulaiselleen.

Poke ei tehnyt tossa asiassa siis virallisesti virhettä, mutta jos sisään pyrkivällä henkilöllä on esittää esim. kuvallinen kelakortti tai opiskelijakortti, niin siitä voi jo aika selkeällä varmuudella tunnistaa henkilön. Harvempi sentään useampaa kuponkia ystävälle antaa lainaksi.

Tapauskohtaisesti voidaan tietty arvioida myös, miten ihminen käyttäytyy siinä henkkareidenkysymistilanteessa. Jos on epämääräiset paperit ja päälle saa vielä vittuilua, on aika itsestäänselvää että pihalle jäädään. En sano että näin on käynyt tuossa tapauksessa, itselleni kyllä useamman kerran.

---


No sähän selitit, että pelisilmän puutetta tossa on, vaikka et ollut edes paikalla. Eli mistä sä tiedät kuinka norsun vituilla on naama ollut kun on sanonut, että passi ei oo voimassa, joten sillon ei oo ehkä naama/käytös enää pokea miellyttänyt, niin ei "tarvii" ottaa sisään. Eli on voinut olla hyvinkin paljon pelisilmää pokella.


siis tää on ihan käsittämätöntä! miten täst tuli tällänen haloo??*nauru* en tosiaan ajatellu et kukaan ois tarttunu tohon.. kuha kirjottelin ku silloin vaa otti päähän...
juu ihan voin sanoo että en vittuillu sille pokelle siitä että se ei päästäny mua sisälle. ei kuulu mun tapoihin koska se on aika turhaa.
mut ei mitää.. jatkakaa *iloinen*
xl8r

Posts: 2,227

#273 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Amokk, 17.10.2006 16:52:

Ei, se vääntäminen ei taas loppuisi ikinä. :)



Silläpä, voisko se vitun whineeminen loppua? Itsellä oli ainakin helvetin hauskaa vaikka olin ihan selvin päin ja törmäsin useaakin kamapäähän. Kohtuus kaikessa, se on lähinnä se dominoiva ajatus kaikkien päihteitten kanssa...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

n.

Posts: 599

#274 • • n.

Fuzzy, 17.10.2006 17:23:
siis tää on ihan käsittämätöntä! miten täst tuli tällänen haloo??*nauru* en tosiaan ajatellu et kukaan ois tarttunu tohon.. kuha kirjottelin ku silloin vaa otti päähän...
juu ihan voin sanoo että en vittuillu sille pokelle siitä että se ei päästäny mua sisälle. ei kuulu mun tapoihin koska se on aika turhaa.
mut ei mitää.. jatkakaa *iloinen*



Ei tää enää oikeastaan liittynyt suhun.
Avatar
#275 • • Fuzzy Guest

niclas, 17.10.2006 18:24:
---
Fuzzy, 17.10.2006 17:23:
siis tää on ihan käsittämätöntä! miten täst tuli tällänen haloo??*nauru* en tosiaan ajatellu et kukaan ois tarttunu tohon.. kuha kirjottelin ku silloin vaa otti päähän...
juu ihan voin sanoo että en vittuillu sille pokelle siitä että se ei päästäny mua sisälle. ei kuulu mun tapoihin koska se on aika turhaa.
mut ei mitää.. jatkakaa *iloinen*

---


Ei tää enää oikeastaan liittynyt suhun.


no mustahan tää koko juttu lähti
Karski

Posts: 6,049

#276 • • Karski Pomon kätyri

xl8r, 17.10.2006 16:41:
Menee kyllä offtopiciks mutta menköön...

Ihmetyttää toi ihme whinettäminen piripäistä. Se porukka kuitenkin käyttäytyy about 1000x asiallisemmin kun kunnon känniääliö.Sitäpaitsi, vittuako tuutte konemusiikkitapahtumaan jos niin kamalasti noita vieroksutte. Ei kukaan tuu pillubaariinkaan, jos ei halua alastomia naisia nähdä. Huumeet ovat luoneet koko tämän kulttuurin, ja huumehörhöjä tulee valitettavasti/toivottavasti aina näissä tapahtumissa olemaan.



Älä nyt jaksa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

T-mu

Posts: 2,980

#277 • • Edited T-mu Läskimooses
Bibbaloista sen verran että kiitoksia vaan myös omasta ja FINRG:n puolesta bileväelle.

Tunnelma oli katossa ja oli mieletön fiilis soitella!!!

Spessukiitos säteen porukalle ja glorian henkilökunnalle + rumpubassojunglemiehille. nam.

<mainos>
ensikuussa touree jatkuu turuus 10.11. (mm. Eryk Orpheus uk, Carbon Based, Re-Form...)
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=10272
</mainos>
domi

Posts: 7,069

Combo

Posts: 128

#279 • • Edited Combo Tunemasterz
Tietääkö kukaan, että mikä oli se biisi missä aina välillä jokin tyyppi laulaa ihan niinku Nirvanan laulajan äänellä??? Dj Guld soitti kyseisen biisin setissään aika alussa muistaakseni.

Se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvä biisi, mut mikä se on?????????????????????????*nyyh**lohduttel**hmph*