miken, johnin, domin, loose gripin, ridin, astarothin, juhgun, tumpsin ja annakinsin viihdetopik. ja

1,720 posts, 86 pages, 768,479 views

Avatar
#1423 • • jukebox Guest
Avatar
#1429 • • jukebox Guest
laite

Posts: 2,994

#1433 • • laite MastahWankah
Mee nyt VaLa vittuun täältä. Tee vaikka joku keski-ikäisten munankipeiden homojen oma runkkuluukku johon voit postailla noita sun lempikuvias.
ValaX

Posts: 3,891

#1434 • • ValaX

laite, 2.3.2009 10:59:
Mee nyt VaLa vittuun täältä. Tee vaikka joku keski-ikäisten munankipeiden homojen oma runkkuluukku johon voit postailla noita sun lempikuvias.



Kyllä se siitä*lohduttel*
Kolera

Posts: 4,256

#1435 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
mitämitä mite se vala oikeen on ryhtynyt heil hitleröimään ku enemmä ja vähemmän kasikasikuvia.

IHQ!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

sts

Posts: 7,969

#1436 • • sts Sama pyynti aitta!

VaLa, 2.3.2009 11:04:
-clips-



Joo muaki alkaa sun "heterous" vähä epäilyttää, ku jätkällä on tollanen määrä homokuvia tallennettuna koneelle.
ValaX

Posts: 3,891

#1437 • • ValaX

sts, 2.3.2009 11:07:
---
VaLa, 2.3.2009 11:04:
-clips-

---


Joo muaki alkaa sun "heterous" vähä epäilyttää, ku jätkällä on tollanen määrä homokuvia tallennettuna koneelle.



Siis luuleks sä et mä oon joku vitun homo!?
m1kk3

Posts: 5,560

#1438 • • Edited m1kk3 no-life

VaLa, 2.3.2009 11:10:
---
sts, 2.3.2009 11:07:
---
VaLa, 2.3.2009 11:04:
-clips-

---


Joo muaki alkaa sun "heterous" vähä epäilyttää, ku jätkällä on tollanen määrä homokuvia tallennettuna koneelle.

---


Siis luuleks sä et mä oon joku vitun homo!?


Niin siis tähän topikkiin on tarkoitus postailla kaikenlaista epämääräistä ja välillä hauskaakin materiaalia. Noi homokuvat (vaikka sinänsä aika ihania ovatkin) ei oikein täytä tuota vaatimusta. Sun homous on tullut esille noin n+1 kertaa tällä foorumilla esille ja se on ihan ok ja kiva asia. Sitä ei tartte kuitenkaan ehkä korostaa postaamalla jatkuvalla syötöllä jotain mies+mies-kuvia. Ne ei viihdytä ketään eikä IMO sovi oikein muutenkaan tähän topikkiin.

edit: ei sillä että tää topikki muutenkaan olis laadullisesti kovin huikea :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

ValaX

Posts: 3,891

#1439 • • Edited ValaX

mikke, 2.3.2009 11:13:
---
VaLa, 2.3.2009 11:10:
---
sts, 2.3.2009 11:07:
---
VaLa, 2.3.2009 11:04:
-clips-

---


Joo muaki alkaa sun "heterous" vähä epäilyttää, ku jätkällä on tollanen määrä homokuvia tallennettuna koneelle.

---


Siis luuleks sä et mä oon joku vitun homo!?

---

Niin siis tähän topikkiin on tarkoitus postailla kaikenlaista epämääräistä ja välillä hauskaakin materiaalia. Noi homokuvat (vaikka sinänsä aika ihania ovatkin) ei oikein täytä tuota vaatimusta. Sun homous on tullut esille noin n+1 kertaa tällä foorumilla esille ja se on ihan ok ja kiva asia. Sitä ei tartte kuitenkaan ehkä korostaa postaamalla jatkuvalla syötöllä jotain mies+mies-kuvia. Ne ei viihdytä ketään eikä IMO sovi oikein muutenkaan tähän topikkiin.

edit: ei sillä että tää topikki muutenkaan olis laadullisesti kovin huikea :D



Ootko ajatellu, että tää saatta olla ihan silkkaa vittuilua noille eräille. Hehän tuhosivat tuon jukeboxinkin topicin...*nauru*
m1kk3

Posts: 5,560

#1440 • • m1kk3 no-life

VaLa, 2.3.2009 11:22:
Ootko ajatellu, että tää saatta olla ihan silkkaa vittuilua noille eräille. Hehän tuhosivat tuon jukeboxinkin topicin...*nauru*


No antaisit sit jukeboxin kostaa :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti