Orkidea & Dallas Superstars @ Puijonsarvi, Kuopio 8.9.2006 @ Kuopio

36 posts, 2 pages, 6,185 views

Tesno

Posts: 173

#21 • • Tesno
^W00t? Mäkin olin kipeenä ja polviin koski ja päätin etten tanssi ainakaan, mut minkäs teet... *pepsodent*
r2d2

Posts: 286

#22 • • r2d2 Droid from Naboo

Sting Ray, 10.9.2006 09:47:
Nyt viimeistään voi ainakin lopettaa puheet siitä, että Kuopiossa ei muka konemusiikki toimi. Siitä osoituksena on 914 myytyä lippua, joka on kyllä huomattavasti enemmän kuin varmaan kukaan osasi odottaa. Tunnelma oli aivan loistava, myös vierailevien soittajien mielestä. Liimataisen Heikin kommentti "miten täällä voi olla tämmönen meno" kertoo paljon *hih*

Jatkoakin on näillä näkymin luvassa, sen verran hyvin tapahtuma onnistui myös puikkarin kannalta. Ajankohta ja soittajat eivät vaan vielä ole tiedossa.


Huh huh! Kuulostaapa hyvältä jatkon kannalta! Itse olin kuumeessa ja viltin alla, joten harmitti silloin ja nyt harmittaa vielä enemmän! *grrr*

R2D2
Tytti

Posts: 126

#23 • • Tytti

"miten täällä voi olla tämmönen meno"



Mä mietin vielä näin sunnuntainakin aivan samaa.

En voinut kuin hymyillen ja ihmetellen katsella sitä ihmismerta, jollaista ei täällä ole nähnyt hetkeen. Ainoa asia mikä harmittaa on tulppien unohtuminen kotiin (ja sehän olikin ensimmäinen kerta *justjoo*). Ah, että oli kivaa pitkästä aikaa!
ile

Posts: 184

#24 • • Edited ile
914!!!!! kyl kuopio osaa ja kyl konemusast kuopios tykätään. mä luulen että kuhan musa on jotain sellasta että sitä voi edes jotenki tanssia niin se uppoaa ihimisiin. meinaan vaan kun huomsin jossain 24-02 aikaan että ihmisiä katos ja tanssi lattialle tuli tilaa. luulen sen johtuvan siitä et sillo rupes soimaan sellasta....... miten sanosi benny benassistakin pahempaa "sotkua" jossai ei oikein melodiaa ollut ehkä sitä ei soinut koko ajan muta ainakin pari piisiä. itse sanon moiselle musallee että zjsaah tollastakin musaa joku jaksaa kuunella, eli en oikein innostu. anyway ilta meni siis hyvin puikkarin ja lippujen kannalta..... jos kuopioon saadaan lisää euron päiviä+hyvää musaa+melodista musaa+kunnon soittajat+lipun hinta ei kamalan korkealle luulen että sillon tuloksena on hyvät tulot ja lippuja menee niin että ei kuopio jää tappiolle.


mitäs viel sanosi............... hmhh........... no sen verran voin täs vaihees paljastaa että en muistanu läheskää kaikkien bpm ry:yyn tyyppijen oikeita nimii joten tuskin muistan tulevaisuudessakaan :(

mutta täytyy yrittää taas ens kerralla tulla kun saatte jotain isoa aikaseksi mutta voi olla että jää tulematta mutta ei sitä koskaan tiedä :P.


ps. toivottavasti en ole missään härö kuvassa.... jotkut siellä kuvasi kamera kännyköillään ja yritin olla katsomatta juuri sinne. pilaa tunnelman :(

noh anyawy ei kait täs muut sit enää kun KEEP ON GOING!

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

P. Pau

Posts: 143

#25 • • Edited P. Pau the bad finnish girl
joo, huh, ihan hirmusta! *whaat* oli kyl ennenkuulumattomat kekkerit tällä kylällä *plur* KIITOSkiitosKIITOS!! *joo**nauru* Lisää tällaista!!!

--
"In Finland we have this saying you pull fine."

Mellu-

Posts: 4,006

#26 • • Mellu-
harmi ettei päässy paikalle ku oli 6:00 aamulla lähtö peliin, ois ollu kyl ihan makosat varmaa..katsellaan jos joku päivä eksyis kuopioon :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Tesno

Posts: 173

#27 • • Tesno
Tjoo, tosta musasta kuulin kans muutaman muunkin negatiivissävyisen palautteen. Pojathan veti viimeisen päälle trendikkäästi tonne puoli kolmeen asti. Ja toi Benassimörinä mistä mainittiin oli tota elektroonisempaa housea, pitkälti Bostikin omista biiseistä ja remixeistä koostuvaa settiä, jonka jälkeen sitten Orkidea veti samaa linjaa muiden artistien biiseillä. Sit toisessa setissä Bostikki soitteli vähän nopeampaa progea, mutta hittimörinälinjalla pysyttiin aika pitkälle ja siitä sit Dss:n trancempaan musaan. Lopuksi Orkidea soitteli tollasta fantasyc64kiksua vai miten tota kuvaisi.

Mun näkemys on, et bileet onnistuivat juurikin noiden trendijuttujen ansiosta sekä erittäin eheistä ja nousevista seteistä. Muutama poppiremixi toi varmasti sivullisillekin tarvittavaa kosketuspintaa musiikkiin. Paha enää panna paremmaksi, mutta sopii yrittää... *vink* ...en ainakaan usko tähän pääsevän musatyylejä muuttamalla.
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#28 • • WiljamiDzay Nyypiö

Tesno, 12.9.2006 15:23:
clip



Joo... Ei välttämättä sano mulle mitn, mut ainakii henkkoht jäi aivan loistava maku bileistä *plur*

Tässä toivonutkin noitten jälkeen, et jos puikkari vaikka rupeis järjestelee jotain vastaavia edes 1/kk tahtiin (ei välttämättä tarvii ees Orkideaa tai vastaavia paikalle.. ainakaan joka settiin... JPA tanssitti mielestäni vallan oivasti *hymy*)

ps. ja ennen kuin kukaan ehtii kommentoimaan, niin Orkidea oli kyllä todella mahtava *pepsodent*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Roope Ankka

Posts: 343

#29 • • Roope Ankka
Hei,

minusta kerran kuukaudessa on aika maksimi, mitä voisi Kuopiossa yrittää Puijonsarven kokoisessa paikassa. Toisekseen oman arvion mukaan minimissään 30-40% porukasta eivät olleet siellä kyllä musiikin vuoksi vaan sattumalta. Jonossa oli esim. kommentteja "Giggliniin on 5 euroa sisälle tänne 4; Mennään tänne" (Puikkariinhan oli tosin 5 euroa, tiedä sitten mistä olivat hintatiedot katsoneet). Eli suhtaudun varsin skeptisesti siihen, että sisällä olisi ollut vain musiikin vuoksi. Itse uskoisin enemmän siihen, että ihmisiä olisi tullut kesän tottumuksesta eli Happy Hour Puikkarissa perjantaisin...

Mutta itse tapahtumahan oli hieno ja ylitti odotukset ja lisäksi tapahtumasta tiedotettiin ajoissa eli en ollut ehtinyt laittaa kalenteriin muuta. 2-3 kk etukäteen tietoa jatkossakin, niin pystyy järjestämään menot. Potentiaalisten asiakkaiden määrästä olisin edelleenkin varovaisella linjalla.
Tesno

Posts: 173

#30 • • Tesno
Vähän ohi, mutta onko kenelläkään havaintoja Passionin bileistä samalta illalta?
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#31 • • WiljamiDzay Nyypiö

Tesno, 13.9.2006 13:30:
Vähän ohi, mutta onko kenelläkään havaintoja Passionin bileistä samalta illalta?



Oliko sielläkii jtn normaalista poikkeavia settejä? En ollu kuullukkaan...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

JPA

Posts: 349

#32 • • JPA aka Sting Ray

WiljamiDzay, 13.9.2006 16:20:
---
Tesno, 13.9.2006 13:30:
Vähän ohi, mutta onko kenelläkään havaintoja Passionin bileistä samalta illalta?

---


Oliko sielläkii jtn normaalista poikkeavia settejä? En ollu kuullukkaan...



No siellä oli kai Fuse ja Kaasi soittamassa. Eipä sitä ollut pahemmin mainostettu, itse kuulin siitä vasta edellisenä viikonloppuna.
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#33 • • WiljamiDzay Nyypiö
No ei oo tosiaan liikoja mainostettu joo. Mitähän kaikkea sitä onkaan missannut, jos noin hyvin toimii ilmoittelu normaalisti.. *täh**uuh*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Tontza

Posts: 112

#34 • • Tontza
.. Passioni kun onkin niin loistava bailumesta ..
Lyra

Posts: 666

#36 • • Lyra
on se parenpi kuin K18...