[reiv:] @ KVL 2.9.2006 @ Kouvola

94 posts, 5 pages, 25,329 views

René Patrick

Posts: 826

#21 • • René Patrick

KriSSe^, 15.8.2006 18:44:
---
Hah. *nauru* Kimppakyyti ois kyl ihan kova sana, turha kaikkien lähtä täältä omalla autolla sompailemaan..palataan asiaan vaikkapa sitten vähän lähempänä? *hihu*



Selma!
Hoffnari

Posts: 7

#23 • • Hoffnari

ReneB, 15.8.2006 19:35:
---
KriSSe^, 15.8.2006 18:44:
---
Hah. *nauru* Kimppakyyti ois kyl ihan kova sana, turha kaikkien lähtä täältä omalla autolla sompailemaan..palataan asiaan vaikkapa sitten vähän lähempänä? *hihu*

---


Selma!



näin tehrää
Avatar
#25 • • Doolae Guest

Individual, 15.8.2006 19:43:
Mie haluun ja kimppaan...*grr**nauru*


et haluu.. *eiei*

Mut tää varaa yhen matkalipukkeen kans!!! *jiihaa*
KriSSe^

Posts: 85

#26 • • KriSSe^
Nythän auto on jo sit täys. *nauru* Mä en sit aja. Mä etkoilen jo autossa ja takastulomatkalla viel jatkoilen. *känni**pepsodent*
René Patrick

Posts: 826

#27 • • René Patrick

KriSSe^, 15.8.2006 21:52:
Nythän auto on jo sit täys. *nauru* Mä en sit aja. Mä etkoilen jo autossa ja takastulomatkalla viel jatkoilen. *känni**pepsodent*



Sit meit on kaksi..
Eli, jos joku haluaa ajaa kotka-kouvola-kotka lenkin pikkubussilla niin paikka on vapaa *nauru*
Muuten on näillänäkymin täyttä..
KriSSe^

Posts: 85

#28 • • KriSSe^
Veikkaan ettei kuskin paikalle oo tunkua, toi etkoilu varmaan houkuttaa porukkaa enemmän. *pepsodent*
NinnuX

Posts: 132

#29 • • NinnuX TiTiTyy-TyTy
*jiihaa*Itsehän,vaikka taas sanoin et varmaan jää välii,luultavasti olen kuitenkin paikalla...*tanssittel*
Ja siis hei,täähän onkii lauantaina...xD eli EI MULLA OLE SUNNUNTAINA TÖITÄ!!!!
..rahatilanne tosin saattaa edellisvkln jäljiltä olla joku -5000000,mut..Kyllä tää keinot keksii.

Minulla on auto,MINÄ ajan.Sinne.Takaisin myös,joskus kun ehtii.Tuskin yön aikana olen siis kotkautumassa,tai edes heti aamustakaan,mikäli joku ysti mut majottaa luokseen... ja siis majottaahan ne.
*nauru* Ku jos Ninnu tahtoo.....*tirsk*

--
Se on niin kunnes annan toisin ymmärtää.Ja vaikka niin kävisikin,ymmärtäisinkö sitten kuitenkaan antaa?ymmärtää tai ei ymmärrä. Antaa tai ei anna.Ota siitä sitten selvää.Tai älä ota.

KriSSe^

Posts: 85

#30 • • KriSSe^

NinnuX, 16.8.2006 03:42:
*jiihaa*Itsehän,vaikka taas sanoin et varmaan jää välii,luultavasti olen kuitenkin paikalla...*tanssittel*



Hyvä hyvä!*aplodit* *sydän*
ETJ

Posts: 1,229

#31 • • ETJ Failed specimen
Heh tulen tuona päivänä mallorca/ibiza -reissulta. Täytyy katsoa jos ei ole hirveä känni- tai krapulatila päällä ja jos on rahotusta jäljellä, niin voishan sitä yrittää tulla paikalle.
Axu-T

Posts: 427

#32 • • Axu-T

Specimen, 16.8.2006 08:11:
Heh tulen tuona päivänä mallorca/ibiza -reissulta. Täytyy katsoa jos ei ole hirveä känni- tai krapulatila päällä ja jos on rahotusta jäljellä, niin voishan sitä yrittää tulla paikalle.



Kuulostaa suunnitelmalta.. Reissujatkoille vaan.. *iloinen*
Displacer

Posts: 1,828

#33 • • Displacer

Displacer, 14.8.2006 16:42:
höh, Kouvolassa reivataan, eikä pääse edes paikalle :(



sviddu nää kyl vaikuttaa niin kivoille et vois vaikka yrittää jos pääsis tänne sittenkin.
[reiv:]

Posts: 769

#34 • • [reiv:]
Infot päivitetty
NinnuX

Posts: 132

#35 • • NinnuX TiTiTyy-TyTy

NinnuX, 16.8.2006 03:42:

Minulla on auto,MINÄ ajan.Sinne.Takaisin myös,joskus kun ehtii.Tuskin yön aikana olen siis kotkautumassa,tai edes heti aamustakaan



No siis.Nyt olen sitä mieltä,et paikalle lähen kyllä ehdottomasti.Ja ajan sinne.Ja myöskin takaisin yön aikana.Päätin tässä että nyt riittää sekoilut, tää tyttö on tästä lähin selvinpäin.
Lähdenkö omalla autolla vai kenen,ihan sama.Mut siis jos omalla niin kyytiin mahtuu kyllä.*joo*

--
Se on niin kunnes annan toisin ymmärtää.Ja vaikka niin kävisikin,ymmärtäisinkö sitten kuitenkaan antaa?ymmärtää tai ei ymmärrä. Antaa tai ei anna.Ota siitä sitten selvää.Tai älä ota.

KriSSe^

Posts: 85

#36 • • KriSSe^

No siis.Nyt olen sitä mieltä,et paikalle lähen kyllä ehdottomasti.Ja ajan sinne.Ja myöskin takaisin yön aikana.Päätin tässä että nyt riittää sekoilut, tää tyttö on tästä lähin selvinpäin.
Lähdenkö omalla autolla vai kenen,ihan sama.Mut siis jos omalla niin kyytiin mahtuu kyllä.*joo*



Tää varaa paikan autosta, kiitos!*hihu*
René Patrick

Posts: 826

#37 • • René Patrick

NinnuX, 23.8.2006 17:05:
---
Nyt olen sitä mieltä,et paikalle lähen kyllä ehdottomasti.Ja ajan sinne.Ja myöskin takaisin yön aikana.Päätin tässä että nyt riittää sekoilut, tää tyttö on tästä lähin selvinpäin.



Hah..nyt vasta alkaa sekoilut..alkukesä ollu vasta alkusoittoa *hihu*
KriSSe^

Posts: 85

#38 • • KriSSe^

ReneB, 23.8.2006 20:43:
---
Päätin tässä että nyt riittää sekoilut, tää tyttö on tästä lähin selvinpäin.
---


Hah..nyt vasta alkaa sekoilut..alkukesä ollu vasta alkusoittoa *hihu*



Ninnul on kuumetta tai jotaan..kyl se tosta kohta taas tulee järkiinsä ja ihmettelee mitä oikeen on höpissy selvinpäin olemisest.. *tirsk*
NinnuX

Posts: 132

#39 • • NinnuX TiTiTyy-TyTy

ReneB, 23.8.2006 20:43:
---
NinnuX, 23.8.2006 17:05:
---
Nyt olen sitä mieltä,et paikalle lähen kyllä ehdottomasti.Ja ajan sinne.Ja myöskin takaisin yön aikana.Päätin tässä että nyt riittää sekoilut, tää tyttö on tästä lähin selvinpäin.

---


Hah..nyt vasta alkaa sekoilut..alkukesä ollu vasta alkusoittoa *hihu*



Ööö...siis ei.Ku nyt riitti,siis omalta osalta.Ku oiski sekoiltu vaan tää kesä...*eiei*
Mut siis onneks muut hoitaa sen mun puolesta,tosin ei yhtä taidokkaasti.*nauru*

--
Se on niin kunnes annan toisin ymmärtää.Ja vaikka niin kävisikin,ymmärtäisinkö sitten kuitenkaan antaa?ymmärtää tai ei ymmärrä. Antaa tai ei anna.Ota siitä sitten selvää.Tai älä ota.

Nikke

Posts: 881

#40 • • Nikke Robodisco / Techmu
Hesa tai tää tai...

Katsotaan *hihu*

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info