Ekstaasi vs. Vispipuuro

122 posts, 7 pages, 53,260 views

Juhgu

Posts: 7,921

#21 • • Edited Juhgu Virnistelijä

sapeli, 6.8.2006 17:20:
Vähänkö rupes tekee mieli *kuolaa*



Joo, onhan se ihan ymmärrettävää että kun tälläisiä topicceja lukee niin alkaa tehdä mieli ekstaasia.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Dave

Posts: 1,750

#22 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
Vispipuuroa...*kuolaa*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

xandra

Posts: 281

#23 • • xandra bambi
Joojoo! Vispipuuro on just hyvää *slurps* Pitäiskin ehkä tehdä tänään jos vielä jaksaa kauppaan.. *haaveil* *kuolaa*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

Xenia

Posts: 45

#24 • • Xenia
Vispipuuro herättää hyvin vispattuna pehmeitä makunautintoja, jotka parhaimmillaan jatkuvat kauan puuron nauttimisen jälkeen. Suosin vispipuuroa sokerilla, maito nautitaan kylmänä lasista. Suosittelen kaikille kanssakäyttäjille pientä paussia ennen tanssilavalle menoa, jotta välttyy inhalta nipistelyltä masussa.

*plur*

--
Ajaton

koo

Posts: 379

#25 • • Edited koo
Mä rupesin oikeasti miettimään, valitsisinko ekstaasin vai vispipuuron jos pakko olisi toinen valita. Vaikea kysymys. Vispipuuro on todella pahaa ja ekstaasia en taas haluaisi kokeilla. Jos aseen kanssa uhkaisivat ja pakottaisivat valitsemaan, voi olla että ehtisi ase laueta ennenkuin minä saisin päätökseni tehtyä. :(

Edit. typo. Yrittääkö mun alitajuntani viestittää mulle jotain? *ding*

--
Backstagella on paratiisi.

K

Posts: 511

#26 • • K

koo, 6.8.2006 17:43:
Vispipuuro on todella pahaa ja ekstaasia en taas haluaisin kokeilla.



:D
kml

Posts: 1,142

#27 • • kml Keyhole Markup Language
Ei helvetti, pari postia sai mut vaan nauramaan vedet silmissä... Kiitos :D

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

koo

Posts: 379

#28 • • koo

K, 6.8.2006 17:54:
---
koo, 6.8.2006 17:43:
Vispipuuro on todella pahaa ja ekstaasia en taas haluaisin kokeilla.

---


:D



Ohops. Taidan olla vispipuuron tarpeessa. :)

--
Backstagella on paratiisi.

Dementation

Posts: 2,892

#29 • • Dementation wednesday?

Juhgu, 6.8.2006 17:18:
Ekstaasi vs Vispipuuro? En ymmärrä ollenkaan moista vastakkainasettelua, eihän nuo ole millään tavalla toisiaan pois sulkevia tekijöitä. Voisin kuvitella että essopäissään vispipuuro olisi aika jees. :D ja toisinpäin!



No galluppivaihtoehdoista onneks löytyy molempi parempi vaihtoehtokin, että ei ongelmaa...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jago

Posts: 4,039

#30 • • Jago un-trained monkee

lostgone, 6.8.2006 16:15:
Tämän kotkalaisen bilekulttuurin synkän salaisuuden paljastuminen vetää kyllä tosi hiljaiseksi.*vink*
Mä epäilen, että tätä on kerran salaa laitettu mun drinkkiin Kotkan bileissä.


joo ei koskaan kande juua juoma jos se muuttu kokareiseks tai se muuttuu kiinteeks

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#31 • • Jago un-trained monkee

Dementation, 6.8.2006 16:14:
---
blender, 6.8.2006 16:12:
Noita vispipuuroja on kyl niin moneen lähtöön etten lähtis parin maistelukerran jälkee tuomitsemaan yleisesti, toiset on vahvemman makusii ja toiset mietoja, itse suosin niitä mietoi... :)

---


Kotona tehdyt on usein aika paljon vahvemman makuisia, itse syön yleensä kaupan miedompia...
Ja maito ja sokeri on ihan måste... *slurps**kuolaa**hih*


mä tykkään myös noista laillisista kaupan tuotteista.. koti polttonen on aina suurempi riski, koska mukaan voi tarttua jotain mitä sinne ei haluttu laittaa, tai jotain ainesosaa voi olla liikaa..

yliannostuksen ja muidne haittavaikutusten riski kasvaa jos sitä ei olla tehty tarkasti valvotuissa oloissa

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

vinsku

Posts: 749

#32 • • vinsku huba huba
Vispipuuro on ihan tarpeeks kipakkaa tavaraa mulle *slurps*

Jos viel viivan sokruu sais siihen päälle ni ai ai!

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

aleksisi

Posts: 282

#33 • • aleksisi
kaupan valmis-setit on syvältä, mummun puurot rokkaa..
nimim. 25 vuoden addiktio...

--
siellä missä jatkot..

Lauruska

Posts: 821

#34 • • Lauruska nihkee
vispipuuroa yöks *sars* Ja ekstaasia ei oo tullu kokeiltua eikä tuukkaan. Eli ei molemmille!
Dementation

Posts: 2,892

#35 • • Dementation wednesday?

aleksisi, 7.8.2006 02:58:
kaupan valmis-setit on syvältä, mummun puurot rokkaa..
nimim. 25 vuoden addiktio...



Se on jo kohtuullisen pitkä aika... Itse en pienenä pitänyt vispipuurosta kun äitini sitä minulle tarjosi... Onneksi en, sillä se olisi vienyt lapsuuteni kaikki rahat jos olisin koukuttunut siihen ensimmäiseen ilmaiseen kertaan... Nyttemmin kun on vähän enemmän järkeä ja rahaa käytössä, niin vispipuuro on juuri se juttu juuri mulle ja imho kaikille muillekin *joo*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

pirpeli

Posts: 5,533

#36 • • pirpeli
Vispipuuro. Osaan tehdä ihan törkeen hyvää. Sellasta sopivan makeeta/kirpeetä, kauan vispattua vaaleenpunasta unelmaa. Kylmää maitoa ja sitä.....*slurps*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Dementation

Posts: 2,892

#37 • • Dementation wednesday?

pirpeli, 7.8.2006 12:41:
Vispipuuro. Osaan tehdä ihan törkeen hyvää. Sellasta sopivan makeeta/kirpeetä, kauan vispattua vaaleenpunasta unelmaa. Kylmää maitoa ja sitä.....*slurps*



Mihis sokeri jäi? *ding*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

pirpeli

Posts: 5,533

#38 • • pirpeli

Dementation, 7.8.2006 12:43:
Mihis sokeri jäi? *ding*



Mä laitan sokeria sitä puuroa tehdessä. Ei tartte siihen päälle sit ripotella, tietty saa jos se sillee maistuu :) Mutta hyvää se on. Samoin kuin 3 tuntia haudutettu ruispuolukkapuuro, hardcorempaa kuin mikään :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Dementation

Posts: 2,892

#39 • • Dementation wednesday?

pirpeli, 7.8.2006 12:44:
Mä laitan sokeria sitä puuroa tehdessä. Ei tartte siihen päälle sit ripotella, tietty saa jos se sillee maistuu :) Mutta hyvää se on. Samoin kuin 3 tuntia haudutettu ruispuolukkapuuro, hardcorempaa kuin mikään :D



Se irtosokeri siinä päällä tuo omaa tunnelmaa...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

RiD

Posts: 2,817

#40 • • RiD Nukemi
Joo, mä voin entisenä vispipuuroväärinkäyttäjänä kertoa kohtuullisen karmaisevan tarinan sen haittavaikutuksista.

Mä alotin ihan kevyesti mannapuurolla, kaverit sano että eka kerta oli ilmanen. Muutama päivä siinä sitten menikin ihan lepposasti kunnes sama kyseinen kaveri tuli luokseni kulhollinen kaurapuuroa mukanaan. Ajattelin silloin vielä että kaikkea pitää kokeilla kerran, joten imasin ne naamaani, ja seuraavat muistikuvat ovatkin sitten noin viikon päästä tästä tapahtumasta.

Heräsin nastolasta, ja huomasin että mulla ei oo kenkiä, ja että mun oikeeseen käteen on niitattu kiinni kaikenlaisia muistilappuja. Päätin kävellä kotiin, Lahteen. Oksensin matkalla kymmeniä kertoja, ja päästessäni kotiin huomasin että taloni oli palanut ja vaimo lähtenyt mustan miehen matkaan. Hän oli ilmeisesti kyllästynyt puuroreissuihini, ja tahtoi hieman vaihtelua elämäänsä. Lapsetkin se perkele vei mukanaan.

Tästä masentuneena sulkeuduin ainoaan konkreettiseen rakennukseen palaneen talon pihallani, pyörävajaan, ja otin esiin kulhollisen kaurapuuroa. Hetken ajan pieni järjenhäivänen vilahti päässäni ja mietin että oliko se sen arvoista. Seuraava muistikuvani onkin kun heräsin kärkölästä tuntemattoman mustalaisen vinttikomerosta, kalsarit päässäni ja iho maalattuna tummansiniseksi.
Päätin että tälle on nyt tultava loppu, kaurapuuro oli aivan liian kovaa kamaa mulle, ja tahdoin pakoon siitä, ja sitä käyttävästä ystäväpiiristäni. Lähdin kotiin ja vannoin etten enään koskaan koskisi kaurapuuroon.

Juuri kotiin päästyäni huomasin tutun hämärän hahmon istuvan pyörävajani pientareella, epämääräinen nyytti vaaleanpunaista mössöä kädessään. Otin maasta kepin ajaakseni tuon häiritsevän puurodiilerin helvettiin pihamailtani, mutta ennen kuin kerkesinkään hän toi eteeni tuon kuohkean huokeisen vispipuuromöykyn. Sen haju täytti sieraimeni, ja ennen maistamista olin jo koukussa. Vuosikausia käytin tätä huumaavaa ainetta, sokerin kanssa, maidon kanssa, ja huonoina aikoina aivan raakanakin. Se oli elämäni sumuisinta aikaa. Muutaman vuoden käytön jälkeen poliisit ratsasivat pyörävajani, ja jouduin neljäksi vuodeksi vankilaan vispipuuron hallussapidosta väärinkäytöstä ja myymisestä.

Vankilassa koin valaistuksen, ja tapasin jumalan. Humala johdatti minut puurottomalle tielle. Nyt olen onnellinen. Puurottomien puolesta *piis*

--
*super* *possu*