OlliS - Live @ Olivers 22072006

29 posts, 2 pages, 7,964 views

akiapina

Posts: 2,729

#21 • • akiapina apinaki

OlliS, 1.8.2006 17:32:
---
Aki A., 29.7.2006 19:34:
---
OlliS, 26.7.2006 09:27:
13. Rob Mooney : Feelin´ Electro (Valentino Kanzyani remix) [punch funk]

---


Nyt on iskenyt sensurointi levy-yhtiön nimeen *tirsk*

---
*ding*

Kiva että on setti maistunut :)

Kannattaa oikeasti tsekata toi Olivers, siinä on potentiaalia ihan regulaariksi house-klubiksi!



öh, my bad :/ joskus mun mielestä beatportissa oli levy-yhtiönä punch fuck records :D (tai ainakin sillon ku mä ton ostin) mut ei oo eka kerta kun beatport on väärässä, esim toi bpm-bpt :) Kuuntelin tästä ekan ~tunnin, ja oli kyl pirun maistuvaa menoa, pitää kuunnella loppuun asti täs joku päivä, ja ehkä vois tsekata ton Oliversinkin joku kerta *piis*
Zapa

Posts: 1,393

#22 • • Edited Zapa Mr Wrangler
Tää täytyy huomen laittaa valumaan duunissa, biisilista näyttää hyvältä.

e: joo ja Olivers katsastukseen lähiviikkoina...
Gateway

Posts: 1,391

#23 • • Gateway Club Therapy
Kyllähän tämä oli taas laatua, efektien käyttö on ilmeisesti vähentynyt kun niitä nyt käytettiin noinkin vähän - tyylikkäämmin minusta näin :). Tekniikkapuoli oli hallussa, ihan alussa oli jotain ihmeellistä josta ei oikein saanut selvää mitä siinä tapahtui. Feelin' electrosta tiukempaan ei housesetissä voi mennäkään, mutta onneksi sen jälkeen ei tapahtunut juurikaan tiputusta menossa. En minä näistä Ollin livenauhoista juurikaan pahaa sanaa keksi vaikka kuinka yrittäsin :D
Lionel Tiger

Posts: 719

#24 • • Lionel Tiger [Blow! TIIKERI]


Kannattaa oikeasti tsekata toi Olivers, siinä on potentiaalia ihan regulaariksi house-klubiksi!

Katotaans ny jos vaikka psy klubiksi*pahis*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#25 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
oli kyllä oikein mukavan rullaava setti ja tulee salettiin
vielä usein tää kuunneltua.

parhaita hetkiä oli toi paul kalkbrennerin keule ja outworkin
electro... vähä niinku pakko hommata noikin itelle ;)

mut tätä lisää, kiitos! *piis*

--
dasinoaisnvs

Oliwer

Posts: 799

#26 • • Oliwer
Täällä on todella viihdytty tän setin parissa. Just taas semmosta maukkaan hyvin kulkevaa ja tanssittavaa vääntöä. Ihan parhaita kipaleita kyllä. Harmi vaan ettei ollu itse nautiskelemas tuolloin mestoilla..
pörri

Posts: 74

#27 • • pörri
"DelmonteMies" sanoo todellakin KYLLÄ!!!
Hyvin ottaa :D
Syce

Posts: 1,649

#29 • • Syce
Todella loistavaa*jiihaa* *vink*