HALLMARK 14.4.2007 @

97 posts, 5 pages, 15,836 views

Waldo

Posts: 72

#61 • • Waldo
Hauskaa oli ja ei todellakaan ollut liian vähän porukkaa! :) ainoa miinus oli se 2e vedestä :D mutta ei se silti menoa haitannut..
ezzy

Posts: 8,060

#62 • • ezzy Droid-pappa

dOrKA, 15.4.2007 04:47:
Dodi, oli vähän väkeä kuten oli oletattavissa kun kaikki oli Turussa... mutta olipa sitten tilaa pelleillä kameran kanssa *nauru* Kiitoksia lohikarmelle kun jaksoi olla salama assari yms. *hymy*

Kuvat löytyvät osoitteesta: http://www.dorka.tv/gallery/2711903



En vaan kuolemaksenikaan tajua miks jengi ottaa pelkkiä henkilökuvia, kun ne ei kerro _mitään_...
Ei millään pahalla, hienosti onnistuneita kuvia oot ottanut. Kuvista ei vaan tule ollenkaan bilefiilis, lähinnä alkaa panettamaan. Kai se on sit tarkoituskin.
fosa

Posts: 382

#63 • • fosa

Waldo, 15.4.2007 17:08:
ainoa miinus oli se 2e vedestä :D mutta ei se silti menoa haitannut..



Ite ei yläkerran puolella tarvinu kertaakaan maksaa vedestä..

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

lohikarme

Posts: 1,730

#64 • • lohikarme RitariVittupää

ezzy,


En vaan kuolemaksenikaan tajua miks jengi ottaa pelkkiä henkilökuvia, kun ne ei kerro _mitään_...
Ei millään pahalla, hienosti onnistuneita kuvia oot ottanut. Kuvista ei vaan tule ollenkaan bilefiilis, lähinnä alkaa panettamaan. Kai se on sit tarkoituskin.



Ehkä siks ettei siel _oikeesti_ ollu mitään muuta kuvattavaa *lmao* Aika mitäänsanomattomiks on hallut muuttuneet sitten hesperian *uuh*

--
Qualis artifex pereo

Avatar
#65 • • Dorka Guest

ezzy, 15.4.2007 18:28:
En vaan kuolemaksenikaan tajua miks jengi ottaa pelkkiä henkilökuvia, kun ne ei kerro _mitään_...
Ei millään pahalla, hienosti onnistuneita kuvia oot ottanut. Kuvista ei vaan tule ollenkaan bilefiilis, lähinnä alkaa panettamaan. Kai se on sit tarkoituskin.



...noh, syy on aika simppeli. Tykkään bileissä kokeilla eri tekniikoita eri putkilla ja nyt oli kokeilu telellä kahdella salamalla lähettimen kera niin, että valaistaan yksittäinen henkilö "ulos" massasta kahdella salamalla (lohiksen avustuksella) ja näitä kuvia saatiin jopa kaksi jotenkuten onnistumaan:

143725374-S-LB.jpg
143726513-S-LB.jpg

...ja käytännössä kaikki ottamani kuvat on erillaisia (eri bileissä), joten jotkut setit on huonoja ja toisen ihan ok. Seuraavalla kerralla kokeilen laajiksella niin, että "näkyy" (suht tummana) monta tanssivaa henkilöä josta yksi on sitten ylläolevalla tavalla valaistu "ulos" massasta. Jos haluat nähdä yleis fiiliskuvia niin katso vaikka sitten edeltävä setti joka on otettu Lontoossa pelkästään laajiksella http://www.dorka.tv/gallery/2656901.

Harmi ettet tykkää mitä kuvia otan.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#66 • • Jussi Soro choon!

Timce, 15.4.2007 11:11:
huh huh...Olenpa humalassa. Ihan kivaa oli ja tulipa muutama kiksukin jorattua. Odotin kyllä enemmän teknoa, mutta ehkä sitte seuraavalla kerralla.


Timo hei, sä olit Hallmarkissa. Selittänee, miksei teknoa kuulunut ;)
Crazybattery

Posts: 782

#67 • • Crazybattery Fruor ergo sum
oli kiva.kiitos*plur*
AlexS

Posts: 1,389

#69 • • AlexS kummasetä
Oikein mukavaa oli, kiiitos!
Kertokaas joku tietäväinen...mikä oli Langen ensimmäinen biisi?

Noista kuvista...kyllä itekin pidän paljon enemmän tunnelma- ja yleiskuvista, joissa ei ole keskitytty kehenkään tiettyyn henkilöön vaan itse tapahtumaan...tunnelmaan, dekoihin, yleisöön jne. Sellainenkin joka ei ole ollut kyseisissä bileissä näkee/aistii hieman meininkiä. Osaan jotenkin paljon enemmän arvostaa tämän kuvausosa-alueen taitajia (esim. http://klubitus.org/kuva.php?id=29299)

Kauniita naisiahan on aina mukava katsoa...mutta! Mielellään näkisi enemmän hyvin onnistuneita yleiskuvia :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

ezzy

Posts: 8,060

#70 • • Edited ezzy Droid-pappa

dOrKA, 15.4.2007 19:41:
---

Harmi ettet tykkää mitä kuvia otan.



Pari yleiskuvaa nyt ei varmaan olis ollu pahitteeks, tai kuvaa missä näkyy enemmän kuin yksi henkilö? Hienoja noi on. En mä sitä. Eikä tämä koske vain sua, vaan kaikki kuvaajia näemmä nykyään.
Timce

Posts: 5,381

#71 • • Timce

JussiS, 15.4.2007 19:46:
---
Timce, 15.4.2007 11:11:
huh huh...Olenpa humalassa. Ihan kivaa oli ja tulipa muutama kiksukin jorattua. Odotin kyllä enemmän teknoa, mutta ehkä sitte seuraavalla kerralla.

---

Timo hei, sä olit Hallmarkissa. Selittänee, miksei teknoa kuulunut ;)



Nii, toi oli vaan sellanen sarkastinen, lievästi ivallinen heitto, joka oli mun mielestä vissin kovinkin hauska, kun tuon postasin. :) Mut hei, kiksu-bileissä kiksua, joten ehkä voisin pitää turpani kiinni vastaisuudessa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jussi Soro

Posts: 6,385

#72 • • Jussi Soro choon!

Timce, 15.4.2007 20:37:
Nii, toi oli vaan sellanen sarkastinen, lievästi ivallinen heitto, joka oli mun mielestä vissin kovinkin hauska, kun tuon postasin. :) Mut hei, kiksu-bileissä kiksua, joten ehkä voisin pitää turpani kiinni vastaisuudessa.


Enemmänkin mä ihmettelen et mitä sä teit noin niinku yleensä kiksubileissä?
Avatar
#73 • • Dorka Guest

ezzy, 15.4.2007 20:26:
Pari yleiskuvaa nyt ei varmaan olis ollu pahitteeks, tai kuvaa missä näkyy enemmän kuin yksi henkilö?


...no siinä oli se pieni ongelma et laajis oli lainassa (samoissa bileissä lohiksella) joten ei yleiskuvaa *hymy*
Timce

Posts: 5,381

#74 • • Timce

JussiS
Enemmänkin mä ihmettelen et mitä sä teit noin niinku yleensä kiksubileissä?



Kävin tsekkaamassa miten skenessä voidaan. ;)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Progress

Posts: 955

#75 • • Progress

Samu*, 15.4.2007 12:18:
Järjestävä posse ei varmaankaan ole kanssani samaa mieltä, mutta tuo väenvähyys verrattuna muutamiin viime Halluihin, se oli vain positiivinen asia *hymy* *piis* En tosin tiedä rajoittiko ne lössin sisäänpääsyä myöhemmin illalla, mutta ainakin siihen aikaan kun itse tulin paikalle, niin esim. helmikuulla oli tajuton jono, nyt ei ketään.

Ei tullut vastaan kääliöitä, ei tuoppien tai röökien kanssa heiluvia, ei muutakaan negatiivista, ja se tilanpaljous <3 Kaikenkaikkiaan erittäin positiivinen ilta *plur*



kyllä siellä niitä kääliöitäki oli...kuten tuli Juhan aka Purtsin aka Unikin kaa huomattuu...*nauru*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Timce

Posts: 5,381

#77 • • Timce

OCS
Miten siellä voitiin?



Same old, same old. Tosin hyvää soundia tuli. Ei mitään pörinää, vaan rehellistä, suoraselkäistä kikkeli-trancea.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Kriss G

Posts: 1,492

#79 • • Kriss G Wir brauchen bass
Ei ollut mun juttu hesperiassa eikä ollut kyllä tuollakaa. Johtuu pääosin mun angsteista trancea vastaan. Sehän johti siihen että homma lähti lapasesta ja lujaa. Mikä johti siihen että ainakin yksi känniääliö siellä oli *nauru* Tais jäädä mun hallut ainakin pariksi vuodeksi taas tähä. Kiitos kuulemiin.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Tontza

Posts: 112

#80 • • Tontza
Huh huh oli kyl räjäyttävät bileet.
Tän vuoden parhaat ehdottomasti.
Musiikki osu ja uppos.
11.30 saavuttiin ja koko ilta lavalla tappiin asti (paitsi pari kertaa pikaseen juomista hakemas).

Tapahtuipa bileissä melkosen hassu tapahtumakin.
Ihan alkuillasta kävelin lavalta bläkäripöydälle päin ja käytävä oli suht tyhjä.
Noh vastaan kävelee nuor mies - katsotaan toisiamme - kävellään toisiamme kohti - kops - otsat yhteen sillä seurauksella, että tällä hetkellä musta silmä.
Vissiin melkosessa tuubassa molemmat *pepsodent*

Loistavaa oli ja nyt sit ootteleen lasereita *känni* *jiihaa* *hikoil*