Frisbeegolf

19 posts, 1 page, 9,705 views

tumpsi

Posts: 2,553

#1 • • tumpsi rekisteröitymätön
Joo-o, onks tääl paljo harrastajii?
Ite viskon ekaa kesää, oon melko paska,
mut laji on mitä mukavin.

Paras tulos Tampereen Vihiojan radal on vissii vähä alle +15 (:D)
(Tosin tänään heitin neljän kiekon best shootil +0)
Muualla en ookkaa heittäny.


Niille, jotka ei tiedä mistä on kyse:
http://www.frisbeeliitto.com/mita_onf.html
patis

Posts: 1,158

#2 • • patis 10
Kerran oon kokeillu ... suurinpiirtein 10 vuotta sitten Ruotsin puolella.
placiq

Posts: 1,260

#3 • • placiq Jorkki
on ollu kyl tän kesän parasta (ja halvinta) viihdettä *sydän*
UzU

Posts: 2,361

#5 • • UzU [33100]
+2
AaKo

Posts: 637

#6 • • AaKo Tosi veivaaja
hmm..oon yllättävän hyvä heittään saarioisten lättyjä, oiskohan musta vastusta tumpsille *ding*

--
En se mää ollut!!!

henkka

Posts: 4,973

#7 • • henkka
Toinen kesä menossa, innostus oli niin kova et tuli käytyy Talin "rangella" välil jopa aamusin yksin paiskomassa :D

Tänä kesänä käyny vähän vähemmän mut erinomaisen leppoisaa viihdettä parin kolmen kaverin ja Mr. Mayräkoiran kanssa lämpimänä kesäpäivänä/iltana :)
Eiha

Posts: 86

#8 • • Eiha
Huh huh! 2 viikkoa sitten tuli hommattua omat kiekot ja oon täysin koukussa, suosittelen!

--
Tärkeintä ei ole voitto, vaan hyvä perse!

Sir Paramount

Posts: 383

#9 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
paljons tommonen lysti maksaa kokeilla, helsingin alueella siis ?

--
Suits you, Sir!

Eiha

Posts: 86

#10 • • Eiha

sir paramount, 5.6.2007 14:51:
paljons tommonen lysti maksaa kokeilla, helsingin alueella siis ?



Pelaaminen on kentillä täysin maksutonta. Esim Talissa, Meilahdessa ja Munkkiniemessä. Tarvitset ainoastaan muutaman frisbeegolfkiekon joilla pääset hyvin alkuun. Jos ei ole kaveria jolta lainata niin sitten vaan netistä tilaamaan. Esim http://www.frisbeekauppa.com/tuotteet/home.php. Kiekkojen hinnat eivät päätä huimaa 5- 12,50 euroa netistä tilattuna ja 3 kiekolla pelaa mainiosti.

--
Tärkeintä ei ole voitto, vaan hyvä perse!

z

Posts: 1,146

#11 • • z
jepjep. tali ja meikku.
Caro²

Posts: 5,301

#12 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Useita kesiä ollaan kaverin kanssa kiekkoa viskottu - tänä kesänä tuli ostettua golffikiekot, putter, mid- ja long-range driverit. Pituutta ei vielä saa viskattua kun joku 80metriä, mutta tässä on kesä aikaa harjotella.

Kotkaan puuhaillaan myös frisbeegolf -rataa :)
Sir Paramount

Posts: 383

#13 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]

Eiha, 5.6.2007 14:54:
---
sir paramount, 5.6.2007 14:51:
paljons tommonen lysti maksaa kokeilla, helsingin alueella siis ?

---


Pelaaminen on kentillä täysin maksutonta. Esim Talissa, Meilahdessa ja Munkkiniemessä. Tarvitset ainoastaan muutaman frisbeegolfkiekon joilla pääset hyvin alkuun. Jos ei ole kaveria jolta lainata niin sitten vaan netistä tilaamaan. Esim http://www.frisbeekauppa.com/tuotteet/home.php. Kiekkojen hinnat eivät päätä huimaa 5- 12,50 euroa netistä tilattuna ja 3 kiekolla pelaa mainiosti.



No ei ole kova kynnys sitten kokeilla :) On ollu suunnitelmissa pitkän aikaa, jotenkin kuitenkin aina jäänyt kokeilematta. Jospa nyt sitten sais otettua niskasta kiinni...

--
Suits you, Sir!

Jolea

Posts: 11

#14 • • Jolea Audiobaum
frisbeegolf rox!:D
Viime kesänä tuli ekaa kertaa kokeiltua; tosin kovien ennakkoluulojen kera ("kuka idiootti menee tälläisen lajin keksimään...":D) mutta periksiantamatta häiriköin ratoja kunnes innostus iski. Ehdoton suosikki on Nummelanharjun rata; pidempi matka kentälle mutta hyvinkin sen arvoista. Siellä vasta tämäkin laji alkoi tuntua oikeasti järkeenkäyvältä, haastavalta ja ennenkaikkea hauskalta.
¡ Previous post a couple of years ago !
Timi-

Posts: 127

#15 • • Timi-
Onkos täällä harrastajien määrä yhtään kasvanu parin vuoden aikana? Itse tullut hurahdettua lajiin aika pahasti, kolmas kesä menossa ja alkaa vähän jo kiekot lentäänkin niin kuin haluaisi :D Alkuun oli vain yksi kiekko, nyt niitä onkin jo kertynyt kaikkiaan 22kpl :D
Muutaman kerran onnistunut Tampereen radoista Epilän ja Vihiojan pelaamaan pariin, mutta miinuksen puolelle ei vaan millään meinaa tulosta saada. Haastetta siis riittää :)
MimieMay

Posts: 10

#16 • • MimieMay
Mua ei voi kyllä harrastajaksi sanoa kun kerran kävin kokeilemassa kaverin mukana, mutta.. Yllättävää kyllä, oli ihan hauskaa, vaikka eihän ne kiekot mulla mihkään lentäny *blush* Ja kerran yksi katosi totaalisesti heinikkoon vaikka muka ihan selvästi näin mihin se lensi. Etsittiin aika kauan ja vieläpä ihan väärästä paikasta. "Tänne jonnekin se tippu varmaan..." Juu, niin tippu :3

Ei kyllä muita naishenkilöitä näkynyt radalla, ei vissiin oikein heidän suosiossa.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#17 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Mä oon nyt muutaman kesänä käyny heittelemässä, tosin tauot on aina ollu niin pitkiä välissä ettei oikein pääse kehittymään. Lähinnä tulee käytyä Nummelanharjun radalla, ja se onkin hyvä rata se. Paljon korkeuseroja ja puita. *joo*

Vihdin kaatopaikan maksullinen rata sen sijaan on aika pettymys, lisäks siellon hehtaari sellasta 2 metrin ohdake- ja nokkospuskaa, että sinne kun viskaat shortseissa ni se on moro.

Pitäs varmaan ottaa selvää näistä Helsingin ilmasista radoista ni pääsis useemmin heitteleen.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#19 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Löyty aika jees sivu: http://www.discgolfscores.net/

Sivulle voi kirjailla omia heittotuloksia eri radoilta. Omista suorituksista saa hienot statistiikat ja pääsee vähän vertailemaan omia skillejä muiden kanssa. Vähän laitto masentamaan kun kattoo noita top-50 listoja, jengi kiskonu puolta vähemmillä heitoilla noita läpi *lmao*

Suosittelen lämpimästi jos vähänkin enemmän tulee heiteltyä. *joo*