Digital Beat - Arpeggiator One (original mix) [symhonic trance]

53 posts, 3 pages, 14,731 views

Loose Grip

Posts: 330

#22 • • Loose Grip
Demolla ja keskeneräisellä työllä on vissi ero.
dB

Posts: 1,317

#23 • • Edited dB Digital Beat Music

Loose Grip, 28.7.2006 10:53:
Demolla ja keskeneräisellä työllä on vissi ero.


Ptäiskö tänne laittaa biisi valmiina? Mun mielestä biiseistä on hyvä saada rakentavaa palautetta sellaisilta artisteilta jotka ovat jo levy-yhtiöissä. :)
AlexS

Posts: 1,389

#24 • • Edited AlexS kummasetä

Digital Beat, 28.7.2006 10:57:
Ptäiskö tänne laittaa biisi valmiina? Mun mielestä biiseistä on hyvä saada rakentavaa palautetta sellaisilta artisteilta jotka ovat jo levy-yhtiöissä. :)


Löytyyhän tältä forumilta jo levy-yhtiöissä olevia artisteja. Vai onko ne sun biisit niin hittikamaa ettei edes kunnon klippiä voi antaa valmiista demosta/biisistä? :)
Vai pelkäätkö kenties kritiikkiä? Tosin sitähän aika moni sun "keskeneräinen työ" on jo saanut.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

dB

Posts: 1,317

#25 • • Edited dB Digital Beat Music

AlexS, 28.7.2006 11:23:
---
Digital Beat, 28.7.2006 10:57:
Ptäiskö tänne laittaa biisi valmiina? Mun mielestä biiseistä on hyvä saada rakentavaa palautetta sellaisilta artisteilta jotka ovat jo levy-yhtiöissä. :)

---

Löytyyhän tältä forumilta jo levy-yhtiöissä olevia artisteja. Vai onko ne sun biisit niin hittikamaa ettei edes kunnon klippiä voi antaa valmiista demosta/biisistä? :)
Vai pelkäätkö kenties kritiikkiä? Tosin sitähän aika moni sun "keskeneräinen työ" on jo saanut.


Biisit ei onneksi ole "hittibiisejä". Enkä hittibiisejä aio vääntääkään. Tässä vaiheessa en pelkää enää kritiikkiä kun olen tehnyt biisejä v. 90 lähtien. Saattaa soundit osin kuulostaa varmasti että ne olis tehty vuonna 95. En yritä tehdä biiseistä liian mainstreamin kuulosia. Tärkeää on että soundit kuulostaa hyviltä.
Jokainen kuuntelija muodostakoon oman mielipiteen, mikä on ainoastaan hyvä asia. :D

ps: sen verran vielä tuosta valmiiksi hiomisesta että valmiit biisit laitan digital distributioniin jolloin niistä saa rahaa kun niitä ostetaan. Sen verran ahne paskiainen olen... :D :D :D
Ilmaisia biisejä kyllä saa mikseri netistä: www.mikseri.net/digital
AlexS

Posts: 1,389

#26 • • AlexS kummasetä

Digital Beat, 29.7.2006 13:53:

Biisit ei onneksi ole "hittibiisejä". Enkä hittibiisejä aio vääntääkään. Tässä vaiheessa en pelkää enää kritiikkiä kun olen tehnyt biisejä v. 90 lähtien. Saattaa soundit osin kuulostaa varmasti että ne olis tehty vuonna 95. En yritä tehdä biiseistä liian mainstreamin kuulosia. Tärkeää on että soundit kuulostaa hyviltä.
Jokainen kuuntelija muodostakoon oman mielipiteen, mikä on ainoastaan hyvä asia. :D


Tuskin tällä forumilla nyt mistään radiokesähiteistä puhutaan vaan hyvin menestyvistä/soitetuista klubiraidoista. Enkä tosiaan tarkoittanut että sinä tekesit hittejä, tuo sun asenne vaan vaikuttaa niin ylimieliseltä ja mainontaan ja rahastukseen keskyttyvältä...sen takia kysyin että onko sun tuotanto niin exklusiivista ja erikoista sitten muihin verrattuna.

Laadukkaan/hyvänkuuloinen ei tarkoita "mainstream kuuloista". Pitääkö olla huonot soundit ja 0 ideaa että on tarpeeksi "ug" ja uskottava ? Mun mielestä näistä sun skipaleista (en tosiaan tiedä onko ne valmiita vai ei) puuttuu edes se "joku" juttu minkä takia niitä edes voisi kuvitella ostavansa. Mut hienoa jos bisnes käy, minä en vain ymmärrän että nää menee(kö?) kaupaks :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

dB

Posts: 1,317

#27 • • Edited dB Digital Beat Music

AlexS, 29.7.2006 15:06:
---
Digital Beat, 29.7.2006 13:53:

Biisit ei onneksi ole "hittibiisejä". Enkä hittibiisejä aio vääntääkään. Tässä vaiheessa en pelkää enää kritiikkiä kun olen tehnyt biisejä v. 90 lähtien. Saattaa soundit osin kuulostaa varmasti että ne olis tehty vuonna 95. En yritä tehdä biiseistä liian mainstreamin kuulosia. Tärkeää on että soundit kuulostaa hyviltä.
Jokainen kuuntelija muodostakoon oman mielipiteen, mikä on ainoastaan hyvä asia. :D

---

tuo sun asenne vaan vaikuttaa niin ylimieliseltä ja mainontaan ja rahastukseen keskyttyvältä...sen takia kysyin että onko sun tuotanto niin exklusiivista ja erikoista sitten muihin verrattuna.


Laadukkaan/hyvänkuuloinen ei tarkoita "mainstream kuuloista". Pitääkö olla huonot soundit ja 0 ideaa että on tarpeeksi "ug" ja uskottava ? Mun mielestä näistä sun skipaleista (en tosiaan tiedä onko ne valmiita vai ei) puuttuu edes se "joku" juttu minkä takia niitä edes voisi kuvitella ostavansa. Mut hienoa jos bisnes käy, minä en vain ymmärrän että nää menee(kö?) kaupaks :)



Mun mielestä mainonta kuuluu hyvänä osana promootioon. Ei siinä mitään ylimielistä ole käsittääkseni.???

Tahtoo olla Underground. :)
AlexS

Posts: 1,389

#28 • • AlexS kummasetä

Digital Beat, 30.7.2006 12:45:
Mun mielestä mainonta kuuluu hyvänä osana promootioon. Ei siinä mitään ylimielistä ole käsittääkseni.???

Tahtoo olla Underground. :)


Liika promootio ja spämmäys on asia erikseen kuten eräällä toisellakin klubiforumilla on huomautettu.

Edelleen, "underground" musaa saa tehdä ja tehdään myös laatu soundeilla/tuotannolla...ei se tee musiikista "mainstreamiä". Got it?
Mutta valjut soundit ja yms. on sun valinta artistina, en siihen sen enempää lähde enää kommentoimaan. Siinä meillä on vain makuero.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

dB

Posts: 1,317

#29 • • dB Digital Beat Music

AlexS, 30.7.2006 13:09:
---
Digital Beat, 30.7.2006 12:45:
Mun mielestä mainonta kuuluu hyvänä osana promootioon. Ei siinä mitään ylimielistä ole käsittääkseni.???

Tahtoo olla Underground. :)

---

Liika promootio ja spämmäys on asia erikseen kuten eräällä toisellakin klubiforumilla on huomautettu.

Edelleen, "underground" musaa saa tehdä ja tehdään myös laatu soundeilla/tuotannolla...ei se tee musiikista "mainstreamiä". Got it?
Mutta valjut soundit ja yms. on sun valinta artistina, en siihen sen enempää lähde enää kommentoimaan. Siinä meillä on vain makuero.


Mitä se toinen foorumi tähän kuuluu? Sitäpaitsi en harrasta täällä "spämmäystä".
Menee kyllä jo kyttäämiseksi...*lmao*
rec

Posts: 2,923

#30 • • rec

Digital BeatAlek Szahala alko tekemään 3 vuotta mun jälkeen ja tekee varmasti modernimilla soundeilla. ;)



Noniin no.. ainoo erohan teillä on se, että Aleksi sentään tekee musiikkia! Voisit ihan oikeasti alkaa miettii jotain illbientin tekemistä tai pelkistettyä breakbeattia (esimerkkinä toimii white labelin "Freak Out").
AlexS

Posts: 1,389

#31 • • Edited AlexS kummasetä

Digital Beat, 30.7.2006 13:13:
Mitä se toinen foorumi tähän kuuluu? Sitäpaitsi en harrasta täällä "spämmäystä".
Menee kyllä jo kyttäämiseksi...*lmao*


Esimerkkinä tuohon sinun "hyvään promootioon".
Jos päivittäin käyn silläkin sivustolla ja nään jatkuvasti uusia aiheita jostain digital biittiin liittyvästä? Ei se ole kyttäystä. Tosin onneksi sekin on mennyttä aikaa.
Jotain olet oppinut.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

dB

Posts: 1,317

#32 • • dB Digital Beat Music

Real Charly, 30.7.2006 13:18:
---
Digital BeatAlek Szahala alko tekemään 3 vuotta mun jälkeen ja tekee varmasti modernimilla soundeilla. ;)

---


Noniin no.. ainoo erohan teillä on se, että Aleksi sentään tekee musiikkia! Voisit ihan oikeasti alkaa miettii jotain illbientin tekemistä tai pelkistettyä breakbeattia (esimerkkinä toimii white labelin "Freak Out").


Tosi isot respektit Aleksille *piis* Itseasiassa olen melko uus Alek Szahala fani. Melkein kaikki biisit olen kuunnellut ja uuden setin myös lataillut.

Tsekkaa Finnlux Tuna projektin biisejä. Siinä on semmosta elektro breakbeattia. Tästä projektista saattaa vielä tullaki jotain.

Tarkotitko White label ? http://www.discogs.com/label/White+Label

Kiitos vinkistä, yritän löytää ja tsekkaan tuon Freak Out biisin. *ankka**hih*
dB

Posts: 1,317

#33 • • dB Digital Beat Music

AlexS, 30.7.2006 13:18:
---
Digital Beat, 30.7.2006 13:13:
Mitä se toinen foorumi tähän kuuluu? Sitäpaitsi en harrasta täällä "spämmäystä".
Menee kyllä jo kyttäämiseksi...*lmao*

---

Jos päivittäin käyn silläkin sivustolla ja nään jatkuvasti uusia aiheita jostain digital biittiin liittyvästä? Ei se ole kyttäystä. Tosin onneksi sekin on mennyttä aikaa.


Puristien foorumilla jotain olen oppinut *iloinen*
rec

Posts: 2,923

#34 • • rec

Digital Beat, 30.7.2006 13:31:
---
Real Charly, 30.7.2006 13:18:
---
Digital BeatAlek Szahala alko tekemään 3 vuotta mun jälkeen ja tekee varmasti modernimilla soundeilla. ;)

---


Noniin no.. ainoo erohan teillä on se, että Aleksi sentään tekee musiikkia! Voisit ihan oikeasti alkaa miettii jotain illbientin tekemistä tai pelkistettyä breakbeattia (esimerkkinä toimii white labelin "Freak Out").

---

Tosi isot respektit Aleksille *piis* Itseasiassa olen melko uus Alek Szahala fani. Melkein kaikki biisit olen kuunnellut ja uuden setin myös lataillut.

Tsekkaa Finnlux Tuna projektin biisejä. Siinä on semmosta elektro breakbeattia. Tästä projektista saattaa vielä tullaki jotain.

Tarkotitko White label ? http://www.discogs.com/label/White+Label

Kiitos vinkistä, yritän löytää ja tsekkaan tuon Freak Out biisin. *ankka**hih*



Tarkoitan white labelia, jossa lukee tagina "Freak Out". Eli artistia ei edes itselläni tiedossa. Erittäin "monoottinen" breaks raita. Erittäin laadukasta saundia kuitenkin.
Tronic

Posts: 287

#35 • • Tronic

Digital Beat, 30.7.2006 12:45:

Mun mielestä mainonta kuuluu hyvänä osana promootioon. Ei siinä mitään ylimielistä ole käsittääkseni.???

Tahtoo olla Underground. :)


Mitenköhän nämä kaksi asiaa ei mun mielestä sovi samaan postaukseen?*lmao*
dB

Posts: 1,317

#36 • • dB Digital Beat Music

Real Charly, 30.7.2006 13:34:
---
Digital Beat, 30.7.2006 13:31:
---
Real Charly, 30.7.2006 13:18:
---
Digital BeatAlek Szahala alko tekemään 3 vuotta mun jälkeen ja tekee varmasti modernimilla soundeilla. ;)

---


Noniin no.. ainoo erohan teillä on se, että Aleksi sentään tekee musiikkia! Voisit ihan oikeasti alkaa miettii jotain illbientin tekemistä tai pelkistettyä breakbeattia (esimerkkinä toimii white labelin "Freak Out").

---

Tosi isot respektit Aleksille *piis* Itseasiassa olen melko uus Alek Szahala fani. Melkein kaikki biisit olen kuunnellut ja uuden setin myös lataillut.

Tsekkaa Finnlux Tuna projektin biisejä. Siinä on semmosta elektro breakbeattia. Tästä projektista saattaa vielä tullaki jotain.

Tarkotitko White label ? http://www.discogs.com/label/White+Label

Kiitos vinkistä, yritän löytää ja tsekkaan tuon Freak Out biisin. *ankka**hih*

---


Tarkoitan white labelia, jossa lukee tagina "Freak Out". Eli artistia ei edes itselläni tiedossa. Erittäin "monoottinen" breaks raita. Erittäin laadukasta saundia kuitenkin.


Meni hieman offtopikiksi. Pitää googlata jos löydän vaikka breaks/breakbeat haulla...
Tronic

Posts: 287

#38 • • Tronic

Digital Beat, 30.7.2006 13:40:
---
Tronic, 30.7.2006 13:36:
---
Digital Beat, 30.7.2006 12:45:

Mun mielestä mainonta kuuluu hyvänä osana promootioon. Ei siinä mitään ylimielistä ole käsittääkseni.???

Tahtoo olla Underground. :)

---

Mitenköhän nämä kaksi asiaa ei mun mielestä sovi samaan postaukseen?*lmao*

---

Mainostan underground webbiradioita omalla sivulla toim. huom. *iloinen*


Eli teet undergroundista mainstreamia.*nauru*
rec

Posts: 2,923

#39 • • rec

Tronic, 30.7.2006 13:47:
---
Digital Beat, 30.7.2006 13:40:
---
Tronic, 30.7.2006 13:36:
---
Digital Beat, 30.7.2006 12:45:

Mun mielestä mainonta kuuluu hyvänä osana promootioon. Ei siinä mitään ylimielistä ole käsittääkseni.???

Tahtoo olla Underground. :)

---

Mitenköhän nämä kaksi asiaa ei mun mielestä sovi samaan postaukseen?*lmao*

---

Mainostan underground webbiradioita omalla sivulla toim. huom. *iloinen*

---

Eli teet undergroundista mainstreamia.*nauru*



Niin mäki oon vähän niinkosta alkanu ymmärtämään! *nauru*
Loose Grip

Posts: 330

#40 • • Loose Grip
Vai onko "undergroundia" se, ettei osaa ottaa opikseen mistään kritiikistä, vaikka sitä jatkuvasti hakee?