SE musiikkityyli sulle juuri nyt

668 posts, 34 pages, 414,899 views

Xeony

Posts: 117

#661 • • Xeony
DnB!! Genre, josta en ollut ihmeemmin välittänyt (lue 'löytänyt') / kaipasin vaihtelua paljon tykkäämääni progetranceen ym.
Nyttemmin eniten koukussa, varsinkin melodiseen drum and bass:iin.
Sopii hyvin aloittelijalle *hymy*

Jotain tähän tyyliin
Memro - Trick of the Tail http://www.youtube.com/watch?v=0Wo0BDFupqo&list=FLEtIkHM9Nx1gTogVoWHLM4g&index=46&feature=plpp_video *kuolaa*

ja

Feint - Reprise
http://www.youtube.com/watch?v=mVdSAWWOvSw&list=FLEtIkHM9Nx1gTogVoWHLM4g&index=23&feature=plpp_video *sydän*

Mitä enemmän kuuntelen ja löydän uutta musiikkia, sitä vaikeempi olla ilman.
Way too addicted, but i like it :p *piis*

--
Quidquid latine dictum sit, altum videtur =)

35p3r

Posts: 51

#662 • • 35p3r
Kyllä se menee sinne dnb:hen ja dubsteppiin. Nyt innolla myös tuota regeetä tullu kuunneltuu öisin :P. Sen lisäksi kaikki hyvä techno musa, mitä sattuu löytämään randomisti selaillessa.
Max Power

Posts: 186

#663 • • Max Power Techno hoodlum
umppa lumppa, nasse setä on nyt hyvin hyvin vihainen ja tyyne tässä hei, voi änkeröinen, ananasakäämä ja suolaa päälle, mitäs tää nyt on, umf umf öööö, öööööööäääääöööö, teknoooooooo, sitä menny viimiset 14 vuotta, välillä muuta (parin piisin verran): hausee, jatsii, metallia, klassista, mitä tahansa maan ja taivaan väliltä mutta kaikki tiet johtaa aina lopulta takaisin TEKNOOOOOON.
m1kk3

Posts: 5,560

#664 • • m1kk3 no-life

Replying to SE musiikkityyli sulle juuri nyt:


---
Hypnoottinen ja hieman melodinen tech house/proge <3

esim.




<3333
---


*aplodit*


Jees :) Lisätään nyt vielä yks, on kyllä varmaan hypnoottisin biisi mitä oon kuullu pitkään aikaan :D
Tällänen saundi <3

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Henry Swell

Posts: 258

#665 • • Edited Henry Swell Cielå

Replying to SE musiikkityyli sulle juuri nyt:


---

---
Hypnoottinen ja hieman melodinen tech house/proge <3

esim.




<3333
---


*aplodit*


---

Jees :) Lisätään nyt vielä yks, on kyllä varmaan hypnoottisin biisi mitä oon kuullu pitkään aikaan :D
Tällänen saundi <3



Itseasiassa holdbinissä beatportissa mut en ole vielä päättänyt ottaakko vai ei :D

Mut tän otan ...

&feature=related
Jago

Posts: 4,039

#666 • • Jago un-trained monkee
kolinatekno

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Stone Cold

Posts: 114

#667 • • Stone Cold
Kuuntelumusa menee ihan fiiliksen mukaan rockista konemusaan... en niin genreistä välitä.

Musan teossa keskittyny Hardhouseen ja toinen projekti Houseen.
Inferno@Tre

Posts: 678

#668 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Hc eri lajeineen on ja muu raskaampi on aina ollut lähellä sydäntä mut viimesen vuoden pari indu j& ebm on kyl ottanut myös oman paikkansa mun musiikkimaailmassa.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.