Pushca 15 Anniversary Global Tour 4.8.2006 @ helsinki

61 posts, 4 pages, 21,910 views

Annikad

Posts: 7

#22 • • Annikad
Hei! Onko kukaan ollut kuuntelemassa HouseAmigoja? Jos on niiin mika oli meininki ja minkalaista oli musa?
granberry

Posts: 18

#23 • • granberry
Olen tulossa! *aplodit*Ketäs muita lähtee..? ;)
Wibe

Posts: 72

#24 • • Wibe
meitti tulee ainakin.. :) 20 kaverin kanssa :D
sts

Posts: 7,969

#25 • • sts Sama pyynti aitta!
Kohtalaisen läpinäkyvää ku jengi joka hehkuttaa täällä on sellasta 1-4viestiä ja ne 1-4 viestiä on tässä threadissa ;)
Juhgu

Posts: 7,921

#26 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Kuinka monta feikkitunnusta tänne on oikein tehty näitä bileitä mainostamaan? 7? :D I smell bullshit. Vois boikotoida näitä bileitä :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Wibe

Posts: 72

#27 • • Wibe
tuskimpa niitä feikkitunnuksia on tehty.. mä en ainakaan usko, omalla kohalla olen vasta "löytänyt" tämän klubituksen..
toma

Posts: 2,009

#28 • • Edited toma Tototoototo
Aika säälittävää :D

edit: jos siis on totta.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Tapi

Posts: 1,437

#29 • • Edited Tapi Dreamstate
Väitättekste iha tosissanne, ettette oo kuullu suuresta, mahtavasta ja universaalista PUSCSAACCHHKASta mitään?
Annikad

Posts: 7

#31 • • Annikad
Heissan!

Omasta puolestani voin kommentoida rekisteröitymistäni tänne klubitukseen todellakin sillä että sain tietää Pushcan omilta sivuilta, että Pushcan bileet järjestetään Suomessa. Olin siitä äärimmäisen yllättynyt, joten halusin hieman kuulostella täältä foorumista, että mikä on meininki. Mietin nimittäin Suomen reissun ajankohtaa ja olen tutustunut kesän klubitarjontaan mm. klubituksen kautta. Aika tylyltä tuntuu meininki.... hehe hee. Lienee parasta pysyä täällä Britanian saarella.
GERTY

Posts: 411

#32 • • GERTY

Tapi, 18.7.2006 15:31:
Väitättekste iha tosissanne, ettette oo kuullu suuresta, mahtavasta ja universaalista PUSCSAACCHHKASta mitään?




Siis mä oon totaalisen samaa mieltä =D aivan varmasti laatua tiedossa, tänne!

raveIt!
_tomppa

Posts: 27

#35 • • _tomppa
Viikko vielä...
Toivottavasti tällä kertaa lentokentät on auki ja koneet lentää ajallaan et brittein poijjaat pääsee ajallaan soittamaan :)
sts

Posts: 7,969

#36 • • sts Sama pyynti aitta!
vaikuttaa aika karulta, alle neljäkymmentä suosittelijaa, viikko aikaa ja studio 51, ja lämmittämässä ja videoita tekemässä nonameja...
nigel

Posts: 792

#37 • • nigel

sts, 29.7.2006 17:49:
vaikuttaa aika karulta, alle neljäkymmentä suosittelijaa, viikko aikaa ja studio 51, ja lämmittämässä ja videoita tekemässä nonameja...



Eiköhän nämäkin kannata peruu..
Suosittelijoiden määrää voi pitää jonkin sortin mittarina, mutta sen mitä olen itse katsonut, sekin pätee kiksubileisiin, "festareihin" ja hypertapahtumiin, ja jos järkkärin frendit ovat kaikki klubituslaisia. Tai ainaski jotain sinnepäin. Ihanaan on tällä hetkellä 21 suosittelijaa ja 3 tuntia aikaa = ketä kiinnostaa. Ihana on Ihana, se on totta.
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Studio = iso tila, vähän aikaa ja sellasta. En vaa näe ideaa ilmoittaa asiaa noilla sanoilla.
Soittajista sen verran että monella Suomen "namella" ei olisi mitään tekemistä samalle lavalle kyseisten herrojen kanssa jos lähetään teknisellä osaamisella ja ammattitaidolla vertailemaan. Sanokaa mielipiteeksi, mutta kyllä sanon että se on kylmästi niin.

Surkealla asenteella voit ditchaa nämä kekkerit ja monet muut katsomalla suosittelijoiden määrää. Henk koht mua ei kiinnosta sellanen luku paskaakaan.
jammer

Posts: 142

#38 • • jammer
Yhdyn täysin edelliseen.
HA DJs

Posts: 164

#39 • • Edited HA DJs HouseAmigo DJs
Hola Hola !!!

Jos olit HouseAmigojen ensimmaisissa bileissa Birdiessa maistelemassa Hoxton Whoresia viime vuoden puolella niin nyt seuraa jatkoa samalla meiningilla Pushcan bileissa 4.8 Studiolla. Welcome !

Tormasin juuri yksi paiva taalla Londonin kujilla Pushcan paajehuun Robiin ja hankin paatti tulla Suomen Pushcaan bilettamaan. Jengia on siis tulossa Lontoosta pain ja viime tiedon mukaan jopa Papua uusi Guineasta asti. heh hee *hymy*

Pushcalla on talla hetkella Lontoossa ja maailmalla kova kysynta, mutta ei Herra ole kiinnostunut levittamaan bileita ihan minne tahansa. Pushca ei halua jarjestaa bileita esim. joka vko, vaikka jengia kylla niihin riittaisi taalla pilvin pimein. Pushcan pojat odottelee kovasti Suomen keikkaa ja Joe on pyytanyt mm. 4 levysoitinta kayttoonsa.

On tosi hienoa, etta nama bileet saatiin Helsinkiin.

Sunny summer for everyone !

HouseAmigos DJ's
granberry

Posts: 18

#40 • • Edited granberry
Kuusi päivää!!! Happy hei!!! :D :D :D