Denis Vakulin aka D.N.A - Progressive Mix01

30 posts, 2 pages, 8,904 views

DenisV

Posts: 1,048

#1 • • Edited DenisV I Love Kiksu
valo1.jpg


Nenäkaivua ja voksut! *vink*

Nauttikaa!

progressive, trance

tracklist:


1. Björk - Vionetly Happy (Mercurio Remix)

2. Murat Uncuoglu - Azize

3. A. Matsumoto & Dj Yoshi - Dreamer (Luke Chable Remix)

4. Matthew Dekay & Proluctors - Behind the Secret Borders

5. Christian Combas Feat. Karen Solomon - Heavy Rotation (Dub Mix)

6. Britney Spears - Everytime (The Scumfrog Vocal Mix)

7. Inner System - Soul Trade (Nugen vs Archer Remix)

8. Dave Seaman Presents Group Therapy Featuring Nat Leonard - My Own Worst Enemy (Group Therapy Dub)

9. Seregaki - Ryukyu Underground (Sunrise Mix)

10. Faithless - I Want More (Filterheadz Remix)

11. Amiel - Love Song (The Scumfrog Club Mix)

12. Lostep - Burma (Trafik's A.M Rub)

lisätiedot - kuuntele
sapeli

Posts: 11,768

#2 • • sapeli jokukukamikä?
*imuttel* *hihu*

*nenääkaivel*

*kiksuttel*

*hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lou

Posts: 60

#3 • • Lou Club Serenity
Ui tulis jo *joo*

--
Serenity now.

noena

Posts: 3,138

#4 • • noena first breath after coma
latautuu latautuu *hihu*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Lou

Posts: 60

#5 • • Edited Lou Club Serenity
Uskomatonta! Niin täydellinen setti et ei oo hetkiin nähty! Mitä kikkailua ja mikä tracklist!

Amielin lovesong kruunas niin kaiken *sydän* Oi oi ku toi iski joskus jossain PVD:een setissä aikoinaan - rakastuin tohon kipaleeseen täysin :)

Ja niinpä niin Maxi Jazzin sanoja lainaten: I WANT MORE!

--
Serenity now.

Loraine Stok

Posts: 158

#6 • • Loraine Stok Loraine
Deni: Tracklist would be lekker *vink*

*downloading *pus*
meimei

Posts: 429

#7 • • meimei *Ihq-pariskunta*/smart-fat-girl
Kiitoksia! On kyllä ammattitaidolla tehty setti *joo*

tykkäsin kovasti *sydän*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#8 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
vois testailla tän kyl, palaute piakkoin!

--
dasinoaisnvs

sts

Posts: 7,969

#9 • • sts Sama pyynti aitta!
Pirun onnistunu pläjäys... Propsit *piis*
Jaspa

Posts: 64

#10 • • Edited Jaspa
Kukas mun housut nyt pesee??? *ding*

Amiel - Lovesong *plur* viimeisteli jo muutenkin loistavan setin.
Avatar
#11 • • astaroth Guest
varisiin näppärä setti, pari biisiä ei ollu ihan mun juttu mut muuten erittäin onnistunut. pirun laadukkaasti on kyllä miksattu
m1kk3

Posts: 5,560

#12 • • m1kk3 no-life
aivan helvetin loistava *sydän* mielettömän hyviä biisejä, tyylikästä ja kesäistä progetrancesaundia loistavasti miksattuna ja kivasti setti rakenneltu, eipä sitä oikeen osaa muuta pyytää <3 Kertakaikkiaan hieno paketti, yksi parhaimpia progetrancesettejä mitä olen kuullut pitkiin aikoihin. Suurin osa biiseistä oli outoja, mikä on hieno juttu koska uutta ja ennenkuulematonta matskua kuulee mielellään niiden ainaisten hittien sijaan *joo* Tosin oli siellä pari tuttuakin joukossa (mm. Faithlessin I Want More Filterheadzin remixinä <3) mutta pääosin kyllä ihan uutta matskua mulle ja hyvää matskua olikin kertakaikkiaan. Tää jää kyllä mp3-soittimeen varmasti täksi kesäksi ainakin :)

Ja jos ei koko tracklistiä voi paljastaa ni kerro ees mikä toi toinen biisi on, toi on ihan pakko saada, uskomattoman hieno yhdistelmä tribaalimeininkiä ja kaunista trancemelodiaa *sydän*

*tanssittel*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

irrlicht

Posts: 79

#13 • • irrlicht *Ihq-pariskunta*
Aivan loistava setti! *joo* Hyvaa kannatti odottaa *vink*.
Nyt vaan lisaa setteja jakoon.. ! *plur*
villelope

Posts: 2,846

#14 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Täytyy kyllä tunnustaa, että latasin tän setin vähän kauhunsekaisin fiiliksin. Tuoreessa muistissa kun oli useampituntinen kännisekoilusetti. (Sori Deni ja Lari *plur*)

Kuitenkin, jo ensimmäisestä vaihdosta oli aistittavissa, että tässä on jotain täysin muuta tulossa. Biisien järjestys oli maistuva, kappaleet suorastaan sulautuivat toisiinsa, eikä nykyisellä muistikuvalla tullut ees kummempia riitasointuja setin aikana. Jossain vaiheessa alkoi mieleen hiipiä kauanko eri vaihtoja ollaan hiottu, sen verran harkituilta järjestään kaikki vaihdot kuulostivat. (kielipoliisit, menikö tällä kertaa oikein *hih*)

Hitimmät/popeimmat biisit oli jätetty loppuun (Faithless, joka oli muuten pitkästä aikaa tosi messevän kuuloinen, sekä Britneyn lurittelu).

Alkuun tuli kyllä niin hemmetin loistoa soundia ja lisäksi mulle entuudestaan tuntemattomia biisejä - tracklistia vaaditaan.


Kaikenkaikkiaan yksi tasaisimpia ja parhaimpia progempia settejä, mitä vastaan on lähiaikoina tullut.

Props!
Gateway

Posts: 1,391

#15 • • Gateway Club Therapy
Aivan uskomattoman hyvä setti, alussa oli niin nättiä biisiä ettei voi tehdä muuta kuin kuunnella uudestaan ja uudestaan. Britni toimi erinomaisesti puhumattakaan Faithlessistä, lopetusbiisiä väheksymättä. Teknisesti tämä oli rehellisesti sanoen paras mitä olen koskaan kuullut, loistava rakenne - täydellinen soittotekniikka. Kiitos!
villelope

Posts: 2,846

#16 • • villelope Lope of Lope & Kantola

GateWay, 14.6.2006 09:52:
Teknisesti tämä oli rehellisesti sanoen paras mitä olen koskaan kuullut, loistava rakenne - täydellinen soittotekniikka. Kiitos!


Höps, mä spottasin laukkaa toisella kuuntelukerralla!

Muuten hiipi mieleen jo ajatus siitä, että tää olisi koneella miksattu. Sen verran harmonisia nuo kaikki vaihdot oli. Vai olisko Denis käynyt sijoittamassa uuteen Pioneerin sekoittimeen?


Muutama lisähuomio, joka jäi tuosta palautteenpätkästä pois.
- ekaa kertaa kuunnellessa vaikutti siltä, että setti olisi soitettu vinyyliltä - paskoilla neuloilla
- 256 kbps mp3 hämäsi, alkuun äänenlaatu ei ollut juurikaan niin hyvä, kuin mitä bitrate antaisi ymmärtää.

En valita liiemmin, mulla on kaistaa kyllä - mutta jotakuta saattaa toi massiivinen file hiukkasen ahdistaa. Ja kuitenkaan se äänenlaatu ei ollut NIIN hyvä kuitenkaan.

Anyways, toinen kuuntelukerta ei pilannut tätä sekoitetta. Pitää kuunnella vielä lisää.


Spottail*
- Britney Spears - Everytime (olisko Hi-Bias remix)
- Group Therapy - My Own Worst Enemy (remiksistä ei taas hajuakaan)

Vaatii tracklistia!!!!
Axu-T

Posts: 427

#17 • • Axu-T
DNA heitti viimeyönä Kouvolassa niin loistavan livesetin, että on kyllä pakko imutella tämä kesämusaksi autoon... *joo*
hemuz

Posts: 2,178

#19 • • hemuz kätevä emäntä
Tätä lisää *sydän* *kuolaa* *plur*
Tätä ku kuuntelis junassa nii tasan ajais oman pysäkin ohi *nauru*
Mul tulee niin hyvä fiilis ja oikeen uppoon setin maailmaan...
m1kk3

Posts: 5,560

#20 • • m1kk3 no-life

DenisV, 14.6.2006 20:51:
Tracklist tulossa piakkon!



antaa tulla nyt se niinku olis jo *grr*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti