MILLENNIUM Loveparade warm-up 9.7.2006 @ LUX - Helsinki

127 posts, 7 pages, 25,055 views

Hypnowave

Posts: 11

#22 • • Hypnowave
loistavat artistit, varsinki helsinki vibe:stä tulevat. peaktwinsiä kaipaisin tähä tapahtumaan :)
Tronic

Posts: 287

#23 • • Tronic

Hypnowaves, 4.6.2006 18:28:
loistavat artistit, varsinki helsinki vibe:stä tulevat. peaktwinsiä kaipaisin tähä tapahtumaan :)



Mä kaipaisin kans Paul Van Dyk:iä ja Tiestoa, koska se on kuulema niin ihq*pihkassa*

Eli miks ihmeessä ne ois täällä soittamassa, kun eivät ole paraatirekassakaan mukana?
Hypnowave

Posts: 11

#25 • • Hypnowave

Tronic, 4.6.2006 18:37:
---
Hypnowaves, 4.6.2006 18:28:
loistavat artistit, varsinki helsinki vibe:stä tulevat. peaktwinsiä kaipaisin tähä tapahtumaan :)

---


Mä kaipaisin kans Paul Van Dyk:iä ja Tiestoa, koska se on kuulema niin ihq*pihkassa*

Eli miks ihmeessä ne ois täällä soittamassa, kun eivät ole paraatirekassakaan mukana?



kato ainahan sitä voi toivoa :)
roberto

Posts: 251

#26 • • roberto
Varmaan aika kovat bileet, vois vakavasti harkita tuloa *hih*
Sit joutuis kyl missaa ku Brasilia vie MM-finaalia 6-0*eikä* *nauru*
Aune-mummo

Posts: 543

#27 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

tomii, 2.6.2006 12:27:
---
dewyl, 2.6.2006 12:17:
LUX taitaa mennä jo alamäkeä kun siellä järjestetään konemusabileitä.

---


Hehe... mulle tuli heti ihan sama mieleen *nauru*



No huh huh ... siinä vaiheessa kun ravintolassa on jonkun sortin klubi niin sekö on viittä vaille konkurssikypsä tai muuten paska paikka?????????
HÄ ?? on teillä köyhät ajatukset ja mielipiteet SORRY!!! MÄ VÄHÄN LYÖN VETOA KLUBBAAJIEN PUOLESTA , et käyttää ravintolassa ennemmän fyrkkaa kun kun esim "rokkarit ja hevarit " mut eipä näytä tavastiallakaan huonosti menevän . .(vielä) ...... kiva huomata et klubbarissakin pyörii niitä jotka ei tiedä et söiskö vai tekiskö eväät...
Tronic

Posts: 287

#28 • • Tronic

SANNULI, 12.6.2006 06:52:

No huh huh ... siinä vaiheessa kun ravintolassa on jonkun sortin klubi niin sekö on viittä vaille konkurssikypsä tai muuten paska paikka?????????
HÄ ?? on teillä köyhät ajatukset ja mielipiteet SORRY!!! MÄ VÄHÄN LYÖN VETOA KLUBBAAJIEN PUOLESTA , et käyttää ravintolassa ennemmän fyrkkaa kun kun esim "rokkarit ja hevarit " mut eipä näytä tavastiallakaan huonosti menevän . .(vielä) ...... kiva huomata et klubbarissakin pyörii niitä jotka ei tiedä et söiskö vai tekiskö eväät...



Saisko saman suomeksi? Mulla meni vähän ohi.*whaat*
Aune-mummo

Posts: 543

#29 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

Tronic, 12.6.2006 07:02:
---
SANNULI, 12.6.2006 06:52:

No huh huh ... siinä vaiheessa kun ravintolassa on jonkun sortin klubi niin sekö on viittä vaille konkurssikypsä tai muuten paska paikka?????????
HÄ ?? on teillä köyhät ajatukset ja mielipiteet SORRY!!! MÄ VÄHÄN LYÖN VETOA KLUBBAAJIEN PUOLESTA , et käyttää ravintolassa ennemmän fyrkkaa kun kun esim "rokkarit ja hevarit " mut eipä näytä tavastiallakaan huonosti menevän . .(vielä) ...... kiva huomata et klubbarissakin pyörii niitä jotka ei tiedä et söiskö vai tekiskö eväät...

---


Saisko saman suomeksi? Mulla meni vähän ohi.*whaat*ta jos

yökerholla ei mene välttämättä huonosti vaikka siellä järjestetään klubi-iltoja ... eli klubi-illat ei pilaa mestan mainetta...

Samu81

Posts: 1,224

#30 • • Edited Samu81 kokolihaa

Tronic, 12.6.2006 07:02:
---
SANNULI, 12.6.2006 06:52:

No huh huh ... siinä vaiheessa kun ravintolassa on jonkun sortin klubi niin sekö on viittä vaille konkurssikypsä tai muuten paska paikka?????????
HÄ ?? on teillä köyhät ajatukset ja mielipiteet SORRY!!! MÄ VÄHÄN LYÖN VETOA KLUBBAAJIEN PUOLESTA , et käyttää ravintolassa ennemmän fyrkkaa kun kun esim "rokkarit ja hevarit " mut eipä näytä tavastiallakaan huonosti menevän . .(vielä) ...... kiva huomata et klubbarissakin pyörii niitä jotka ei tiedä et söiskö vai tekiskö eväät...

---


Saisko saman suomeksi? Mulla meni vähän ohi.*whaat*



Tainnu Sannulilla jäädä aamukahvi juomatta, tai sitten se ei muutenvain ymmärrä kirjoittajien sarkastisuutta. *piis*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

tomii

Posts: 3,594

#31 • • tomii kallion herttua

SANNULI, 12.6.2006 06:52:
---

No huh huh ... siinä vaiheessa kun ravintolassa on jonkun sortin klubi niin sekö on viittä vaille konkurssikypsä tai muuten paska paikka?????????
HÄ ?? on teillä köyhät ajatukset ja mielipiteet SORRY!!! MÄ VÄHÄN LYÖN VETOA KLUBBAAJIEN PUOLESTA , et käyttää ravintolassa ennemmän fyrkkaa kun kun esim "rokkarit ja hevarit " mut eipä näytä tavastiallakaan huonosti menevän . .(vielä) ...... kiva huomata et klubbarissakin pyörii niitä jotka ei tiedä et söiskö vai tekiskö eväät...



No älä nyt housujas revi jumalauta. Saa kait sitä helvetti LÄPPÄÄ heittää. Luuletsä tosissaan, että me täällä mollattaisiin kuinka pihiä ja paskaa jengii klubbaajat on? Että klubbaajat pilaisi paikan maineen? Mehän ei klubbaajia olla? Toi läpänheitto tosta "onks Luxi jo näin pahassa jamassa?" liitty ainakin mun osalta siihen, että Lux on, kuten nimestäkin voi päätellä, aika "juppispainotteinen" paikka, jonne ilman pikkutakkia ei edes miehet pääse sisään. Kuulostaako ilmeiseltä teknobileiden järkkäysmiljööltä? Eli läpät läppänä.
Et ei tarvi kaikesta vetää helvetti heti hernettä nenään... ja joo tein eväät, mut oli tosi vaikea päätös.

--
reivaan kunnes kuolen

sts

Posts: 7,969

#32 • • sts Sama pyynti aitta!

SANNULI, 12.6.2006 06:52:
HÄ ?? on teillä köyhät ajatukset ja mielipiteet SORRY!!! MÄ VÄHÄN LYÖN VETOA KLUBBAAJIEN PUOLESTA , et käyttää ravintolassa ennemmän fyrkkaa kun kun esim "rokkarit ja hevarit " mut eipä näytä tavastiallakaan huonosti menevän .



<MASSIVEBUTTON>!

Ja voit lyödä vetoa, sanon että riippuen tapahtumasta sä oot joko oikeassa tai VÄÄRÄSSÄ.
Wegez

Posts: 2,141

#33 • • Wegez wegezandnicsilver.com

SA-TomTom,
Niin, ja dresscode vaatii sitten valkoista ylle *joo*



Mut ei tarvii pistää kauluspaitaa tai pikkutakkia..? *vink* ..niiku normi-iltana tuol.. :)
LUXi on kyl magee mesta!!! Tuunki hesaa just sopivasti sunnuntaina!!! *joo* *plur*

--
...we´re all made of stars...

Foxmagon

Posts: 1,329

#34 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Perjantaina ei luxissa ollu yhtää kivaa, mut siitä huolimatta makia paikka. Varsinkin vip-puoli *joo* Ja tuolloin on ihanasti kesäloma, joten eiköhän sitä voisi tulla! *plur*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

SA-TomTom

Posts: 2,727

#35 • • SA-TomTom Manager Of The Universe

Wegez, 12.6.2006 18:10:
Mut ei tarvii pistää kauluspaitaa tai pikkutakkia..? *vink* ..niiku normi-iltana tuol.. :)
LUXi on kyl magee mesta!!! Tuunki hesaa just sopivasti sunnuntaina!!! *joo* *plur*


ei ole kauluspaita / pikkutakkipakko-meisinkiä, nou hätä *nauru*

uv-meressä tulee valkoinen näyttämään todella tyylikkäältä ja mageelta.

--
Never give up.
Never surrender.

Displacer

Posts: 1,828

#36 • • Edited Displacer
Ai hitto että vaikuttaakin kivalta häppeningiltä. Harmi et maanantaina kahdeksaan töihin :S

Ainii eikä mulla ole mitään valkoistakaan tällä hetkellä, saatikka kyytiä tänne. Vaikeaa tämä klubbailu ;)
T0rnado

Posts: 184

#37 • • T0rnado
Vois harkita jos tulis piipahtaa tääl :)
sheDevil

Posts: 30

#39 • • sheDevil
Juup, ehdottomasti tänne, hintakaan kun ei päätä huimaa. Vaikka aamulla voi olla hiukan väsähtänyt töissä...on varmasti sen arvoinen esiintyjäkaarti että kannattaa!!*jiihaa*
AnssiV

Posts: 1,798

#40 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
maanantai ja vielä tiistaikin vapaata joten tänne *joo**hihu*