Miten rentoudut?

153 posts, 8 pages, 34,834 views

Flamie

Posts: 478

#101 • • Flamie
Heitän progee soimaan, käyn keittääs kahvit, lösähdän tähän tuoliin, selailen jotain sivuja jne.
Ei tästä parempaa keinoa ole.
Toinen einiinhyvä on toi sänky + televisio. Ei toimi tarpeeks hyvin.

Tietenkin pyöräilyn ystävänä rentouttavaa on kesällä lähteä +20 asteen lämmössä sotkemaan tonne jonnekin, mp3-soitin meesiin vaan ja takaisin sitten kun tulee nälkä.
Avatar
#102 • • RINY Guest
suihku+irkki+kola+musa = *sydän* *iloinen* tai sit vaan istahdan arkipäivisin puol kasilta sohvan nurkkaan ja katon salkkarit! *vink*
Avatar
#103 • • Viola00 Guest
Tapa 1:

Käyn salilla + treenaamassa, tuun kotiin ja teen jonkun ihanan ruoan ja käyn saunassa + otan rennosti loppuillan.

Tapa 2:

Pidän tyttöjen kanssa "kauneusillan" kaikkine siihen tarvittavine juttuineen *joo*. Sitten pari drinksua/lasia viiniä ja siitä sitten joko tekemään/hakemaan hyvää ruokaa ja hakemaan vuokralle/katsomaan joku hyvä leffa ja olemista.

Eiköhän se jompikumpi noista ole. Jotain itsensä hemmottelua se kuitenkin on. Kaikkien ikävien ja stressaavien asioiden pitää olla poissa mielestä *joo*
Shaz

Posts: 324

#104 • • Shaz team Wittupäät
En mä osaa rentoutua. Mulla on aina vähintään nelosvaihde päällä. *hih*
ee102

Posts: 775

#105 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Ensin lämmin suihku, sitten teetä, suitsukkeita, hyvää musiikkia. Rentoutumiseen sitä musiikkia, mitä sillä hetkellä tekee eniten mieli kuunnella. Parhaiten rentoutumismusiikiksi sopii yleensä kuitenki Tiësto tms. vähän rauhallisempi matsku. Sitte vielä lämmin jalkakylpy tai kasvonaamio tms. Sitten vaan mukava asento ja vaikka Klubituksen ääreen tai ihan päiväunille. *hihu* Siinä yks rentoutumistapa, josta ite pidän. Nykyisin oon huomannu, että erityisesti puhdas ja raikas olo on tärkeä, jotta pystyn rentoutumaan.
esp

Posts: 73

#106 • • esp -God is a Dj-
-saunominen plus yks pakollinen sauna olut
-mökillä mikä on keskellä ei mitään
-seksi auttaa aina
-rankan viikon jälkee on todella hienoo katsoa jtn hyvii leffoi tietenkin jonkun mukavan tytön seurassa...
Baby-G

Posts: 377

#107 • • Baby-G
Viikonloppuisin on hyvä rentoutua kun pääsee arjesta pois. Eikä haittaa vaikka ois yks työvuoro töitä kuhan ei tarvitse kouluun mennä.

Pääsee vaikka kahtena iltana peräkkäin oikein kunnolla tanssimaan ja nauttimaan hyvästä seurasta, tai sitten voi vaan pitää rauhallisen koti-illan hyvän ruoan ja/tai elokuvien ääressä.

Sitten saakin nukkua myöhään, vaikka iltapäivään asti. Kun ei ole kiire mihinkään saa tehdä askareet omaan tahtiinsa, viettää suihkussa puolet päivästä ja syödä aamupalan sängyssä...

Rentouttavaa *sydän*

Arkipäivisin rentoudunki sitten kuumalla suihkulla, shoppaamalla, hyvällä musiikilla, paremmalla ruoalla ja parhaimmalla seuralla *hymy*
twistedsushi

Posts: 211

#108 • • twistedsushi Nihil declaro
sohva & musiikki....löhöily... nice... *haukottel*

--
Itse valitset puolesi.

TanyaK

Posts: 745

#109 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Viimeks la rentouduin seuraavan laisesti..

Leffa,
poikaystävän kainalo,
juustoja,
sipsejä,
dibbikastiketta
ja punkkua..

toimii!
PePPe|

Posts: 17

#110 • • PePPe| pörr
Kunnon paukut, mättöö & laatuleffa/laatumusaa *joo*

--
tilulilu

Orfeus

Posts: 5,872

#111 • • Orfeus
Ainakin duunipäivän jälkeen tekee hyvää kun pääsee löffiin sohvalle ja tsiigaa vaikka jonkun leffan=unessa viiden minuutin sisää*lmao*
jivamukti

Posts: 213

#112 • • jivamukti
Hyviä tapoja on monia, mutta yksi on ylitse muiden: astanga jooga. Jo harjoitteen aikana vapaudun päivän aikana kokemastani ja arkitodellisuus on vain etäinen toissijainen asia; olen matolla siinä hetkessä, liikkeessä, ulos- ja sisäänhengityksen virrassa. Harjoitteen jälkeisessä loppurentoutuksessa selin maaten vajoan usein hyvin syvään tiedottomuutta lähellä olevaan rajatilaan, en kuitenkaan uneen. Ylös noustessani oloni on vapautunut psyykkisesti ja fyysisesti.

--
When rain dries, clouds form.
When clouds moisten, rain forms.

Maihku

Posts: 1,186

#113 • • Maihku neiti hankala
peitto päälle ja sohvalle kattomaan leffoja ja syömään monta kiloa karkkii*slurps*
ja tietysti viel juomana limpparii*hihu*
MaSari

Posts: 1,986

#114 • • MaSari space jammer
Voi että.. Suihku on parasta *sydän* Sit tulee liikunta. Saan varmaan mummonakin kiksit siitä ja sen jälkeisestä euforiasta *sydän* SIt tulee vasta sohvalla lököily ja suklaan syöminen ja teen juominen.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#115 • • Edited Viola00 Guest
Moniakin eritapoja. Riippuu millanen fiilis ja siis riippuu ihan kaikesta! Mun rentoutuminen voi olla ihan mitä tahansa näistä; rentouttava saunailta kaikkine kauneusjuttuineen ja hyvän drinksun kanssa (josta taas voi seurata se että frendin kanssa päätetäänkin lähtee juhlimaan *juonittel*), tai sitten mun rentoutuminen voi olla hyvän syöminen ja leffan katsominen frendin kanssa/ihan yksin -> todellinen rentoutuminen *nauru*, kunnon treeni-ilta, biletys tai sitten vaan lukeminen ja aikasin nukkumaan meneminen -> rentoutuu ja univelat sun muut tulee nukuttua pois. Niin ja yks keino kanssa on käydä poikaystävän kanssa hakee leffa ja syödä jotain hyvää.. tai mennä leffaan.

Onhan näitä vaihtoehtoja !
Avatar
#116 • • Juzba Guest

twistedsushi:
sohva & musiikki....löhöily... nice... *haukottel*


Sama juttu.. *haukottel*
Juhgu

Posts: 7,921

#117 • • Juhgu Virnistelijä
Ambient *joo* siis jos haluaa rentoutua.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Fyrisch

Posts: 4,525

#118 • • Fyrisch
Kännykkä pois päält ja mökille -> sauna, kylmä kalja ja leffoi + hyvää mäiskettä <3
Mä en oikee kaupungis pysty rentoutuu!
minttu83

Posts: 179

#119 • • minttu83
Lahden kavelylle tai juokseen

Kuuntelen paljon musiikkia

katselen leffoja

Menen keskustelukaverini luokse ja puhutaan paskaa ja nauretaan kaikelle niin kauan et nukahdetaan

meditoin

tanssin

syon kaikkee hyvaa

....

--
Wake me up when September ends

leka

Posts: 373

#120 • • leka anteeksi olen eläin
laitan musavehkeet päälle & alan häröillä *joo*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-