Illusions Productions Vappu Special 1.5.2006 @ helsinki

173 posts, 9 pages, 28,729 views

sapeli

Posts: 11,768

#142 • • sapeli jokukukamikä?

Macandron, 2.5.2006 12:09:
Kiitos kaikille DJ:ille ja Illuille! *aplodit* Tuosta ei vappu paremmaksi muutu! Niin ja katon avaus!! *sydän**sydän**sydän**sydän* Ihan ku Jumala ois kurkannu sisään ja sanonu "Hyvä lapset, juuri näin." *enkeli*



Ihanasti sanottu *hihu*

Oli parhaat bileet sitten... sitten... sitten viime illujen *hih* Ei näitä voi edes verrata mihinkään muihin bileisiin. *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

OlliS

Posts: 3,999

#143 • • OlliS Further

AlexS, 1.5.2006 17:21:
Tosiaan OlliSvsKaiu&Sakura setissä tuli monta messevää ja tuntematonta rallia. Piisilistaa? *pepsodent*



Tässä suunnilleen ne biisit mitä tuli itse soiteltua (Kaiu & Sakura voi varmaan kaivella kans biisejä tähän):

Layo & Bushwacka! : Life2Live (UNKLE surrender sound session #1) [olmeto]
Switch : A Bit Patchy (Eric Prydz remix) [data]
Mike Monday : Boondoggle [playtime]

* * *

Starkillers : Diskoteka (Kobbe & Austin Leeds mix) [spinnin]
Absolut & Blade : Crash (original mix) [kumquat tunes]'

* * *

16 Bit Lolitas : Destiny [monofleur]
Timo Maas : Der Schieber (original mix) [mushroom]

* * *

Golden Girls : Kinetic (Commie´s remix edit) [distinctive]
Red & Blue : The Siren (Somnos corp. remix) [adjust]

* * *

Ashland : Clear (Burufunk remix)
mrhotcakes

Posts: 480

#144 • • mrhotcakes Ex-clubber

Dorka, 2.5.2006 14:01:
Joskin muuten oli kyllä loistavaa ja harmi, että tämäkin hupi loppuu sitten. Hallut ja Illut poissa, muutenkin niin kovin ankeassa biletarjonasta mitä on nykypäivinä... joku suhdannekuoppa menossa bileiden suhteen? *ding*



Eh.. ei ne bileet kyllä ylipäätään näytä olevan vähenemässä päin. Otetaanpa maalis-huhtikuu esimerkiks: Pacifique, I *sydän* Kiksu, Heliosphere, Housenation, Dance Republic, Millenium "connected", I *sydän* Kiksu taas, Aero, Säde Vappu. Tossahan on melkein joka viikonlopulle jotain! *joo**tanssittel*
NextAce

Posts: 2,505

#145 • • NextAce Alienated
Proteus veti kyllä aluksi aika maistuvaa settiä. Sen jälkeen tulikin lähdettyä kotiin. Ei oo kyl aamubileet meikälle tehty. Ei vaan jaksa enään iltabileiden jälkeen heilua.

--
-Alienation-

-----

Tiia

Posts: 352

#146 • • Tiia
Vieläkin päässä jyskyttää, yskittää ja kuumekin nousee.. Kiitos vaan!
Ei vaan, hyvät pileet oli! *hih*
Kyllä dj Tab taisi olla mun suosikki ja loppuaamu tulikin vietettyy tanssilattialla x)
Ens kerralla mukaan vaan jalkaystävällisemmät kengät..
mrhotcakes

Posts: 480

#148 • • mrhotcakes Ex-clubber
Miksei kukaan oo laittanu kuvia Illuista? *grr*
Trixie

Posts: 1,342

#149 • • Trixie
Niin just, kuvii kehiin*joo*

--
face your fears and live your dreams

Mark

Posts: 7,311

#150 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
anteeks voisko joku selventää että koska illut loppuu ja mistä tuo tieto on peräsin? *ding* nim. kuutamolla :o

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ville

Posts: 3,780

#151 • • Edited ville olen oikeasti ujo

Mark, 3.5.2006 08:59:
anteeks voisko joku selventää että koska illut loppuu ja mistä tuo tieto on peräsin? *ding* nim. kuutamolla :o

-M



Eihän toi fakta ole, mutta about since 2003 kävijämäärät on aika rankasti vähentyneet. Viime vuonna kertoja oli viisi (uv, pacifique, vappu, koneisto, synttärit) ja näistä ainostaan uv veti mestan täyteen. Koneiston ja pacifiquen jatkot oli tosi hiljaiset.

Tänä vuonna illu on ekaa kertaa ainoastaan "pakolliset kolme" eli ne jotka vetää sen verran jengiä, että on taatusti loistavat bileet: uv, vappu ja synttärit. Kahdet bileet takana ja täytyy kyllä sanoa, että todella hyviä illuja molemmat ....

Jos ajattelee mikä tilanne oli vielä joku 7 vuotta sitten: pussy joka viikonloppu aamujatkot, illu kerran kuukaudessa ja aina ihan täynnä ... oi niitä aikoja *lohduttel* ...

Lopettamispelko tulee siitä, että lopettamista eivät ole miettineet vain ja ainostaan bilettäjät vaan myös järjestävä osapuoli. Lopettamispäätös olisi helppo tehdä kun nyt syksyllä tulee 10v täyteen. Nyt meillä bilettäjillä olisi varmaan tilaisuus itkeä tänne niin paljon, että lopettamista ei tule ja bileet järjestettäisiin edes sen pari kertaa vuodessa :)

Varmaa tietysti on, että illu ei tule ikuisuuksiin asti jatkamaan....

Henk. koht. oon sitä mieltä, että illu on viimeinen klubi jonka helsingistä poistaisin (jos unitya ei lasketa). Laadukkaat aamubileet suomen parhaalla tanssilattialla on sellainen asia mihin ei oikeesti voi kyllästyä, vaikka sitä olen tässä vuosien saatossa yrittänyt tehdä. Mitä olisi helsingin aamubileet ilman illua?
Jago

Posts: 4,039

#152 • • Jago un-trained monkee
harmi etten pääsyt tonnee. mä olin laivalla minne lähin kun jätkä halus mut sinne(olisin muuten jättänyt väliin kun ei tuo yhtään kiinnostanut ja olisin halunu illuihin*nyyh*)

no toisaalta. ensivuonna sitten vappu menee ehkä sitten illua jahdettessa mullakin*nauru**släp*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Loraine Stok

Posts: 158

#153 • • Loraine Stok Loraine

OlliS, 2.5.2006 16:14:
---
AlexS, 1.5.2006 17:21:
Tosiaan OlliSvsKaiu&Sakura setissä tuli monta messevää ja tuntematonta rallia. Piisilistaa? *pepsodent*

---


....

Timo Maas : Der Schieber (original mix) [mushroom] *sydän*

* * *

Golden Girls : Kinetic (Commie´s remix edit) [distinctive] *sydän*
s]



Tracklist is niceness Olli !!
Instantly recognized Der Schieber...tho personally I prefer the Funkin' for Hope in N.Y. Mix for some reason.

The Bonus Treatment surely was KINETEC > PURE LOVE >>>> oldskool roxxxxx *pihkassa**aplodit*
DGN

Posts: 31

#154 • • DGN
Kivat kinkerit oli kyllä. Proteus veti tosi tiukan setin ja sen jälkeen menikin ihan jumittamiseks. Tabin setin aikana sentään sai vielä jotain pientä itestä irti.

Ja tosta katon aukeemisesta niin tappiin asti paikalla olleena kuulin ulkona vasta frendiltä että se kattokin aukes. Oli varmaan ihan nätti. Parempi onni ens vappuna.
Mar6

Posts: 2,178

#155 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Huippuhienot illut taas vaihteeks. Olli ja kumppanit todella hienoa raitaa, ja Tabin lopetus+uskomattoman nätillä kelillä katon aukaisu oli sitten jotain tosi mieleenpainuvaa tälle kesälle. Tästä on videokin todisteena kännykässä, katotaan jos sen vaikka sais jossain vaiheessa nettiin asti.Täältä oli sitten hienoa jatkaa ulkoilmaan kaivariin. Kiitokset *plur*

--
-Where there is house there is a home-

Jammailija

Posts: 3,224

#156 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

ville, 3.5.2006 09:21:
Henk. koht. oon sitä mieltä, että illu on viimeinen klubi jonka helsingistä poistaisin (jos unitya ei lasketa). Laadukkaat aamubileet suomen parhaalla tanssilattialla on sellainen asia mihin ei oikeesti voi kyllästyä, vaikka sitä olen tässä vuosien saatossa yrittänyt tehdä. Mitä olisi helsingin aamubileet ilman illua?


Samaa mieltä*nyyh*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

leenuliinu

Posts: 1,022

#157 • • leenuliinu Kenen kaveri

OlliS, 2.5.2006 16:14:

Tässä suunnilleen ne biisit mitä tuli itse soiteltua (Kaiu & Sakura voi varmaan kaivella kans biisejä tähän):



Argh! :D Tämä tehtävä on ikävä kyllä sula mahdottomuus, sillä levyistä merkittävä osa meni sekaisin jo jatkoilla Illujen jälkeen biisejä fiilistellessä. Ensimmäinen biisini taisi kuitenkin olla Noir - My MTV (Chris Lake Remix) ja viimeinen oli takuuvarmasti Steve Angello - Euro (Sebastian Ingrosso Remix). Yritin äsken rekonstruoida muuta settiäni tuohon Ollin listan väleihin, mutta eihän siitä mitään tullut. Joudutte siis ikävä kyllä vain tulla tuleville keikoille spottailemaan! ;)

Kiitoksia hauskoista bileistä ja mainiosta setistä joka tapauksessa Ollille, Turanille ja koko Illuposselle. Kyllä Illut vain ovat poikaa! <3

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#158 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Jammailija, 4.5.2006 15:47:
---
ville, 3.5.2006 09:21:
Henk. koht. oon sitä mieltä, että illu on viimeinen klubi jonka helsingistä poistaisin (jos unitya ei lasketa). Laadukkaat aamubileet suomen parhaalla tanssilattialla on sellainen asia mihin ei oikeesti voi kyllästyä, vaikka sitä olen tässä vuosien saatossa yrittänyt tehdä. Mitä olisi helsingin aamubileet ilman illua?

---

Samaa mieltä*nyyh*.



Kuten myös *nyyh* Jotenkin hankala uskoa, että bileille, joita hehkutetaan näin paljon, ei löytyisi tarpeeksi kävijöitä... vai onko meitä todellakin näin vähän *täh* illuhat on bileistä ne legendaarisimmat.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ville

Posts: 3,780

#159 • • ville olen oikeasti ujo

Hyzenthlay, 4.5.2006 16:57:
Kuten myös *nyyh* Jotenkin hankala uskoa, että bileille, joita hehkutetaan näin paljon, ei löytyisi tarpeeksi kävijöitä... vai onko meitä todellakin näin vähän *täh* illuhat on bileistä ne legendaarisimmat.



Kyllä kävijöitä riittää tosi hyvin, mut vaan kolme kertaa vuodessa eli vappu, synttärit ja uv. Kai homma on siitä kiinni, että jaksaako järjestäjät pyörittää klubia vain muutaman kerran vuodessa. Mun mielestä toi kolme kertaa vuodessa on varsin passeli määrä :)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#160 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Oon samaa mieltä. Sitten niitä illuja odottaa kuin lapsi joulua *hihu*

Täs täytyy selkeestkin pistää pystyyn joku save illusions -kansanliike. Oon valmis ostaan tonne jonkun kausilipun *pepsodent**nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D