Illusions Productions Vappu Special 1.5.2006 @ helsinki

173 posts, 9 pages, 28,666 views

rose

Posts: 1,047

#161 • • rose vakaasti epävakainen
Ei Illuja saa lopettaa! *uuh* Tuntuisi samalta kun joku kertoisi että kotitalo puretaan *nyyh*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#162 • • Dorka Guest

Hyzenthlay, 4.5.2006 16:57:
Kuten myös *nyyh* Jotenkin hankala uskoa, että bileille, joita hehkutetaan näin paljon, ei löytyisi tarpeeksi kävijöitä... vai onko meitä todellakin näin vähän *täh* illuhat on bileistä ne legendaarisimmat.


Niin kuin itse totesin aiemmin ja Ville myös niin yleisesti ottaen bileissä käy paljon vähemmän porukkaa kuin muutama vuosi sitten. En siksi yhtään ihmettele, että bileitä järjestetään vähemmän tai jos järjestetään niin suhteessa paljon pienemmässä mittakaavassa. Esim. hallut jotenkin tuntui kuihtuvan nopeasti kasaan Hesperian muuton jälkeen - harmi, mutta markkinavoimat jyllää...

Ainahan joku järjestää jotain bileitä, mutta miten usein ja onko ammattimaista niin se on sitten toinen asia... kummiskin fakta on se, että sitten jos ammattimaisesti lähdetään jotain konseptia rakentamaan niin se tarvii pitkäjänteistä työtä vuositolkulla säännöllisesti. Hallut siinä on onnistunu hyvin kun ns. taviksetkin tiesivät Hallut vaikka muuten konemusa bileistä mitään tietänytkään.
Oliwer

Posts: 799

#163 • • Edited Oliwer

Dorka
yleisesti ottaen bileissä käy paljon vähemmän porukkaa kuin muutama vuosi sitten



Tämä riippuu varmasti paljon bileistä, itse olen jotenkin osunut nykyään aina bileisiin/klubeille, joissa on yllättävän paljon väkeä. Mä olisin varmaan veikannu että väki on lisääntyny vaan *ding*

Esim. hallut jotenkin tuntui kuihtuvan nopeasti kasaan Hesperian muuton jälkeen



Siis kuihtuivat kasaan? Tarkoitatko "meininkiä" vai kävijämäärää? Maestrossa ja sen jälkeen La Tourissa oli mun mielestä lähes aina jopa tungosta..

Illut ja Hallut on molemmat pitkään pyörineitä konsepteja. Voisko Illujen kohdalla olla niin että _osa_ porukasta, joka ennen kävi ahkeraan, on vaan "nähnyt noi jo" ja vaan kyllästynyt?
Toinen mikä tulee mieleen on toi aika (aamu) 5-12. Itse tunnen useamman ikäiseni Illuissa ravanneen, ja he eivät vaan nykysellään jaksa aamuihin asti, vaan satsaavat iltoihin. *haukottel*
edit:
Ps. Pidettiinhän Illuja aikoinaan (oisko ollu 02-03) myös iltabileinäkin kesällä (Illusions summer Club). Tuolloin oli myös katto välillä auki, ja aina huippumeininki *muistel* Tila on ainutlaatuinen ja toimii hyvin kyllä.
Viltsu

Posts: 2,010

#164 • • Viltsu noname

Oliwer, 4.5.2006 21:59:
---
Dorkayleisesti ottaen bileissä käy paljon vähemmän porukkaa kuin muutama vuosi sitten
---

Ps. Pidettiinhän Illuja aikoinaan (oisko ollu 02-03) myös iltabileinäkin kesällä (Illusions summer Club). Tuolloin oli myös katto välillä auki, ja aina huippumeininki *muistel* Tila on ainutlaatuinen ja toimii hyvin kyllä.



how wrong can you be?

Yksi olennaisimmista seikoista miksi Illut on aina maistunut niin loistavasti on tuo ajankohta jolloin kännispedeily on minimissä, NAM.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

sapeli

Posts: 11,768

#165 • • sapeli jokukukamikä?

Oliwer, 4.5.2006 21:59:
Toinen mikä tulee mieleen on toi aika (aamu) 5-12. Itse tunnen useamman ikäiseni Illuissa ravanneen, ja he eivät vaan nykysellään jaksa aamuihin asti, vaan satsaavat iltoihin. *haukottel*



Siis Illuihinhan nukutaan edellinen yö hyvin, haaskaustahan se on jos sinne menee väsyneenä ja uupuneena! *joo*

Imo Illujen lipunhintaa vois esim. nostaa jopa 50% jos se olis siitä kiinni että nuo bileet jatkuu. Esim. se määrä porukkaa mikä siellä oli vappuna oli ihan ok - enemmänkin ois tosin mahtunu ilman että tunnelma kärsii.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

noena

Posts: 3,138

#166 • • noena first breath after coma
ohhoh, OlliSvsKaiu&Sakura pelasti mun vapun. Ja illut nyt noin yleensäkkin*sydän* Seuraavia Illuja odotellessa!*aplodit*

Hyzenthlay, 4.5.2006 18:40:
Täs täytyy selkeestkin pistää pystyyn joku save illusions -kansanliike. Oon valmis ostaan tonne jonkun kausilipun *pepsodent**nauru*


Mä oon niin beesis! *joo*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Billow

Posts: 107

#167 • • Billow
Suuri kiitos Dj Tabille keikasta ja varsinkin suuri kumarrus biisistä Fable – Above.*jiihaa**aplodit**sydän*
Ja myös kiitos hyville ystäville.*nauru**hali*
itis

Posts: 2,518

#168 • • itis Morning Star
Ikävää... onko tosiaan niin että useimpien vanhojen klubien päivät ovat luetut ja uusia ei ole näköpiirissä kävijöiden vähyyden vuoksi...

On vaivannut jo jonkun aikaa ajatus "kuoleeko klubit kokonaan?" päätä... toivottavasti elektronisen musiikin aika ei ole ohi.

Ja joo... illut on viimeisiä joita poistaisin, hallujen loppuminen on jo tarpeeksi ankeeta.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

UnityF

Posts: 15,721

#169 • • Edited UnityF joo just se

Jammailija, 16.3.2006 11:26:
Näit ei missata*pahis*


voidaan tanssii taas meijän "olkkarissa" *hih*




joten:

MÄ OON NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN TÄÄLLÄ!!!!!!!!!!!!!!!

*tanssittel*
hallucinogen

Posts: 8,190

#170 • • hallucinogen Edain

UnityF, 11.4.2007 01:08:
---
MÄ OON NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN TÄÄLLÄ!!!!!!!!!!!!!!!
---
*tanssittel*


Tää on viime vuoden topic ;D

--
pikku-*possu*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#172 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
miks porukka hehkuttaa viime vuoden topikissa? *täh**nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#173 • • Fuzzy Guest
Mites tää nyt yhtäkkii pomppi ylös? *ding* Mä ehdin jo luullua että on normi illujen lisäks viäl jotku spessu illut, mis ois muuten btw ollu aika kova line uppi*hih*
Damn...*justjoo*