Suosikki dj:t

47 posts, 3 pages, 8,868 views

TuoppI

Posts: 60

#1 • • TuoppI
Kaipaisin vähän vinkkejä keiden musiikkia kannattais imuttaa.
Ite oon tykänny mm. paul van dyken, tieston ja ian van dahlin joistain kappaleist. Live setit on parhaita mitä oon noilta kuullu.
Janne

Posts: 1,330

#2 • • Janne kipee ukkeli
Riippuu tietty vähän minkälaisesta tykkää, ja imuttaako niiden biisien vai niiden miksaajien vuoksi (kun PvD ja Tiestokin tekee hyviä biisejä, mutta eihän niiden itse niitä tarvi pyörittää).

Jos tykkää tommosesta trance-painotteisesta tavarasta, niin Tieston, Ferry Corstenin, Orkidean, Dave Seamanin ja muiden nimekkäiden kavereiden settejä on netti pullollaan (hyvä hakusana vaikka "mix 2002" jossain p2p-proggiksessa). Vähemmän tunnettujen tyyppien kamaakin on tarjolla tosi runsaasti, kannattaa kokeilla, koska judgejulesit, tiestot ja pvd:t ovat usein vähän steriiliä kamaa - paitsi jos löytää helmiä livemiksauksia, joissa yleisön riemu kuuluu kunnolla taustalta (30000-40000 tanssijaa pitää jo aika hyvää kohinaa). *ökkö*

Jos ei jaksa olla koko ajan liiskaamassa lisää kamaa levylle ja kaistaa riittää, 128k nettiradiot ovat livemiksausten suhteen aivan aarteita. Shoutcast, Digitally Imported, ID-T, Proton Radio etc. *plur* Noissa on sekin hyvä puoli, että monet ovat uskollisia valitsemalleen genrelle joten fiiliksen mukaan on helppo vaihtaa tyylilajia (ellei tunne suunnatonta vetoa MP3-lisätietojen täyttelyyn). *nauru*

[muokattu 21.8.2002 18:09]
Avatar
#3 • • -Loyal- Guest
Orkidea ja JussiS on ehdottomasti parhaimmat tän hetken dj:t... jussiS:n Trancemix 5 on nyt kuuntelussa.

Muita:
Ferry Corsten - Tokyo
Dj Tíesto: in search of sunrise 3

Vanhempaa: Johan Gielen - in trance we trust 4

[muokattu 21.8.2002 20:46]
Avatar
#4 • • ikj Guest
tietysti riippu vähän mistä tykkää, mut mä oon ainakin löytänyt hyviä mixejä ja levyjä esim.lisa lashes, fergie, ja muita britti superstar*super* dj'itä....lab 4'eltakin löytyy hyviä live settejä...mutta aika harvoin....
kirjottaa vaan esim. gatecrasher,tidy trax, nukleuz, tommosii vaan....löytyy kaikenlaista*iloinen*
scobl

Posts: 755

#5 • • scobl
Trance:
DJ Pimenov, Orkidea, Tiesto, Chicane, pHaze, DJ Fonar, Blank & Jones, Art Of Trance, Ferry Corsten.

Hard:
Hennes & Cold, DJ Pavo, Lady Dana (Hardstyle), DJ Wag, Charlie Lownoise, Johan Gielen, Bas & Ram, DJ Isaac, Cosmic Gate.

*plur*

--
bred na net

arty

Posts: 159

#6 • • arty diskopunk
tomcraft, i.c.o.n, popova, jules nerve.. :)

--
||

arty

Posts: 159

#7 • • arty diskopunk
hmmz.. ja paljon muitakin.. *hih*

--
||

scobl

Posts: 755

#8 • • scobl
arty:

hmmz.. ja paljon muitakin.. *hih*



arty, listaa tänne kaikki suosikit! *hih*

--
bred na net

Dragonfly

Posts: 542

#9 • • Dragonfly Mariarawr
blank&jones : coming to life... naaaam!! ja d-battery on kans mahtava biisu :=:) BT on nanna kans :=:) ja tietysti myös Tiësto.. Lethal Industrysta tulee vaan liiaks mieleen PPK:n ResuRection. hmm.. olikos se DJ Pimenov vai Polyakov joka heitteli suomessa itekseen settiä.. hmm.. no kuitenki :=:)

--
Uguu~

Dragonfly

Posts: 542

#10 • • Dragonfly Mariarawr
NIIN!!! ja Paul Oakenfold, Paul Oakenfold *kumartelee ja kehrää* nam! *purr*
:=:)

--
Uguu~

cterror

Posts: 138

#11 • • cterror
Trance

-Marko V... progressiivi-kuraa nykyään mutta ne vanhemmat setit... aaahhhhh...
-Karri K vanhemmat... sama kehitys progeen... jos karri luet tämän niin... pliis soita jotain kiksuhelmiä=))
-Armin van buuren kaikki



HH&HT osasto

-Tidytrax juustot. toimii aina (kunnei sentään koko iltaa)
-Tinribit.. synkkää mättöä loppuiltaan
-RMB
-Public domain
-Gary D - d-teknot.. ei trancet... vaan teknot. koko sarja toimii sairaasti.

--
Ellet pidä jalanjäljistä naamallasi. miksi makaat maassa?

Lost-Soul

Posts: 3,107

#12 • • Lost-Soul los pallos
Itse oon viimeaikoina ainakin kuunnellu RMB:tä, Dunee, Dj Sakin & Friend yms yms..

Aivan uskomattoman upee kappale on Fridge - paradise
Tietenkin live setit on kaikista parhaimpii... Itse tykkään kuunnella DJ Sashan Flaspointtii... nam*pelle*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

cterror

Posts: 138

#13 • • cterror
L-S toi sashan flashpoint I on loistava kyllä =)

--
Ellet pidä jalanjäljistä naamallasi. miksi makaat maassa?

TuoppI

Posts: 60

#14 • • TuoppI
Täälhä oli tullukki iha kivasti vastauksii. Tosiaanki ilmeisesti trance painotteine on enemmän mun makuu. Nyt löysin aivan sairaan hyvän setin. Tieston energy 2000, siinon muutama sellanen kohta et oksat pois.
scobl

Posts: 755

#15 • • scobl
ai niin jäi mainitsematta:
Cosmicman (i love you puree vieläkin)
ja way out west (erityisesti intensify biisi)

--
bred na net

Janne

Posts: 1,330

#16 • • Janne kipee ukkeli
Siitähän on joskus ollut puhettakin, että Tiestoa parempaa kaveria ei taida olla jos live-esiintymisestä puhutaan; PvD:tä lukuunottamatta kaikki oleellisimmat on tullut nähtyä eli jotain vertailupohjaa löytyy. Miksaukset muuttuvat hiljalleen - tai sitten se vain tuntuu siltä kun nitä liiskaa niin kovalla pieteetillä.
TuoppI

Posts: 60

#18 • • TuoppI
Tämä fridge-paradise on tieston tekosia? Tällänen musiikki ei uppoo mulle niin hyvin, tykkään vähän tiukemmast, tää on jotenki aika rennon kuulone. Ehottakaas jotain oikee tiukkoja settejä tai biisei.
sune

Posts: 2,096

#19 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Hmm.. mä en oo varma mitä tarkotat tolla tiukalla (tyhmä kun olen) mut kokeileppa ainaki chris liebingiä, marco carolaa, adam beyerii, kromee...hmm..carl coxii..? en tiedä miellyttääkö, ajattelinpahan vaan..*pupu*

--
ei kovin ihku eikä plur

Susu

Posts: 1,077

#20 • • Susu The Nasu
Ehdottamasti ykköset proteus ja neon. Loistavia ovat myös dj RX, Dj Damien ja Angel. Siis hyvin soitettu hardtrance ja hardnrg iskevät eniten!!!!*possu*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce