LOVE PARADE 2006 BERLIN

366 posts, 19 pages, 136,060 views

umt

Posts: 1

#341 • • Edited umt
Mikä meno on nykypäivinä täällä ollut? Itse olen ollut viimeksi 23 eKr. eli taisi olla 2000.
Onko homman nimi vielä se, että rekkasetit etenevät ja massa mukana vai onko tullut teltta tms hengaussysteemejä?

Edit: Oli taas artikulointia... tarkoitin varmaan, että onko tapahtuma saanut oheistapahtumia ja onko hinnat mitenkä kallistuneet ajoista entisistä.
jansqu

Posts: 143

#342 • • jansqu
Seitsemän vuotta oon haaveillu osallistumisesta Love Paradeen ja tänä vuonna tuo haave voi olla toteutumassa.. *jiihaa* Ehdottomasti tapahtuma, joka pitäs päästä kokeileen, sen verran hienolta näyttää.

--
Missä äidit oppivat kaikki ne asiat joista he varoittavat tyttäriään?

Kon-tiki

Posts: 1,936

#343 • • Edited Kon-tiki The Unsinkable

jansqu, 20.1.2007 01:41:
Seitsemän vuotta oon haaveillu osallistumisesta Love Paradeen ja tänä vuonna tuo haave voi olla toteutumassa.. *jiihaa* Ehdottomasti tapahtuma, joka pitäs päästä kokeileen, sen verran hienolta näyttää.



Ikäviä uutisia meille kaikille, tieto tullut 0,5h sitten LP:n nettisivuille

http://www.loveparade.de/ (englanninkielinen tiedonanto löytyy vasemman laidan brittilippua painamalla)

Eli Berliinin kaupunginhallituksen vetkuttelun takia LP:ia ei tulevana kesänä pidetä Berliinissä, vaan etsivät uutta yhteistyökaupunkia muualta Saksasta tai Euroopasta. Mun mielestä paraateja on pidetty ennenkin muissa kaupungeissa ja maissa, mutta ei ole Berliinin voittanutta!

No mutta, näillä näkymin oltais joka tapauksessa menossa porukalla Berliiniin heinäkuun puolenvälin tienoilla. Aina siellä jotain sattuu, mut nyt kyllä vituttaa *nyyh* Siis ei se paraati vaan ne oheistapahtumat.
SA-TomTom

Posts: 2,727

#344 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
joo'o - nyt se myrkyn lyppäs. saapi nähdä mitä tuleman pitää.. *igor*

--
Never give up.
Never surrender.

Individual

Posts: 10,942

#345 • • Edited Individual HYPNO!
No kyllähän siellä nyt tekemistä riittää varmaan ilman paraatiakin. Vaikka viime kesäinen oli hieno päivä kaikkinensa, niin lievää ahdistusta aiheutti se kun tunsi ajottain joutuneensa jonkinlaisen suomalaisen juhannusfestarin ja vappukarnevaalin sekoituksen keskelle potensiiin kymmenen. Paikkaan jonne kaikki paikalliset kymiläiset olivat saapuneet rymyään lasipullojensa kanssa.
Individual

Posts: 10,942

#346 • • Individual HYPNO!
Harmi sinänsä. Jäätiin ilman uutta hienoa Love Parade anthemia. *justjoo* Joskin viimekertainen oli huonoudessaan sitä luokkaa, että sen alle on enää vaikeata päästä.
mysiinen

Posts: 83

#347 • • mysiinen
No odotellaan tietoa missä kaupungissa pidetään,ehkä jopa stadissa......*vink*
Tronic

Posts: 287

#350 • • Tronic
Jaahas. Jotenkin en ole yhtään yllättynyt, kun Berliinin kaupungin saamattomuudesta on kyse. Noh, kierrellään sitten klubeja ja eiköhän ne taas jotain pienempää taas kehitä lauantaillekin.
hakki

Posts: 31

#351 • • hakki Tärkeintä on sisäinen kesä
Ei voi muuta sanoo kuin että "voihan v*tulla päähän" *nyyh*. Tais mennä tän kesän suunnitelmat vähän uusiks.
Tiku

Posts: 58

#352 • • Tiku The Robot
Schaisse! Olin jo lentoliput hankkinut kyseiselle viikonlopulle ja hotlakin varattu. Vitsi, ensin päivämäärä vahvistettiin ja sitten peurttiin. Pitäisköhän haastaa Berliiniin kaupunki raastupaan sopimusrikkomuksesta*igor*No, ei toi nyt mikään katastofi kuitenkaan ole, koska Berliiniin on aina kiva mennä. On siellä tekemistä muutenkin. Mut missähän toi paraati sit tänä vuonna pidettäs?

--
I walked my dog today.It was fun.
--Oscar Wilde

Pacho

Posts: 107

#353 • • Pacho
No vittu. Olishan sitä ihan mielellään lähteny taas Berliiniin, mut ei mahda mitään. Tosiaan, saapa nähdä missä paraati on jos on. Oli missä tahansa niin harkinnan arvoinen reissu kaikesta huolimatta.
jansqu

Posts: 143

#355 • • jansqu
*uuh**nyyh**eiei* voi, eikä!!! ei oo reilua! just ku olin jo innostunut, et vihdoinkin!! toivottavasti onnistuis edes jossain päin saksaa, ku olis tuttuja joiden luo majoittua.. kyllä pientä ihmistä nyt koetellaan. *uuh*

--
Missä äidit oppivat kaikki ne asiat joista he varoittavat tyttäriään?

Madda

Posts: 650

#356 • • Edited Madda ice-angel
Ehdottomasti taas yritän ehtiä tonne LP 2007.
Sillon kyl töitä mut eiköhän Finnmatkat tahdo antaa pienelle oppaalle viikonlopun vapaaksi..?

btw toi otsikko pitäs ehkä vaihtaa- 2007!!!

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Aune-mummo

Posts: 543

#357 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

ice-angel, 8.4.2007 13:26:
Ehdottomasti taas yritän ehtiä tonne LP 2007.
Sillon kyl töitä mut eiköhän Finnmatkat tahdo antaa pienelle oppaalle viikonlopun vapaaksi..?

btw toi otsikko pitäs ehkä vaihtaa- 2007!!!



niin muttako on niin paska flaxi ettei niitä bileitä ole tänävuonna
Miksan

Posts: 1,464

#360 • • Miksan

Aune-mummo, 8.4.2007 13:52:
niin muttako on niin paska flaxi ettei niitä bileitä ole tänävuonna


LP:n sivuilta ainaki saa sellasen kuvan että ois tulossa, neuvottelut muiden kaupunkien kans hyvässä vaiheessa.