Supercool 15.3.2006 @ Helsinki

52 posts, 3 pages, 8,939 views

ruffneck

Posts: 17

#41 • • ruffneck

Dementation, 16.3.2006 04:19:
Onnin setti meni oikeen kivasti, mut maija paino sit ejektii... *vink*



Ei se painanu sitä vaa sen tissit vahingos osu siihe ;)
domi

Posts: 7,069

#42 • • Edited domi Työn sankari.
Hyvältä kuulosti ainaki radiosta käsin *joo* pakotetun nukkumaanmenon vuoksi löytyy sit setit nauhoitettunakin, jos jotain kiinnostaa (ja tiskijaanoilta saa luvan).
jeesboks

Posts: 4,064

#43 • • jeesboks p u p u
Vihdoinkin takaisin tampereella. Aika pika lähtö tuli tänne mut kyllä kannatti. Oli kyl aika *plur* Paljon kivoi tuttuja paikalla jah uusia tuttujakin tuli. *hihu* Iso kiitos matkaseurasta Nectarine:lle. Täytyy kyl joku kerta taas ottaa uusiks. Mut nyt tästä vähitelle tuutimaan. Öitä *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

lohikarme

Posts: 1,730

#44 • • lohikarme RitariVittupää
Oli kivat kemut *sydän* Kuvia tuli kohtis hyvin... tän päivän aikana koetan saada editoitua *joo*

--
Qualis artifex pereo

mariq

Posts: 2,154

#45 • • mariq
*tanssittel*
Olipa muksat superit! Jääbaarissa tuli käytyä ekaa kertaa, ja jäähy teki ihan hyvää, kun tuli niin lämmin psyken kipinöintiä tanssahdellessa. Kyllä oli vaikeeta koittaa pysyä paikallaan Onnille pousaillessa; vipatti tansijalka aika pahasti. *linssiluteil* *tirsk*

Ja nää väriteeemat on hauska lisä, tätä lisää *hymy*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Miazu

Posts: 815

#46 • • Miazu Päivänsäde
Kiiitos miljoonasti kaikille ihanille ihmisille :) Oli aivan Loisto settiä tytseiltä ja siis ihantuli sheikkailtua äässiä kivasti :)))

Maijaaa ja Onni kanssa kyll pisteli sillee et joutus nostelee polvea ahkerasti :))

Tätä joo lisää :)

Kiitos joo kaikille hyvästä seurasta sai nähdä paljon uusia ja vanhoja partoja :)
Mar6

Posts: 2,178

#47 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Mukavaa oli, kivasti porukkaa paikalla ja Onnin ja Maijan setti sisälsi taas paljon hittejä ja kuulosti hyvältä *hymy*
Alkuun tuli sitten sellasta menevää (eli ei minulle liian outoa) psykeä, sekin meni siis siinä kivasti.

Hieno keskiviikko oli taas, vaikka myöhään saavuinkin *plur*

--
-Where there is house there is a home-

DjZami

Posts: 94

#48 • • DjZami
Oli mukavaa =) Miazun setti oli kyl superi *jiihaa*
Dementation

Posts: 2,892

#49 • • Edited Dementation wednesday?
[OT]
VAROITUS! Tämä ei ole aivan tavallinen bilepalaute ja tämän perusteella saatan vaikuttaa siltä, että olen todella sekaisin... Ja niin mä taidan ollakin... *poks*
[/OT]


Oli tiistai 7.3 kun pistin SA-TomTom:lle viestiä, että pistää kaks nimeä 15.3 Supercoolien listalle, vastaus oli about että "Oletko aivan varma, että ei huomiselle?" ja sit kun ilmoitin, että eiku 15.3, kun "Onni Ja Maija soittaa" Tommi vaan kertoi, ettei kukaan ole koskaan varannut nimeä listalle niin aikaisin. No tämä kyseinen avec, jonka nimen myös listalle varasin, ei sitten päässytkään sairastumisen takia kanssani.

No 15.3 koitti vihdoin ja olin ihan täpinöissäni päästä kuuntelemaan polkkatädin ja ystäväni onnin soittoa, sekä päästä pitkästä aikaa taas pikkasen nostamaan tanssijalkaa. Fiilis oli mahtava, vaihdoin autosoittimesta musat bilemeininkiin kaiken maailman fiilistely/synkistelymusiikkien sijaan ja valmistelin lähtöä kotkassa. Heitin siinä sitten irkkiin kommentin, jossa kysyin, haluaako joku kotkasta lähteä messiin ja yksi halukas ilmaantuikin. Kotoa lähtiessäni uskoin että minun ei tarvitse ajaa yksin helsinkiin tai takas. No matkalla sain jo viestin, että ko. henkilö ei voikkaan lähteä. Kävin sitten heillä himassa kääntymässä ja oli mukavaa juoruta hetki ennen kuin lähdin taas jatkamaan matkaa.

Ajelin koko matkan kotkasta helsinkiin sitten juoruten ko. estyneen jälkimmäisen avecin kanssa puhelimessa niitä näitä, hänen kuunnellessaan netistä jo alkaneiden supercoolien musiikkia, jonka puhelimen kautta kuulin olevan oikein mukavan kuuloista. Bilefiilis oli jatkuvasti parempi. Pienen huonon kauden jälkeen, oli pitkästä aikaa mahtavat fiilikset.

Noin kymmenen kilometriä ennen bilepaikkaa lopetin juoruamisen ja huomasin saaneeni tekstiviestin. Se oli ystävältä, joka oli kysellyt minulta pari päivää aiemmin, jos tietäisin jotain hänen isosiskonsa (myös ystäväni) liikkeistä, kun oli yrittänyt eräänä yönä soittaa äidilleen, ja sitten ei ollut kuulunut mitään pariin päivään. Viesti kertoi pahimman mahdollisimman tarinan, sellaisen jota ei kukaan uskoakseni voinut olettaa, sellaisen josta en ollut nähnyt mitään varoitusta tai merkkiä... Tyttö oli riistänyt henkensä. *nyyh*

Meinasin ajaa kolarin siinä samantien, järkytys oli sen verran suuri. En oikein edes tiedä miten ne viimeiset kilometrit bilepaikalle menivät, muistan kääntyneeni ainakin kerran väärään suuntaan ja kikkailleeni itseni takaisin oikeaan suuntaan ja paikkaan. Saavuin bileisiin. Annoin takin narikkaan, maksoin kaksi euroa ja aloin etsiä listasta omaa ja avecini nimeä, jota nyt mukanani ei ollutkaan. Kumpaakaan ei löytynyt. Samassa onni tupsahti halaamaan minua. Tommi huikattiin paikalle, ja hän kyllä muisti superaikaisin tulleen pyyntöni, jonka hän oli laittanut vahingossa sittenkin aikaisemman viikon listaan. *tirsk* Tommi sitten ojensi parit vapaaliput mulle ja pahoitteli tilannetta. No sattuuhan noita.

Kun mulla on paha olo, mä yleensä kirjoitan päiväkirjaa tai hakeudun bileisiin tanssimaan. Eli vaikka olo oli aivan kamala tilanteesta jota en vielä edes ymmärtänyt todellisuudessa (enkä ehkä ymmärrä vieläkään), olin onnellinen että olin selvinnyt supercooleihin. Missään muualla ei olisi ollut niin paljon ihania ihmisiä ja musiikkia estämässä minua hajoamasta. Päätin etten pilaa muiden iltaa ja koitan itsekin pitää hyvän illan, koska ystäväni olisi toivonut niin.

Kiitos Onni että kuuntelit ja anteeksi etten ollut ihan parhaasta päästä kuuntelemaan sinun olojasi... Mutta toivottavasti musta silti oli lohtua myös niihin. Kiitos Joanna siitä mitä sanoit, osuit aika oikeaan ja se vähän kirpaisi, mutta sai mut myös uskomaan, että hyvät teot todella palkitaan vielä joskus. Ja anteeksi nexus(-"täti) että vastasin sun kysymykseen. Ei ollut tarkoitus aiheuttaa moista oloa.

No kaiken kaikkiaan bileet oli mahtavat, tommi lahjoitti mulle talon puolesta ilmaiset limpparit, joka oli pienenäkin eleenä todella suuri juttu mulle ja kun vielä jeesboks lainas mulle kiksukarvarannekkeensa, niin tunsin todellakin olevani oikeassa paikassa olooni nähden.

Kahteen ensimmäiseen keikkaan en paljoa keskittynyt, vaikka musa olikin ihan maistuvaa. Kiitos siis hyvistä biiseistä ja kivasta fiiliksestä kahdelle ensimmäiselle soittajalle. Olis tehnyt mieli tanssia, mutta se ei oikein onnistunut oloista johtuen. *uuh*

No maijan ja onnin setti oli todella ihanan kuuloinen ja yritin tanssia monta kertaa, mutta oli tosi vaikeaa tasapainoilla siinä tunteiden trapetsilla. Tarttis päästää irti ajatuksista, voidakseen todella tanssia vapaasti, mutta samalla en halunnut päästää muuriani murtumaan, jotten alkaisi itkeä ja romahtaisi siihen. Näytin varmaan tosi paljon hajonneelta robotilta tai sit vaan sekopäältä siinä, kun menin tanssimaan, tulin manaten pois, menin tanssimaan, sekosin askeleissani, tulin taas pois, menin taas jne... Mutta kaiken kaikkiaan musa oli siis ihana ja tanssiminen todella auttoi mua, sekä muiden ihmisten iloisuus. Bileet oli, kuten todettua ihanat ja ilman niitä olisin hajonnut täysin *sydän* Ja jotkut vielä väittävät, että *plur* on kuollut. Mun on pakko vastustaa ko. väitettä... Ajatelkaa muut mitä haluatte.

No loppupuolella aloin saada tanssistakin kiinni, kun oppi sen rajan, jossa kyyneleet olivat vasta hollilla, eivätkä vielä valuneet poskilla ja se todella helpotti oloa, kun sai vähän purkaa olojaan ja olla hetken "lähes" ajattelematta... Hiukan piti pitää ajatusta yllä pitääkseen itsensä kasassa. (Taidan toistaa itseäni)
[OT]
Tästä alkaa varsinainen bilepalaute
[/OT]


Kaiken kaikkiaan, kiitos Supercool, kiitos maija, kiitos onni, kiitos tommi, kiitos joanna, kiitos jeesboks, kiitos nexus, kiitos kaikki muut bilettäjät ja soittajat jotka teitte illasta pelastavan *enkeli*:n mulle.. Parempaa paikkaa sulatella noin huonoja uutisia ei voinut olla.

ps. Kiitos maijalle maijaismin opettamisesta. Taidan kyllä vielä kaivata vähän tukiopetusta.
Sekä joannalle ja onnille yösijasta ja seurasta tänään. Ja anteeksi jos jonkun mielestä tää tilitys on nyt väärässä paikassa... Musta se ei ole.

EDIT: Virheitä riittää...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Miazu

Posts: 815

#51 • • Miazu Päivänsäde
Voimia Dementation*hali*
Dementation

Posts: 2,892

#52 • • Dementation wednesday?

Miazu, 17.3.2006 10:20:
Voimia Dementation*hali*



Kiitos *hali*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}